懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   10


伯爵府

積分: 15568

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


101#
發表於 13-7-19 22:56 |只看該作者

引用:Quote:mochapig+發表於+13-7-18+03:40+我囡

原帖由 deechai 於 13-07-19 發表
咁冇車個D點算? 叫架的士一定要有CAR SEAT!!! 手抱個D好大問題????
其實比意見, 大家唔同, 你有你睇法, ...
睇清楚人地問乜先答啦!


伯爵府

積分: 15568

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


102#
發表於 13-7-19 22:57 |只看該作者

引用:其實樓主開呢個帖,係問(佢哋係有揸車)洗

原帖由 GorC9 於 13-07-19 發表
其實樓主開呢個帖,係問(佢哋係有揸車)洗唔洗買返張初生car seat俾頭一年用,唔係問有無揸車人士都是否需 ...
無人講過無carseat就命賤!都晤明d人點解晤睇清楚問題就嘈!


大宅

積分: 4411


103#
發表於 13-7-20 03:29 |只看該作者

引用:Quote:muffinmama+發表於+13-7-19+13:08+我

原帖由 野豬媽 於 13-07-19 發表
咦!你又講得岩喎!真係醒唔起D膠日日曬會老化 我大仔依家用緊果個CAR SEAT都係買2手架~1歲坐到 ...
大約六年左右,睇下個car seat應該有寫幾時到期。




男爵府

積分: 7119


104#
發表於 13-7-20 03:43 |只看該作者

引用:Quote:Mrslot+發表於+13-7-19+17:34+我就一

原帖由 deechai 於 13-07-19 發表
唔好唔會, 冇意冒犯.
我只想講, 有車的人有佢的方便, 冇車的人有佢地方法. 但講到人地搭的士手抱係害人, ...
Mrslot 話亂開車啲的士佬害人呀,唔係手抱bb嘅家長呀





男爵府

積分: 7119


105#
發表於 13-7-20 03:44 |只看該作者

引用:我老公直將個CAR+SEAT+拆出黎變手提籃,+拎

原帖由 peppep2012 於 13-07-19 發表
我老公直將個CAR SEAT 拆出黎變手提籃, 拎埋上去醫院接BB, 仲比姑娘笑.
你老公啱




複式洋房

積分: 487


106#
發表於 13-7-20 23:33 |只看該作者
Mrslot 發表於 13-7-19 17:58
我覺得你呢句「唔係一開口就話人害人. 」好侮辱,令我覺得好uncomfortable



...
不好意思,我唔係講你。我只係quote妳段野,根住講有人話害人言論。令妳不安,不好意思


複式洋房

積分: 487


107#
發表於 13-7-20 23:43 |只看該作者
mochapig 發表於 13-7-19 22:57
無人講過無carseat就命賤!都晤明d人點解晤睇清楚問題就嘈!
我冇話命賤,你睇到我咁講。
妳望下自己第11回覆,話手抱咩,妳自己講

我只想講,有不同人有不同方法帶NB回家。好多父母都手抱接初生係common方法。
但手抱妳講到好有問題!
你就話人地會累死人。

如果你原意唔係咁,咁我問題。


別墅

積分: 681


108#
發表於 13-7-20 23:46 |只看該作者

回覆:想問一下大家怎麼樣帶NB回家?

唔好慳個少少錢唔買car seat啦,媽媽生完都累仲手抱?親友幫手抱,touchwood 有交通意外,命黎嫁


複式洋房

積分: 487


109#
發表於 13-7-20 23:55 |只看該作者
仲有,有車冇車,撘的士,行路,mtr, 係其他人回覆,我只quote出來並表達。呢位MO人士,要笑之前,請望下其他人回覆。


男爵府

積分: 6674

好媽媽勳章 BK Milk勳章


110#
發表於 13-7-21 00:04 |只看該作者
回覆 deechai 的帖子

你係完全扭曲晒人地想表達個樣嘢,之後話人唔啱,有問題係你。由頭到尾都講緊有車買唔買car seat,人地個媽咪有車唔通又要先脷伸有車先答咩?一睇#11就知人地有車啦,有車養得起車又唔買car seat叫人手抱?我只會同佢講抱實啲囉。一個月油錢都買到個car seat點解唔買?年中咁多單私家車冇car seat交通意外,車主唔買咪自己諗囉。


男爵府

積分: 5984


111#
發表於 13-7-21 00:23 |只看該作者

回覆:deechai 的帖子

其實睇完咁多post 你真係敏感咗la
大家由頭到尾係討論緊「有車人士應該要買car seat 」
但你就無端端扯左去咩「冇車人士條命cheap d」
大家根本就冇呢個意思
其實大家都係覺得應該盡能力去避免意外啫
正如的士後座明明有安全帶 但有d人又唔去扣 因為法例冇規定一定要扣 一旦發生意外 你係咪都會覺得可惜先?其實道理係一樣~BB坐私家車唔坐car seat都唔犯法 所以有家長會掉以輕心 選擇唔用 但只要用少少錢就可以大大減低意外傷亡機會 點解咁都唔做呢?
當然每人都有自己選擇權利 但坐私家車的話 手抱的而且確唔係一個安全做法




伯爵府

積分: 15568

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


112#
發表於 13-7-21 01:00 |只看該作者

引用:回覆+deechai+的帖子你係完全扭曲晒人地想

本帖最後由 mochapig 於 13-7-21 01:02 編輯
原帖由 popomeow 於 13-07-21 發表
回覆 deechai 的帖子

你係完全扭曲晒人地想表達個樣嘢,之後話人唔啱,有問題係你。由頭到尾都講緊有車買 ...

所以我無打算回應佢!
點解我地咁緊張carseat?晤係要showoff乜,晤通自己既仔女都晤夠一個carseat既價錢重要?揸得車都晤差果少少價錢掛?有d野發生左想補救都未必有機會,我晤會比自己有呢個機會發生……


禁止訪問

積分: 4136


113#
發表於 13-7-21 01:15 |只看該作者

回覆:想問一下大家怎麼樣帶NB回家?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4136


114#
發表於 13-7-21 01:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+GorC9+於+13-07-18+發表唉,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


115#
發表於 13-7-21 01:52 |只看該作者
peppep2012 發表於 13-7-19 21:53
我老公直將個CAR SEAT 拆出黎變手提籃, 拎埋上去醫院接BB, 仲比姑娘笑.

d 姑娘都好無聊又唔識野.


禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


116#
發表於 13-7-21 02:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+viva4ever+於+13-07-19+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3396


117#
發表於 13-7-21 03:07 |只看該作者

回覆:想問一下大家怎麼樣帶NB回家?

如果想買張可以用到大d既carseat
for nb既就加個liner support墊住,咁bb個頭就唔會long黎long去啦
因為nb carseat用唔得耐
我大女有買nb carseat,但拒出世7磅幾,用左4個月到就唔系好啱用,我就轉左convertible啦


大宅

積分: 1859


118#
發表於 13-7-21 06:32 |只看該作者

引用:我老公直將個CAR+SEAT+拆出黎變手提籃,+拎

原帖由 peppep2012 於 13-07-19 發表
我老公直將個CAR SEAT 拆出黎變手提籃, 拎埋上去醫院接BB, 仲比姑娘笑.
我地諗緊買呢款,請問好用嗎?


男爵府

積分: 7119


119#
發表於 13-7-21 06:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+peppep2012+於+13-07-19+發表

原帖由 ahsingcat 於 13-07-21 發表
我地諗緊買呢款,請問好用嗎?
搭咀,我兩個bb出世都係用carseat籃,我覺得好好,因為
1)包到tube tube hum,bb好好瞓,
2)如果瞓著咗,可以成個籃抽返屋企/餐廳/stroller,唔駛整醒佢。




大宅

積分: 1859


120#
發表於 13-7-21 07:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ahsingcat+於+13-07-21+發表

原帖由 Sicitsoi 於 13-07-21 發表
搭咀,我兩個bb出世都係用carseat籃,我覺得好好,因為
1)包到tube tube hum,bb好好瞓,
2)如果瞓著咗, ...
唔該唒


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo