自由講場

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 3798


101#
發表於 13-6-15 10:46 |只看該作者

回覆:新加坡美容博客因免費療程爛面

我十年前去h2x 做免費療程都試過~一模一樣
做完係仲俾佢sell到買十次療程~
過兩日塊面越出越多細細粒嘅瘡,仲不停標膿標水,又發燒,去急症話係細菌感染,開抗生素我食~


子爵府

積分: 13048

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


102#
發表於 13-6-15 10:50 |只看該作者
攪成咁
sammi


子爵府

積分: 10123

2018復活節勳章 環保接龍勳章 親子王國15週年勳章


103#
發表於 13-6-15 10:58 |只看該作者
So scary...
睇完真係唔敢隨便試美容療程

Happy Everyday      


公爵府

積分: 26650

玩具勳章 陪月勳章


104#
發表於 13-6-15 11:19 |只看該作者

回覆:新加坡美容博客因免費療程爛面







伯爵府

積分: 15922

BK Milk勳章


105#
發表於 13-6-15 11:21 |只看該作者
oh my God

我睇到起雞皮呀......
認真就輸了!


珍珠宮

積分: 35700

好媽媽勳章


106#
發表於 13-6-15 11:22 |只看該作者

回覆:新加坡美容博客因免費療程爛面






男爵府

積分: 5445

玩具勳章


107#
發表於 13-6-15 11:58 |只看該作者

回覆:新加坡美容博客因免費療程爛面

女為悅己者容


水晶宮

積分: 65998

畀面勳章 BK Milk勳章


108#
發表於 13-6-15 12:03 |只看該作者
知足常樂 自得其樂 苦中作樂


子爵府

積分: 11467


109#
發表於 13-6-15 12:15 |只看該作者


大宅

積分: 2617


110#
發表於 13-6-15 12:27 |只看該作者


伯爵府

積分: 17266


111#
發表於 13-6-15 12:29 |只看該作者

引用:我十年前去h2x+做免費療程都試過~一模一樣

原帖由 samanyan 於 13-06-15 發表
我十年前去h2x 做免費療程都試過~一模一樣
做完係仲俾佢sell到買十次療程~
過兩日塊面越出越多細細粒嘅瘡 ...
最後點呀!?幾耐先e返好?


子爵府

積分: 13845


112#
發表於 13-6-15 12:32 |只看該作者


伯爵府

積分: 17266


113#
發表於 13-6-15 12:37 |只看該作者

引用:我之前都係甘,個朋友在美容院拿左的產品比

原帖由 水之藍 於 13-06-15 發表
我之前都係甘,個朋友在美容院拿左的產品比我搽左一晚第二日起身就全面都係,即刻沖去睇醫生,佢比左的藥膏 ...
E生話點解會禁??


侯爵府

積分: 22431

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


114#
發表於 13-6-15 12:52 |只看該作者


大宅

積分: 3798


115#
發表於 13-6-15 12:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+samanyan+於+13-06-15+發表我

原帖由 conniebebe 於 13-06-15 發表
最後點呀!?幾耐先e返好?
兩星期就好番啦~可能嗰陣後生~


伯爵府

積分: 17266


116#
發表於 13-6-15 12:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+conniebebe+於+13-06-15+發表

原帖由 samanyan 於 13-06-15 發表
兩星期就好番啦~可能嗰陣後生~
禁呢個女仔仲去做個公司facial既,應該去睇e生丫


水晶宮

積分: 61647

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


117#
發表於 13-6-15 12:59 |只看該作者
get well soon!


男爵府

積分: 8277


118#
發表於 13-6-15 13:54 |只看該作者

引用:我十年前去h2x+做免費療程都試過~一模一樣

原帖由 samanyan 於 13-06-15 發表
我十年前去h2x 做免費療程都試過~一模一樣
做完係仲俾佢sell到買十次療程~
過兩日塊面越出越多細細粒嘅瘡 ...
我是buy hxo products ,大拿拿3xxx 攪到爛面,




大宅

積分: 3243


119#
發表於 13-6-15 19:19 |只看該作者

回覆:conniebebe 的帖子

我個時f.5,只記得 醫生話皮膚過度敏感,的野化學成份大勁.....唉搞到自信心負1000,最慘個時無錢繼續睇私家專科,排政府都差唔多等左半年,之後慢慢變左rose,政府個的皮膚科醫生比過好多藥我搽,都無咩效,有的藥搽左總嚴重,只有類固醇先有效,但反反覆覆,總食左2年好似四環素,政府醫生話幫我唔倒,繼續都係比返個的藥,但搞倒身體好差,皮膚底抗力勁差,之後出來做野睇返私家好的,但都係好反覆,直到現在好左好多,小小紅,毛孔粗大,可能因為搽得大多藥膏


大宅

積分: 4025


120#
發表於 13-6-15 19:20 |只看該作者

回覆:新加坡美容博客因免費療程爛面




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo