媽媽甲(化名) 寫道:
啱啱個星期日我帶jerry仔join咗feb bb playgroup,我覺得唔錯想同大家分享(雖然遲到咗).個playgroup係透過唔同嘅遊戲俾bb同大家一齊玩,我去到個場地啱啱開始玩踢波波game,我地抱住bb,幫bb用佢地對腳仔輪流踢一個大波波,原來咁樣一來bb係非常非常鍾意,二來呢個遊戲可以訓練佢地嘅視力同埋注意力,三來又可以強化腳仔d muscles.我個bb仲笑到架架聲![]()
另外一個game係"捐隧道",呢個game要屋企人拎高一條大毛巾(兩邊都升起),然後你抱住bb喺塊毛巾下面行過.行嘅時候可以抱住bb升高降低,等佢個頭仔有時會掂到塊毛巾;同時又可以俾佢感受下有離心力嘅感覺.我見到好多bb都由第一次唔知乜事,跟住玩到笑晒![]()
仲有好多games,例如扶住bb坐喺彈彈波上面俾佢扮下jump jump咁樣,呢個係訓練佢嘅平衡力.
我覺得呢個playgroup同上次我地上嘅唔同,上次學massage+冇道具之下嘅games;今次就有埋玩具�道具......我後來都喺文具店買咗個膠波同jerry仔踢下波![]()
媽媽乙(化名) 寫道:
我上星期都有去playgroup 呀,係babysky 你地可以睇下資料(40蚊我覺得平又近我家)有不同地區架,d遊戲同pwypaulina的內容都差唔多,另外有唱歌仔啦,玩搖玲啦,用毛巾玩搖搖,彩虹橋同波波池......都幾好玩,不過我就有少少怕唔衛生,因為我bb一有野就放落口食,跟住又比下一班用,因為bb食奶奶,我留係到睇下一班玩∼∼∼
媽媽丙(化名) 寫道:
我覺得BABYSKY 'SIDE' 咗好多時間唱歌仔,搞到得一半時間玩遊戲,好趕咁樣。但係$40又真係好抵嘅。

cheerful-BB 寫道:
Hello kowloon station team playgroup
I have found the informationf for the playgroup, however it seems quit good, they have tool play with baby and music etc.....
地區:油尖旺區
地址:九龍公園體育館地下 (舞蹈室)
Cost : $40/hour
Also I have suggestion for 0.6 year birthday party hold in same day after playgourp @ Mcdalond
Location : 山林道 彌敦道172 - 174號太平洋大廈地下
5min walk from 九龍公園
Any comment for this?
1) Cheerful-BB................2A+1B
2) wing ......... 1A + 1B (帶埋大女)
3) babymok........2A+1B
4) gelgelk......................1/2A+1B
5) GCCHAN...................1/2A+1B
6) 030316......................2A+1B(加多個大B得唔得?)
7) agneslam.................2A + 1B
8) Mrs.Tse ...................1/2A + 1B
9) gabrielmw.................2A + 1B
10) NenNen...................2A + 1B
11)crew.......................2A+1B
12)
13)
14)
15)
Cheerful-BB