自由講場

跳至

首頁
45678...12

尾頁
   4


伯爵府

積分: 18456


101#
發表於 13-7-26 17:42 |只看該作者
我十幾時好怕叫落車,因為每次叫落車後都怕有人望,所以,每次都係咁啱有其他乘客叫落車時我先會落,有次就真係無人叫落車,於是我諗,人人都係咁叫落車,如果個站好遠,咁我咪行餐懵,嗰一刻我鼓起勇起叫落車,叫完一次之後,開始我都唔怕,仲要訓練亞囡唔好怕羞,唔係就要行好多寃枉路!
世間最美妙的事情,就是擁有一個溫馨的家庭。我們可自然從容地回到家中,無拘無束地被家庭接納為其中的成員。 ;-) (維斯各特)


大宅

積分: 3627


102#
發表於 13-7-26 17:42 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

有乜好驚唔識路咪講前面有落囉,我成日都係咁


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


103#
發表於 13-7-26 17:43 |只看該作者
林C9 發表於 13-7-26 17:10
以前讀書會怕.
以家唔會啦.
仲驚嗌得唔夠大聲添.

我試過去新地方, 其實唔知果度點叫....

我估..唔係燈位就係路口架啦....是但叫一個....HAHA


侯爵府

積分: 23462

虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


104#
發表於 13-7-26 17:48 |只看該作者
佢坐前D咪唔使車尾嗌去車頭囉


珍珠宮

積分: 38036

畀面勳章


105#
發表於 13-7-26 17:51 |只看該作者

引用:無得落車仲怕 +

原帖由 koey_0611 於 13-07-26 發表
無得落車仲怕
我會叫到司機舉手為止

唔好點評我一大段野唔該 公仔點評好啦


珍珠宮

積分: 31496


106#
發表於 13-7-26 17:53 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

我都唔係好敢嗌架……成架車都聽到自己講野感覺好尷尬


男爵府

積分: 9261

好媽媽勳章


107#
發表於 13-7-26 17:55 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車?

冇有怕




公爵府

積分: 26126

我的育兒心得勳章


108#
發表於 13-7-26 17:55 |只看該作者

引用:用呢個啦https://play.google.com/store/ap

原帖由 good_pig 於 13-07-26 發表
本帖最後由 good_pig 於 13-7-26 16:47 編輯

用呢個啦
好攪笑

Everyday may not be good..but there is something Good in Everyday!


男爵府

積分: 5998


109#
發表於 13-7-26 17:56 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

我怕!細個時極怕,大個都試過唔敢叫落車唔知去左邊(唔搭開嘅紅van)。就算而家我都係要確保嗰度有得落同知道人哋點叫至敢大大聲嗌落車。


子爵府

積分: 12505


110#
發表於 13-7-26 18:01 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車?

唔怕,有時大聲到嚇親隔離大叔




大宅

積分: 3092


111#
發表於 13-7-26 18:05 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

我以前都會


子爵府

積分: 13041

畀面勳章


112#
發表於 13-7-26 18:06 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

細個就會


大宅

積分: 1839


113#
發表於 13-7-26 18:08 |只看該作者
老公: /_\


子爵府

積分: 11063


114#
發表於 13-7-26 18:11 |只看該作者

引用:老公今日放假,+佢過黎我公司搵我食lunch,+

原帖由 Catrabbitc 於 13-07-26 發表
老公今日放假, 佢過黎我公司搵我食lunch, 食完之後我送佢去搭小巴回家...

老公: 呀...搭巴士要幾耐先返到 ...
我學緊心理班,這個情況係有病的,心理問題黎架!唔好怪佢哦。。你要慢慢了解因咩事會變成咁。


男爵府

積分: 5997


115#
發表於 13-7-26 18:36 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車?


每次都要鼓氣勇氣




大宅

積分: 3164


116#
發表於 13-7-26 18:38 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車?


試過早個站跟人落車,都唔想自己叫落車。




子爵府

積分: 13627

DHA勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章


117#
發表於 13-7-26 18:52 |只看該作者
shmom 發表於 13-7-26 15:24
我~不過係讀緊小學個時
Same here


珍珠宮

積分: 46880

母親節2025勳章 玩具勳章


118#
發表於 13-7-26 18:55 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

我無社交問題。但好怕叫落車。次次都好緊張:驚司機聽唔到,驚同人地一齊叫落車....etc


伯爵府

積分: 19192


119#
發表於 13-7-26 18:59 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車?

有咩好驚,我驚過站行餐死多d:;pppp:




珊瑚宮

積分: 113640

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


120#
發表於 13-7-26 19:03 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

咁怕羞


首頁
45678...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo