自由講場

跳至

首頁
45678...11

尾頁
   7


珍珠宮

積分: 33118

環保接龍勳章


101#
發表於 13-6-11 17:08 |只看該作者
小歪仔 發表於 13-6-11 17:01
咁佢c6係答應左湊,點解又掟比99湊,定一直冇話過會湊先

樓主講到全部都係佢弟婦問題,咁佢細佬 ...
我唔係樓主答唔到你問題
但如果弟婦平時做野好辛苦, 咁放下假都好應該, 但樓主細佬要反工揍唔到小朋友, 最終要麻煩到老人家就唔太好囉, 我意思就係咁~

點評

小歪仔  下面果句係比樓主睇架~  發表於 13-6-11 17:19


珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


102#
發表於 13-6-11 17:09 |只看該作者

引用:雖然我唔理解追星行為。但我覺得每個人都應

原帖由 oooasis 於 13-06-11 發表
雖然我唔理解追星行為。
但我覺得每個人都應該有自己的興趣,一年放一两個禮拜,去旅行又好,追星又好,唔 ...
well said




琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


103#
發表於 13-6-11 17:11 |只看該作者
mouth:mouth:mouth:


伯爵府

積分: 15013

畀面勳章


104#
發表於 13-6-11 17:14 |只看該作者

引用:雖然我唔理解追星行為。但我覺得每個人都應

原帖由 oooasis 於 13-06-11 發表
雖然我唔理解追星行為。
但我覺得每個人都應該有自己的興趣,一年放一两個禮拜,去旅行又好,追星又好,唔 ...
完全同意!!




不好點評我,我睇唔到架!!Thx~~


男爵府

積分: 7806

畀面勳章 BK Milk勳章


105#
發表於 13-6-11 17:14 |只看該作者

引用:追星我仲諗住十幾歲o靚妹先會做添

原帖由 BREADWING 於 13-06-11 發表
追星我仲諗住十幾歲o靚妹先會做添
我家姐都30歲,又係追星一族,前排追羅志祥,最近追韓/日嗰d,不過佢就未結婚又冇拍拖,自由身。


禁止訪問

積分: 717


106#
發表於 13-6-11 17:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小歪仔+於+13-06-11+發表佢追

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


107#
發表於 13-6-11 17:18 |只看該作者

引用:弟婦愛追星仲追到離開香港,+擺低個囝叫我細

原帖由 cathy913 於 13-06-11 發表
弟婦愛追星仲追到離開香港, 擺低個囝叫我細佬湊, 我細佬返工即係等我媽湊, 年頭去完一個星期, 年尾又話去, ...
所以成日話思想成唔成熟未必同年齡成正比~




珍珠宮

積分: 44170

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


108#
發表於 13-6-11 17:19 |只看該作者
我夫家有個表妹廿幾歲,一路都追星,不過冇咁顛,未聽過追到出國

不過我唔明有咩好追星,娛樂圈幾污糟,聽都聽過喇,明星又係人一個


水晶宮

積分: 58988

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


109#
發表於 13-6-11 17:21 |只看該作者
樓主唔該出來解下畫,

快d 講清楚究竟係99開到口話唔想湊?

定係口講唔想, 不過個心又想湊孫?

如果99 真係由心底裡表明唔想湊,

咁有無同自己個仔講, 叫佢同佢老婆唔好去.

而家越講越遠,

將追星同腦殘, 低能, 智障中間放左個等如.

咁禾真係100個唔明喇.

如果條填充題變左咁:

新抱交個仔比99湊, 自己去左 ____________ (shopping, 旅行, 同朋友唱k),

咁係咪就無咁腦殘, 低能, 智障???

樓主,

等你解畫.

點評

哈爾濱    發表於 13-6-11 22:39
藍罐曲奇    發表於 13-6-11 17:24


侯爵府

積分: 21341

畀面勳章 大廚勳章


110#
發表於 13-6-11 17:21 |只看該作者

回覆:做左人呀媽, 去追星仲追到離開香港, 大家點睇

我媽咪做咗婆婆都係wor! 當然我唔駛佢揍



大宅

積分: 3248


111#
發表於 13-6-11 17:25 |只看該作者

回覆:lavalam 的帖子

me2 !!! 我都會飛去睇bb con。。亦有追其他例如beast, infinite咁,老公叫我去的,話抵過香港睇xd

btw。。點解大家認為追星係壞事?? 樓主個case個第婦有唔啱,但唔好一口講哂所有追星人不是。。追星只係朋友間一種活動,同d人去打麻雀一樣。。我唔like賭,只愛旅行,隨便追埋星。。用自己錢唔攪到人應該唔算太大問題掛。。。

如有得罪。。請勿見怪


子爵府

積分: 14900

好媽媽勳章


112#
發表於 13-6-11 17:27 |只看該作者
雪菜肉c 發表於 13-6-11 17:21
樓主唔該出來解下畫,

快d 講清楚究竟係99開到口話唔想湊?
仲有麻煩樓主交代埋,何謂追星,佢弟婦係飛過去玩順手睇演唱會,定係去每日跟住粒星周圍去!呢樣都好重要囉


子爵府

積分: 14900

好媽媽勳章


113#
發表於 13-6-11 17:29 |只看該作者
chauooo 發表於 13-6-11 17:25

樓主個case個第婦有唔啱
我有懷疑囉,如果一直冇人同弟婦講,佢99唔想湊,咁弟婦係硬食左隻死貓囉


子爵府

積分: 11755


114#
發表於 13-6-11 17:29 |只看該作者

引用:Quote:elaine329+發表於+13-6-11+15:29+好

原帖由 小歪仔 於 13-06-11 發表
哩度有唔少big bang 同 g-dragon fans架

花美男先至唔值得追,得個樣
我識聽韓文嘛,只睇樣,各花入各眼la



老細回港~好日子完了


子爵府

積分: 11755


115#
發表於 13-6-11 17:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+elaine329+於+13-06-11+發表

原帖由 triplek 於 13-06-11 發表
g dargon ?

omg 幾大, 仲追...
好似係,佢差不多40了,仲大我一截,估佢唔到



老細回港~好日子完了


子爵府

積分: 11755


116#
發表於 13-6-11 17:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小歪仔+於+13-06-11+發表哩度

原帖由 elaine329 於 13-06-11 發表
我識聽韓文嘛,只睇樣,各花入各眼la
唔識聽先啱



老細回港~好日子完了


珍珠宮

積分: 40594


117#
發表於 13-6-11 17:35 |只看該作者
elaine329 發表於 13-6-11 17:31
唔識聽先啱
仲以為jm你咁叻添

我都唔識聽架,不過大多數都係因為唱歌好聽,或者睇節目覺得佢地性格好好,先開始鐘意


公爵府

積分: 28525

畀面勳章


118#
發表於 13-6-11 17:36 |只看該作者

回覆:做左人呀媽, 去追星仲追到離開香港, 大家點睇

如果有錢去韓國(唔知係唔係追星,但好迷GD)自己阿媽攞綜緩又點睇


子爵府

積分: 10334

月餅勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


119#
發表於 13-6-11 17:37 |只看該作者

回覆:做左人呀媽, 去追星仲追到離開香港, 大家點睇

我都好想知係點追法?我嘅理解係日日跟住個明星周圍去,舉晒牌個啲……如果買碟、煲劇唔算喎。


珍珠宮

積分: 40594


120#
發表於 13-6-11 17:38 |只看該作者
candybbnow 發表於 13-6-11 17:29
我有懷疑囉,如果一直冇人同弟婦講,佢99唔想湊,咁弟婦係硬食左隻死貓囉
有可能係樓主本身都唔鐘意弟婦,所以弟婦做乜佢都睇唔順眼~
又有可能樓主媽媽個口話唔想湊,其實個心不知幾想個孫=自己個仔~
亦有可能樓主弟婦根本唔知99唔想湊,因為佢c6冇講亦冇喺佢面前表示不滿~


首頁
45678...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo