有些人過分神化民主,以為一有民主就可以解決很多很多問題,其實人人有不同訴求,就算俾何俊仁,梁國雄做左特首,一樣有大把人不滿。例如你派錢俾窮人...錢從何來?一係就抽多些稅,0甘我做中產就會嘈...一係搞高地價政策,增加政府收入,0甘D樓就會好貴,0甘又有人糟。
如果推跌樓市,益下未買樓的人,大把業主會同你死過。
而家最大的問題係,市民凡有問題,一定罵政府,怨政府。
我自己覺得而家通脹0甘利害,主要因為D大地產商猛加租,加七八成,加一倍租金(佢地邊有通脹壓力),搞到樣樣要加價。如果班泛民去佔據地產商總部,迫佢地減租,又成功爭取的話,我選佢做特首有mug所謂。
美國算係有民主啦,但係美國人卻行霸權主義,邊個吾聽話打邊個! 大家吾好吾記得,美國打完伊拉克,一件大殺傷力武器都找不到。
[img align=left]C:\my documents\IMG_1427_1_1_1[/img]
[img align=right]C:\my documents\DSCN1156 10-04-2004_1_4_1[/img]