烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   148


珍珠宮

積分: 31854


101#
發表於 13-7-8 18:16 |只看該作者
lalamike 發表於 13-7-5 10:20
5吋批模
你呢個模唔係活動模底,係咪好難脫模?
係邊樹買?幾銀?
這樣初階的髮飾「你」也看在眼內?! 其實世界很大,出去看看開闊自己的眼界吧!   歡迎「你」對  號  入  座。       


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


102#
發表於 13-7-8 18:51 |只看該作者

引用:Quote:lalamike+發表於+13-7-5+10:20+5吋批

原帖由 ipodbaby_123 於 13-07-08 發表
你呢個模唔係活動模底,係咪好難脫模?
係邊樹買?幾銀?
$12店咋!




公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


103#
發表於 13-7-8 19:06 |只看該作者

回覆:第一次檸檬批!(^_^)

正呀




珍珠宮

積分: 31854


104#
發表於 13-7-8 19:08 |只看該作者
lalamike 發表於 13-7-8 18:51
$12店咋!
個模駛唔駛塗油?容唔容易脫模?

這樣初階的髮飾「你」也看在眼內?! 其實世界很大,出去看看開闊自己的眼界吧!   歡迎「你」對  號  入  座。       


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


105#
發表於 13-7-8 19:14 |只看該作者

引用:Quote:lalamike+發表於+13-7-8+18:51+$12店

原帖由 ipodbaby_123 於 13-07-08 發表
個模駛唔駛塗油?容唔容易脫模?
我冇搽油,因為批底本身有牛油!出爐後待冷好易脫模,但如未凍就脫,就易斷開了(其實真係唔使心急,反正焗完仲要入雪櫃3個鈡,真係脫唔到雪完拎出嚟反轉即刻甩!




伯爵府

積分: 17287


106#
發表於 13-7-9 08:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+taifat+於+13-07-08+發表請問

原帖由 lalamike 於 13-07-08 發表
原食譜有,不過,我整過其他撻類冇落泡打粉都OK!
請問個饀明明冇粉,但見到你的相好像旦糕咁嘅!我今日整吖!(我前兩日整過旦撻,有皮剩,試下得唔得先)仲有,冰箱下格的意思係咪即係雪雪糕位置?定雪嘢飲果格呢?我好蠢的




侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


107#
發表於 13-7-9 10:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lalamike+於+13-07-08+發表原

原帖由 clyl03 於 13-07-09 發表
請問個饀明明冇粉,但見到你的相好像旦糕咁嘅!我今日整吖!(我前兩日整過旦撻,有皮剩 ...
餡係冇粉,純檸檬汁同蛋,或者我張相映得差!
雪櫃下格係放汽水果D位置,唔係冰格




珍珠宮

積分: 31854


108#
發表於 13-7-9 11:07 |只看該作者
goodday 發表於 13-7-6 00:26
今晚跟lalamike食譜減半,用4.5cm模仔整咗15隻迷你版(一啖一個),燶燶地嘅180度,其餘170度。
焗幾多分鐘?
這樣初階的髮飾「你」也看在眼內?! 其實世界很大,出去看看開闊自己的眼界吧!   歡迎「你」對  號  入  座。       


侯爵府

積分: 20817


109#
發表於 13-7-9 11:25 |只看該作者
ipodbaby_123 發表於 13-7-9 11:07
焗幾多分鐘?

20分鐘,我覺得有d乾,下次試減兩三分鐘。

點評

ipodbaby_123  Thx!!  發表於 13-7-9 11:29


伯爵府

積分: 17287


110#
發表於 13-7-9 11:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+clyl03+於+13-07-09+發表請問

原帖由 lalamike 於 13-07-09 發表
餡係冇粉,純檸檬汁同蛋,或者我張相映得差!
雪櫃下格係放汽水果D位置,唔係冰格



...
晤係影得差吖!希望今天有功課交啦!




子爵府

積分: 10195


111#
發表於 13-7-9 16:25 |只看該作者
回覆 lalamike 的帖子

thank you!!


伯爵府

積分: 17287


112#
發表於 13-7-9 18:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+clyl03+於+13-07-09+發表請問

原帖由 lalamike 於 13-07-09 發表
餡係冇粉,純檸檬汁同蛋,或者我張相映得差!
雪櫃下格係放汽水果D位置,唔係冰格



...
出爐啦!好香噴噴,流唒口水可惜!想食好嘢係要等.......寂寞到夜深......
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 17287


113#
發表於 13-7-9 18:53 |只看該作者

引用:跟jm的青檸批轉檸檬整,賣相尚可,但要雪3

原帖由 lalamike 於 13-07-03 發表
跟jm的青檸批轉檸檬整,賣相尚可,但要雪3個鐘先有得試味!
樓主:我焗果皮冇變色吖!我中意燶色,但已經焗了160度25分鐘,如果加碼我又驚過火!




侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


114#
發表於 13-7-9 18:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lalamike+於+13-07-09+發表餡

原帖由 clyl03 於 13-07-09 發表
出爐啦!好香噴噴,流唒口水可惜!想食好嘢係要等.......寂寞到夜深......:thinki ...
整得好靚呀,我都試整咗細撻,要等3小時




伯爵府

積分: 17287


115#
發表於 13-7-9 18:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+clyl03+於+13-07-09+發表出爐

原帖由 lalamike 於 13-07-09 發表
整得好靚呀,我都試整咗細撻,要等3小時
個皮係C6壓的,岩岩蠶蠶咁




侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


116#
發表於 13-7-9 19:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+clyl03+於+13-07-09+發表出爐

原帖由 lalamike 於 13-07-09 發表
整得好靚呀,我都試整咗細撻,要等3小時
份量是否一樣?我的焗爐爐溫可能高一點,我上次那撻有少少上色啊!下次你可以試170度吧!




伯爵府

積分: 17287


117#
發表於 13-7-10 10:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lalamike+於+13-07-09+發表整

原帖由 lalamike 於 13-07-09 發表
份量是否一樣?我的焗爐爐溫可能高一點,我上次那撻有少少上色啊!下次你可以試170度吧!



...
我食咗啦,我榨了2個檸檬但冇落哂也覺得酸,下次落1個便夠了!另外個皮冇色,我諗因為我放下格焗,下次我放中間格和要調高D火力!等我吖!




侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


118#
發表於 13-7-10 10:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lalamike+於+13-07-09+發表份

原帖由 clyl03 於 13-07-10 發表
我食咗啦,我榨了2個檸檬但冇落哂也覺得酸,下次落1個便夠了!另外個皮冇色,我諗因為我放下格焗,下次我放 ...
係呀,如果唔係好like檸檬酸,一個至一個半檸檬都夠了!
我D mini批都雪好了!(縮咗D)
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 17287


119#
發表於 13-7-10 12:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+clyl03+於+13-07-10+發表我食

原帖由 lalamike 於 13-07-10 發表
係呀,如果唔係好like檸檬酸,一個至一個半檸檬都夠了!
我D mini批都雪好了!(縮咗D)
E!你這次皮好似冇乜火氣wor




複式洋房

積分: 118


120#
發表於 13-7-10 12:33 |只看該作者

回覆:第一次檸檬批!(^_^)

Good


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo