自由講場

跳至

首頁
45678...10

尾頁
   11


伯爵府

積分: 16464

畀面勳章


101#
發表於 13-5-19 22:57 |只看該作者

回覆:Babegirl.wanted 的帖子

你住個到??

Be crazy. Be stupid. Be weird. Be whatever. Because life is too short to be anything but happy.


伯爵府

積分: 16464

畀面勳章


102#
發表於 13-5-19 22:58 |只看該作者

回覆:Babegirl.wanted 的帖子

甘上下啦我c6會正宗d,哈哈

Be crazy. Be stupid. Be weird. Be whatever. Because life is too short to be anything but happy.


子爵府

積分: 11952


103#
發表於 13-5-19 23:03 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

我都 post 張相先。上次陪阿媽返去飲滿月酒的!
myphoto.jpg




大宅

積分: 2992


104#
發表於 13-5-19 23:07 |只看該作者

引用:+本帖最後由+Babegirl.wanted+於+13-5-19+2

原帖由 Babegirl.wanted 於 13-05-19 發表
本帖最後由 Babegirl.wanted 於 13-5-19 20:09 編輯

沙湖/楊橋
我成三年無返去了(我外婆仲喺恩平,未嫁前差唔多一兩年返一次)





大宅

積分: 2992


105#
發表於 13-5-19 23:13 |只看該作者

引用:甘上下啦我c6會正宗d,哈哈

原帖由 qmui 於 13-05-19 發表
甘上下啦我c6會正宗d,哈哈
你C6屋企叫細路仔係咪叫阿"蟹",最細叔同細嬸會"長爹""長娘"?




大宅

積分: 3798


106#
發表於 13-5-19 23:16 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

我吾係


大宅

積分: 2358


107#
發表於 13-5-19 23:26 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

我爺係海燕人,咁我都係?




大宅

積分: 2358


108#
發表於 13-5-19 23:28 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

細個跟老豆返去拜山,d親戚成日食飯叫Head左head左




大宅

積分: 2358


109#
發表於 13-5-19 23:28 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

細個跟老豆返去拜山,d親戚成日食飯叫Head左head左



點評

soso1227  係「吃」飯  發表於 13-5-20 16:19


大宅

積分: 4173


110#
發表於 13-5-19 23:49 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

我係哇!我係沖蔞人 好想番去撈下 但係要做工唔得閒番




大宅

積分: 4173


111#
發表於 13-5-19 23:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Babegirl.wanted+於+13-05-18

原帖由 Shirleyloveyou 於 13-05-18 發表
水埗我有親戚住果度,仲知有個地方叫台城!係呀始終香港生活好好多,不過去當渡假都唔錯因為生活節 ...
原來你唔識講台山話翻譯一下先
我係呀!我係沖蔞人 好想番去玩下 但係要番工唔得閒番




男爵府

積分: 8399


112#
發表於 13-5-19 23:56 |只看該作者

引用:禾老公係台山公益人+返過去幾次上次帶埋呀

原帖由 蕃茄薯仔湯 於 13-05-19 發表
禾老公係台山公益人 返過去幾次
上次帶埋呀仔返去“認祖歸宗”
hello my dad also 公益人


大宅

積分: 3930


113#
發表於 13-5-20 00:03 |只看該作者

引用:騎馬個海

原帖由 qmui 於 13-05-19 發表
騎馬個海
笑死我




大宅

積分: 3930


114#
發表於 13-5-20 00:04 |只看該作者

引用:上面係水步呢張係台城

原帖由 Babegirl.wanted 於 13-05-19 發表
上面係水步
呢張係台城
步行街。正




公爵府

積分: 25384


115#
發表於 13-5-20 00:05 |只看該作者

回覆:yyyyan 的帖子

如果你嫁左,就跟老公


大宅

積分: 3930


116#
發表於 13-5-20 00:06 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

報導先
我係台城家
我識講台山話
生左個女一歲以經番過去三次
以前一年都番幾次




公爵府

積分: 25384


117#
發表於 13-5-20 00:06 |只看該作者

回覆:豬豬媽 的帖子

好正呀


大宅

積分: 3930


118#
發表於 13-5-20 00:06 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

報導先
我係台城家
我識講台山話
生左個女一歲以經番過去三次
以前一年都番幾次




侯爵府

積分: 20878

分享愛


119#
發表於 13-5-20 00:12 |只看該作者
yyyyan 發表於 13-5-19 23:26
我爺係海燕人,咁我都係?
係海宴至啱


侯爵府

積分: 20878

分享愛


120#
發表於 13-5-20 00:17 |只看該作者
yunyan 發表於 13-5-19 23:49
我係哇!我係沖蔞人 好想番去撈下 但係要做工唔得閒番
撈=溜,即行或玩

首頁
45678...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo