自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 6640


101#
發表於 13-8-5 14:08 |只看該作者
我係朋友主動話車埋我返屋企(順路)﹐點知其他人聽到﹐又話要跟埋車﹐兜左少少路﹐加上車主本身又有少少迷路﹐本來我如搭鐵路﹐頂多大半個鐘返到HOME﹐搭佢車﹐反而變左差唔多2個鐘先返到﹐我發誓以後唔搭人車


子爵府

積分: 13767


102#
發表於 13-8-5 14:09 |只看該作者
nonozomi 發表於 13-8-5 14:03
睇下啱唔啱傾啦,啱傾既傾住計送都ok, 至怕個d無計傾一上車佢拎電話出黎佢有佢篤,我有我揸,全程dead air ...

我試過車過一PAIR人,全程係度玩依依泣泣...
係倒後鏡見到真係....#$@#$%@%@#$


侯爵府

積分: 20878

2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


103#
發表於 13-8-5 14:09 |只看該作者
唔會, 啲油真係幾貴吓, 有啲人車開佢, 佢就expect你次次會車佢, 有車係俾自己方便, 唔係令自己麻煩

點評

sivasiva  agree  發表於 13-8-6 08:48


侯爵府

積分: 23979


104#
發表於 13-8-5 14:13 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企

順路就會



男爵府

積分: 6971


105#
發表於 13-8-5 14:17 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企

我又唔係揸的士


侯爵府

積分: 24828


106#
發表於 13-8-6 01:15 |只看該作者

引用:有時揸車同D朋友出去,如果唔順路會唔會都

原帖由 rebornarmy 於 13-08-04 發表
有時揸車同D朋友出去,如果唔順路會唔會都送哂班FRD返屋企呢?
例如九龍返沙田,有大圍朋友仔,有住馬鞍山 ...
大圍ok,馬安出就唔會喇,火車站放低


珍珠宮

積分: 30790


107#
發表於 13-8-6 01:17 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企?

冇,部車得二個位




公爵府

積分: 25555


108#
發表於 13-8-6 01:18 |只看該作者

引用:大圍會車埋,馬鞍山就會車到沙田叫佢轉車 +

原帖由 michung 於 13-08-04 發表
大圍會車埋,馬鞍山就會車到沙田叫佢轉車
同我做法exactly一樣




男爵府

積分: 5272


109#
發表於 13-8-6 01:24 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企

上到成車男男女女都好意思要我一個女人仔車哂佢地,男性朋友又會係咁問你架車既野,心諗你牌都無。。。哈哈不過9唔9無問題啦

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/Hj3Hp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


公爵府

積分: 26643

好媽媽勳章


110#
發表於 13-8-6 01:28 |只看該作者
chinatea 發表於 13-8-4 12:11
一齊出去玩得太夜驚人地趕唔到車就會送完一個又一個,係唔想自己擔心,但之後聽埋好多難聽說話之後一個都唔送 ...
下? 送埋都有說話聽?? 咁就真係慳番早D返家沖涼算了~
我都試過車個朋友的太太, 因為見佢帶住個女, 點知佢由上車到落車都黑口黑面, 唔該都無句....
惟有當自己玩RPG扮司機車闊太去ball.....

點評

chinatea  車開就好似應份,一次唔順人意就幾難聽的都作哂出來.  發表於 13-8-6 18:54


男爵府

積分: 9262


111#
發表於 13-8-6 01:29 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企

我lee d車不離身嘅人,如果次次都要送人返屋企,時間係金錢,油錢係金錢,我冇咁多金錢囉,但係個別例子會送,例如,長輩,少少順路,有d見我老公喺度就屈佢送,因為我路痴,只會順路有落


男爵府

積分: 5708


112#
發表於 13-8-6 01:33 |只看該作者
回覆 rebornarmy 的帖子

以前揸車,順路會送,唔順路嘅會自己閃咗。


公爵府

積分: 26643

好媽媽勳章


113#
發表於 13-8-6 01:35 |只看該作者
sklui 發表於 13-8-5 14:09
唔會, 啲油真係幾貴吓, 有啲人車開佢, 佢就expect你次次會車佢, 有車係俾自己方便, 唔係令自己麻煩:igiveup ...
真係會呀~ 有時住元朗朋友, 我車埋真係無計, 你安全到家門我都安心
但次次行三幹, 隧道錢都唔會比
大佬我車你返屋企, 要行多二十幾公里, 仲要遲成大半個鐘至返到自己屋企架....
唔係在意嗰幾十蚊或時間, 係太老奉了
於是上次開始扮倦唔車佢了

但另外一個朋友就好好, 唔止隧道錢, 有時連停車場都幫我比埋, 話我車佢都要油錢時間, 好體貼.
朋友嘅野, 大家都出點心, 我感覺好好多~


公爵府

積分: 25625


114#
發表於 13-8-6 04:03 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企?

朋友因為返工,有次佢亞媽同人去公園玩,好山卡啦。就叫埋我去,因為可以車埋佢亞媽同亞仔返屋企。
因為佢仔游水時間同我女時間一樣,又次又係佢要返工,問我可唔可以車佢,第一次c6都跟埋去唔夠位,所以冇送。
第二次,送佢啦。因為開車返屋企十分鐘都唔夠,所以我女佢地游完水係著件浴袍就上車返屋企。
點知佢仔係咁話食m記。個下我真係想媽叉佢。佢亞媽初頭應該都想叫我開去。但我真係唔記得附近有間,因為次次游完都馬上走人。所以就直接送佢地返屋企
仲有一次,佢回國,但佢夾到d時間太迫。想叫我車佢收工。因為佢一落機就直接去返工。一來一回都要成個鐘。但不幸我個日咁岩做手術,所以直接拒絕左佢。
唔知係咪成日幫唔到佢,而家send msg俾佢都唔覆,我都樂得清閒。




琥珀宮

積分: 156830

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


115#
發表於 13-8-6 04:04 |只看該作者

引用:有時揸車同D朋友出去,如果唔順路會唔會都

原帖由 rebornarmy 於 13-08-04 發表
有時揸車同D朋友出去,如果唔順路會唔會都送哂班FRD返屋企呢?
例如九龍返沙田,有大圍朋友仔,有住馬鞍山 ...
大圍就會,馬鞍山個個大圍放低佢


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo