時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 71349

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


101#
發表於 13-3-27 20:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+PrincessCarrie+於+13-03-27+

原帖由 Henrymama 於 13-03-27 發表
我好討厭香港某些泛民添,但泛民選票比建制多唔到我唔承認事實lor。正因為阿爺都見到呢個鐵一般的數據才一 ...
咁係因為仲有好多人無出嚟投票,大多數人係温和派。激進派多數投泛民。


禁止訪問

積分: 15530


102#
發表於 13-3-27 20:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Henrymama+於+13-03-27+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


103#
發表於 13-3-27 20:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+alicemic+於+13-03-27+發表真

原帖由 Henrymama 於 13-03-27 發表
現在的問題唔係話我同你已知道香港傳媒唔公道的事實,正如施永青話中共已在香港失去話語權,我覺得佢講的是 ...
哈! 傳媒鋪天蓋日咁去推銷佔領中環,一個唔小心就會比佢呃到! 國教就係一個好例子,當日萬人圍攻,最後鮮魚行堅持教國教,亦歡迎各界參觀其教育,咪又係教到而家, 完全無問題! 所以幾事都話咪咁易比人煸動,比人利用咗仲傻更更,呢啲就真係蠢!


禁止訪問

積分: 15530


104#
發表於 13-3-27 20:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Henrymama+於+13-03-27+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 64625

2018復活節勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


105#
發表於 13-3-27 22:03 |只看該作者

回覆:Henrymama 的帖子




子爵府

積分: 12278

認識瑞士牛牛第一回


106#
發表於 13-3-28 00:07 |只看該作者
咪儍啦
你估英國佬好掛住我們?
他們謀住我們幾百億儲備咋


複式洋房

積分: 183


107#
發表於 13-3-28 00:25 |只看該作者
搞笑
咁關心香港, 不如比港人無條件移民去英國仲好啦


禁止訪問

積分: 1781


108#
發表於 13-3-28 00:44 |只看該作者

引用:咪儍啦你估英國佬好掛住我們?他們謀住我們

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1781


109#
發表於 13-3-28 00:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BEACHLADY+於+13-03-28+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 15530


110#
發表於 13-3-28 09:06 |只看該作者

引用:咪儍啦你估英國佬好掛住我們?他們謀住我們

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 15530


111#
發表於 13-3-28 09:19 |只看該作者

引用:搞笑咁關心香港,+不如比港人無條件移民去英

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15357


112#
發表於 13-3-28 11:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Henrymama+於+13-03-27+發表

原帖由 alicemic 於 13-03-27 發表
哈! 傳媒鋪天蓋日咁去推銷佔領中環,一個唔小心就會比佢呃到! 國教就係一個好例子,當日萬人圍攻,最後鮮 ...
國教事件就算吧,我怕你這樣提起會被圍(我去年在BK領略過)。不過我覺得其實05(如沒記錯)年曾蔭權提政改時是一個開始民主里程的好時機(當時曾民意不低,他和泛民關係也不太差),可惜被刻意破壞,不知民主人士是真蠢還是扮傻,從沒有一步登天的民主,民主是一人讓一步慢慢出來,除了某些國家是流血換來,但這一定是大部分國民因連食和個人安全也有問題才出現,香港明顯不是這情形。所以我從來不相信蘋果日報,民主女神,泛民那些鬼話,亦不相信他們是想有民主




男爵府

積分: 8037


113#
發表於 13-3-28 15:12 |只看該作者
之前香港係殖民地果陣,港督係英國委派的,民選議員亦無現在0甘多,但係好多人話懷念英國人統治,覺得以前好D。

現在有個假假地的特首選舉,已經係多左少少民主成分....點解在民主進程上仲要走回頭路?

既然無民主的殖民地政府可以令到市民安居樂業,令到港人0甘懷念,我們也沒有迫切需要追求真民主。


如果政府的政策可以令我安居樂業,不管是民選或者委任的特首,我都無mug所謂。





[img align=left]C:\my documents\IMG_1427_1_1_1[/img] [img align=right]C:\my documents\DSCN1156 10-04-2004_1_4_1[/img]


禁止訪問

積分: 15530


114#
發表於 13-3-28 15:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 15530


115#
發表於 13-3-28 15:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8037


116#
發表於 13-3-28 20:24 |只看該作者
有些人過分神化民主,以為一有民主就可以解決很多很多問題,其實人人有不同訴求,就算俾何俊仁,梁國雄做左特首,一樣有大把人不滿。例如你派錢俾窮人...錢從何來?一係就抽多些稅,0甘我做中產就會嘈...一係搞高地價政策,增加政府收入,0甘D樓就會好貴,0甘又有人糟。

如果推跌樓市,益下未買樓的人,大把業主會同你死過。

而家最大的問題係,市民凡有問題,一定罵政府,怨政府。

我自己覺得而家通脹0甘利害,主要因為D大地產商猛加租,加七八成,加一倍租金(佢地邊有通脹壓力),搞到樣樣要加價。如果班泛民去佔據地產商總部,迫佢地減租,又成功爭取的話,我選佢做特首有mug所謂。



美國算係有民主啦,但係美國人卻行霸權主義,邊個吾聽話打邊個! 大家吾好吾記得,美國打完伊拉克,一件大殺傷力武器都找不到。
[img align=left]C:\my documents\IMG_1427_1_1_1[/img] [img align=right]C:\my documents\DSCN1156 10-04-2004_1_4_1[/img]


禁止訪問

積分: 15530


117#
發表於 13-3-28 20:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8037


118#
發表於 13-3-30 00:55 |只看該作者
本來溫和民主派定位正確,應該能夠幫港人爭取最大利益。太激進的民主派只會令中央企硬,吾肯讓步。民建聯又太親中太聽話。

可是現在溫和民主派變得激進,我看不出對香港有何好處。

再講返英國人幫香港爭取民主一事....請大家認清事實,在二次大戰之前,英國在世界各地都有殖民地(新加坡、馬來西亞、印度等),奉行民主的法國都有殖民地(越南、非洲)、美國都有(菲律賓),如果這些國家係真係關心殖民地人民的民主、自由、人權,早就協助他們搞獨立搞民主選舉,而不是等到被人趕走,才容許獨立。


英、美、法等國除了本國有民主自由制度之外,在外交上並不見得它們尊重其他地方人民的民主自由。它們講的只係利益利益利益,以及滿口民主自由。
[img align=left]C:\my documents\IMG_1427_1_1_1[/img] [img align=right]C:\my documents\DSCN1156 10-04-2004_1_4_1[/img]


禁止訪問

積分: 15530


119#
發表於 13-3-30 10:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 93097


120#
發表於 13-3-30 13:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo