家事百科

跳至

首頁

尾頁
   50


子爵府

積分: 12796


101#
發表於 13-8-23 11:31 |只看該作者
回覆 crystalpui 的帖子

我哋係同路人喎, 不過我仲慘過你~~ 係六年搬同裝修咗三次 (真係身心疲累, 每當想起冇咗好多錢>>每次嘅裝修+厘印等費用, 真係可以買多一間), 可能每次都係眼光唔好住落都係決定要搬, 咪唯有勞心勞力攪哂全部嘅嘢), 其實之前嘅2次裝修我都比心機多啲, 返而最近呢次因財力同體力關係都求其咗啦.....不過都總算有個安樂窩, 我同C6講就算呢間屋再有咩唔滿意都唔搬啦, 因為真係冇哂錢啦.....
一個舊會員新嘅秘密身份, 哈哈!


伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


102#
發表於 13-8-23 11:59 |只看該作者
哈利媽 發表於 13-8-23 11:31
回覆 crystalpui 的帖子

我哋係同路人喎, 不過我仲慘過你~~ 係六年搬同裝修咗三次 (真係身心疲累, ...

你平均咪2年一次
真係好辛苦

點評

哈利媽  係呀.... 好慘又好傷>_<  發表於 13-8-23 13:13


公爵府

積分: 25555


103#
發表於 13-8-23 21:51 |只看該作者

引用:回覆+crystalpui+的帖子我哋係同路人喎,+不

原帖由 哈利媽 於 13-08-23 發表
回覆 crystalpui 的帖子

我哋係同路人喎, 不過我仲慘過你~~ 係六年搬同裝修咗三次 (真係身心疲累, ...
其實有咩原因非搬不可呢?我就間間屋都住好耐架。




子爵府

積分: 12796


104#
發表於 13-8-24 00:25 |只看該作者

回覆:danielboy 的帖子

唉…唔係非搬下可,而係住得唔舒服,c6成日哦,所以最終都係要搬囉


一個舊會員新嘅秘密身份, 哈哈!


複式洋房

積分: 271


105#
發表於 13-8-27 23:53 |只看該作者
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


大宅

積分: 2132


106#
發表於 13-8-28 09:35 |只看該作者

引用:回覆+crystalpui+的帖子我哋係同路人喎,+不

原帖由 哈利媽 於 13-08-23 發表
回覆 crystalpui 的帖子

我哋係同路人喎, 不過我仲慘過你~~ 係六年搬同裝修咗三次 (真係身心疲累, ...
我3年3次。第1次,仔出世,2房換3房,先搬左去酒店,新屋搞大裝修,因為冇諗過再搬,所以用左好多錢大裝。之後阿仔大大下鍾意痴小朋友玩,所以決定生多個陪下佢,生左阿女,婆婆又搬埋同我住,咁3房唔夠住,要4房,所以又賣樓,再搬。依家仲裝修緊,因今次真係唔會再搬,起碼住到中小學(仔現3歲,女1歲),所以又大裝。唉,我仲pack箱中。仔又要k1開學,我仲要日日由將軍澳去馬鞍山同佢返學


男爵府

積分: 7528


107#
發表於 13-8-28 21:28 |只看該作者
本帖最後由 bread 於 13-8-28 21:44 編輯

版主,
妳家的傢俬好靚, 我都將要搬, 可否PM同妳訂傢俬的sales及disigner名給我?
同埋妳在那家分店訂?謝謝!


大宅

積分: 3853


108#
發表於 13-9-2 12:50 |只看該作者

引用:Quote:KAMAI+發表於+13-8-11+20:22+想問下

原帖由 crystalpui 於 13-08-12 發表
所有野加埋30萬到
請問係幾多房,大約幾多呎?包唔包傢俬?我屋企全屋裝修,又想整開放式廚房,想要資料!Thanks!


大宅

積分: 3853


109#
發表於 13-9-2 12:53 |只看該作者

引用:請問你個開放式廚房用咩電磁爐同抽油煙機?

原帖由 littlelittle123 於 13-08-21 發表
請問你個開放式廚房用咩電磁爐同抽油煙機??
我都想知,抽力夠唔夠勁?!Thanks!


伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


110#
發表於 13-9-2 13:45 |只看該作者
Winnie@C_H_C 發表於 13-9-2 12:53
我都想知,抽力夠唔夠勁?!Thanks!

電磁爐用BERLIN
抽油煙機用櫻花
SO FAR無問題


伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


111#
發表於 13-9-2 13:47 |只看該作者
Winnie@C_H_C 發表於 13-9-2 12:50
請問係幾多房,大約幾多呎?包唔包傢俬?我屋企全屋裝修,又想整開放式廚房,想要資料!Thanks!

...

3房700呎左右
全屋連傢俬電器大約用左30萬


複式洋房

積分: 176


112#
發表於 13-9-3 12:57 |只看該作者

回覆:搬家的準備.......裝修,做傢俱....

咪去漆咸道嗰間富麗雅做傢俱,慘!


伯爵府

積分: 15212


113#
發表於 13-9-8 00:29 |只看該作者

回覆:搬家的準備.......裝修,做傢俱....

我投訴過十次,佢最恐佈係住住下成張床架跌落黎,仲要入住後超過廿次以上上黎換板,唔係裂開就爛!!!祝你好運!!!


複式洋房

積分: 303


114#
發表於 13-9-11 14:29 |只看該作者

去年裝修屋企,830 尺全屋大執用了20多万,師傅手工不錯,最重要是有責任心,過左一年幾,不小心撞花墻身,call 師傅上來,無條件幫我修補,認真唔話得!需要介紹的話,可PM 我。


大宅

積分: 3423


115#
發表於 13-9-17 13:25 |只看該作者

回覆:crystalpui 的帖子

好靚呀



大宅

積分: 3423


116#
發表於 13-9-17 13:26 |只看該作者

引用:拆左包裝+ +

原帖由 crystalpui 於 13-07-31 發表
拆左包裝
好靚



大宅

積分: 3423


117#
發表於 13-9-17 13:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlelittle123+於+13-08-21

原帖由 Winnie@C_H_C 於 13-09-02 發表
我都想知,抽力夠唔夠勁?!Thanks!
me too



公爵府

積分: 26514


118#
發表於 13-10-11 11:19 |只看該作者
Shirleyng428 發表於 13-9-8 00:29
我投訴過十次,佢最恐佈係住住下成張床架跌落黎,仲要入住後超過廿次以上上黎換板,唔係裂開就爛! ...

請問係邊度的手工甘差?

是樓主講的那間嗎?


伯爵府

積分: 15212


119#
發表於 13-10-11 13:08 |只看該作者

引用:Quote:Shirleyng428+發表於+13-9-8+00:29+

原帖由 焯媽媽 於 13-10-11 發表
係!!!超級恐佈!!!


複式洋房

積分: 297


120#
發表於 13-10-17 14:10 |只看該作者
回覆 jocheung91 的帖子

please pm name and contacts of the renovation company.

Thank you very much.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo