自由講場

跳至

首頁
45678...10

尾頁
   2


大宅

積分: 2301


101#
發表於 13-6-18 00:30 |只看該作者

引用:其實.....真心想問.你地沒有對老公這樣的嗎

原帖由 ivycwl 於 13-06-17 發表
其實.....真心想問.

你地沒有對老公這樣的嗎?
下????第一次聽到口是心非叫人估,估唔到就發嬲係等同情趣囉………………


大宅

積分: 2301


102#
發表於 13-6-18 00:34 |只看該作者

引用:Quote:Gee!+發表於+13-6-18+00:04+agree+唔

原帖由 mimicat1970 於 13-06-18 發表
Fully agree, 睇下得戚得幾耐,我見好多好老公有小三都係就到個老婆過晒龍,個老婆變左生番,成日無理取鬧 ...
Agree x 100!
乜情趣唔係要雙方都開心先叫情趣咩?
而家你又嬲佢又唔開心不斷要為左自己冇做錯既事去道歉,我真係睇唔到情趣何在…………


侯爵府

積分: 20025


103#
發表於 13-6-18 00:38 |只看該作者
mimicat1970 發表於 13-6-18 00:29
Fully agree, 睇下得戚得幾耐,我見好多好老公有小三都係就到個老婆過晒龍,個老婆變左生番,成日無理取鬧 ...
這個我從不擔心.因我知我老公的性格.


珍珠宮

積分: 30979


104#
發表於 13-6-18 00:39 |只看該作者
好肚餓啦.....仲等你..食咗早餐先講嘢


侯爵府

積分: 20025


105#
發表於 13-6-18 00:41 |只看該作者
小小太陽 發表於 13-6-18 00:34
Agree x 100!
乜情趣唔係要雙方都開心先叫情趣咩?
而家你又嬲佢又唔開心不斷要為左自己冇做錯既事去道歉, ...
我所講既情趣並唔係佢估唔到之後我發嬲.
而係當佢/我問對方嘢時的答案.

好似假如C6話想去大陸玩,我會話...去囉(悔氣聲),咁你覺得我係咪比佢去?


侯爵府

積分: 20025


106#
發表於 13-6-18 00:43 |只看該作者
估唔到大家咁大反應.

大家所講既口事心非,原來好多人都唔鐘意,我都要反醒下.
不過應該唔會改到....

我只係想講個刻跑落去追到隻狗咁真係好嬲.


大宅

積分: 2301


107#
發表於 13-6-18 00:45 |只看該作者

引用:Quote:小小太陽+發表於+13-6-18+00:34+Agre

原帖由 ivycwl 於 13-06-18 發表
我所講既情趣並唔係佢估唔到之後我發嬲.
而係當佢/我問對方嘢時的答案.
Er…………我冇野講了……………………


公爵府

積分: 25065


108#
發表於 13-6-18 00:50 |只看該作者
男人邊會諗咁多啊~你答好佢就當你同意,點會諗咁多野呢~~其實想一齊出門口直接講吧~~唔係誤會產生- -最重要係你嬲足成日,分分鐘你唔講出口,佢都唔知你嬲咩~何苦為難自己呢~~


男爵府

積分: 7217


109#
發表於 13-6-18 00:53 |只看該作者

引用:Quote:小小太陽+發表於+13-6-18+00:34+Agre

原帖由 ivycwl 於 13-06-18 發表
我所講既情趣並唔係佢估唔到之後我發嬲.
而係當佢/我問對方嘢時的答案.
講悔氣說話都幾討厭,我唔想去我會同C6講唔去!
咁悔氣,聽者會唔開心!




大宅

積分: 4408


110#
發表於 13-6-18 00:54 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

其實佢都係聽你話……自己出門口先……所以唔應該嬲


大宅

積分: 1669

畀面勳章


111#
發表於 13-6-18 00:55 |只看該作者
ivycwl 發表於 13-6-18 00:38
這個我從不擔心.因我知我老公的性格.
你知你老公性格咁你就知佢會自己去食早餐啦,咁你仲嬲乜野呢?我唔係challenge你,只不過覺得你既然有個咁好嘅老公,就要好好珍惜。好自為知。


公爵府

積分: 27965

畀面勳章


112#
發表於 13-6-18 00:56 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

我係好堅持要食早餐既人,如果食唔到(最主要飲返杯奶茶或咖啡),我會好唔開心,所以我同C6一齊,會係我行先,點都要食到!


伯爵府

積分: 17040

玩具勳章 畀面勳章


113#
發表於 13-6-18 00:56 |只看該作者
睇黎樓主唔係好了解男人


大宅

積分: 1669

畀面勳章


114#
發表於 13-6-18 01:02 |只看該作者
小小太陽 發表於 13-6-18 00:45
Er…………我冇野講了……………………
O 晒咀


禁止訪問

積分: 80247


115#
發表於 13-6-18 01:17 |只看該作者

引用:睇黎樓主唔係好了解男人

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 33669


116#
發表於 13-6-18 01:26 |只看該作者
男人係咁架喎

其實係你自己慢手慢腳,我一向早過c6搞掂晒所有野,只有我等佢出門,冇佢等我


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


117#
發表於 13-6-18 01:31 |只看該作者

引用:估唔到大家咁大反應.大家所講既口事心非,原

原帖由 ivycwl 於 13-06-18 發表
估唔到大家咁大反應.

大家所講既口事心非,原來好多人都唔鐘意,我都要反醒下.
你地自己中意咪得囉,咁仲開post做乜?




侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


118#
發表於 13-6-18 01:32 |只看該作者
如果你認為你冇錯而成功令你老公對你道歉係正路既,,
又使咩專登開post問大家你係米小氣呢???


伯爵府

積分: 16936

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章


119#
發表於 13-6-18 01:38 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

你想一齊去就講啦!只是說遲d出門口鬼知你想一齊?!人地話吃早餐,你一係去一係吾去!又吾講!


伯爵府

積分: 16936

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章


120#
發表於 13-6-18 01:40 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

所以其實你都是麻煩的!你想我們支持你,話你老公,但我吾會!你老公只是吾知你做什麽,怕你生氣才道歉!


首頁
45678...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo