自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


子爵府

積分: 13797


101#
發表於 13-8-13 10:40 |只看該作者

回覆:點解有d人會煮送都落雞精既?

鹽同雞粉都唔落……d野邊有味

我的婧婧係2004年9月10日出世啦! 重3.2kg


珍珠宮

積分: 37843

睛靈勳章


102#
發表於 13-8-13 10:40 |只看該作者
我食味精會過敏, 但雞粉唔會


子爵府

積分: 13614


103#
發表於 13-8-13 10:43 |只看該作者
我爸爸煮甚麼都放雞粉,連湯都放, 他說落少少不怕,但他說的少少, 其實是多多 他煮菜從來是多油多鹽多糖多調味料

而我喜歡清淡的菜,現在幾乎所有調味料都不放, 連青菜, 從前落點鹽外,也會加點蠔油或生抽, 現在只落少許鹽加少許油就已經覺得好好味, 我喜歡吃食物本身的味道,而不是吃醬料味.加了醬料, 我反而覺得不好吃


公爵府

積分: 28946

2018復活節勳章


104#
發表於 13-8-13 10:45 |只看該作者

引用:食多雞粉其實冇益,唔落又冇味,大家咪輕手

原帖由 浩俊mama 於 13-08-13 發表
食多雞粉其實冇益,唔落又冇味,

大家咪輕手D囉,豉油毫油咪一樣有味精,




伯爵府

積分: 15667


105#
發表於 13-8-13 10:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kyobi+於+13-08-13+發表講多

原帖由 mandysio 於 13-08-13 發表
雞湯水蒸蛋點整?用一罐雞湯?
雞湯代水咁整, 堅好食!


2011/10/31 6W2D 閃閃
2012/06/20 39W4D 出世
全人奶媽努力中!


子爵府

積分: 12556

畀面勳章


106#
發表於 13-8-13 10:58 |只看該作者

回覆:點解有d人會煮送都落雞精既?

聽過人話唔好落鹽,落雞粉有益好多,其實雞粉咪即係味精


侯爵府

積分: 22243


107#
發表於 13-8-13 11:02 |只看該作者
點解落左有味D囉有時煮粉麵做湯底咁囉如果唔落咪冇味囉好似我姑奶懶醒咁鹽加水就叫上湯:;pppp:煮D粉麵難食到所以我地唔食佢D野食唔食雞粉係個人取向....我覺得唔係咩大問題當然唔係叫你日日食一樽啦


子爵府

積分: 14169


108#
發表於 13-8-13 11:03 |只看該作者
YUKIYAN 發表於 13-8-13 00:12
我99,煮咩都落炒菜又落,連醃雞肉都會落其實咪又係味精!



...

我99鍾意落蠔油及糖煮乜都差不多落,但即食麵的湯包她又說是味精


子爵府

積分: 14169


109#
發表於 13-8-13 11:04 |只看該作者
happyeveryday 發表於 13-8-13 10:58
聽過人話唔好落鹽,落雞粉有益好多,其實雞粉咪即係味精

廣告你都信


禁止訪問

積分: 4578

陪月勳章


110#
發表於 13-8-13 11:12 |只看該作者

回覆:點解有d人會煮送都落雞精既?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14169


111#
發表於 13-8-13 11:12 |只看該作者
我係女仔 發表於 13-8-13 00:03
係咪真係好食d?
但我覺得唔洗落都夠味

D人已食慣左重味的東西,是改不了。
我有次病了請我老爺煲白粥我食,點知放工嗰煲粥有乾瑤柱又有鴨腎,我同62講我想食白粥,佢話白粥咁淡點食,所以我叫煲過一次以後都唔再叫煲啦。


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


112#
發表於 13-8-13 11:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+YUKIYAN+於+13-08-13+發表我9

原帖由 YYKam 於 13-08-13 發表
我62, 煲雞湯落雞粉,激c我99





伯爵府

積分: 18456


113#
發表於 13-8-13 11:14 |只看該作者
我都唔會落, 但我老公話炒菜落雞粉好味D
世間最美妙的事情,就是擁有一個溫馨的家庭。我們可自然從容地回到家中,無拘無束地被家庭接納為其中的成員。 ;-) (維斯各特)


大宅

積分: 3887


114#
發表於 13-8-13 11:14 |只看該作者
超重味精~!


禁止訪問

積分: 102652


115#
發表於 13-8-13 11:15 |只看該作者

回覆:點解有d人會煮送都落雞精既?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 106986

親子王國15週年勳章 BK Milk勳章


116#
發表於 13-8-13 11:15 |只看該作者
用過食完好口渴

所以一律唔用,有機雞湯則OK


珍珠宮

積分: 32188

DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


117#
發表於 13-8-13 11:22 |只看該作者
要揀,就梗係落海鹽,雞粉咪又係化學野。
貴少少,買海鹽啦。
笑下又一日。放鬆下啦大家!


珍珠宮

積分: 42283


118#
發表於 13-8-13 11:25 |只看該作者
我覺得適量加點味精或雞粉/雞汁都没有大問題嘅.
如果食材真正新鮮的話, 就算落任何化學味精/鷄粉都會好味的! 因為食物本身可以産生味精.
但香港的食材都主要靠入口,好多野都是經冷凍運來, 點新鮮極都有限, 那麽煮食時加點鈉來提鮮,我覺得可以接受啊!


好奇一問,, 我覺得紫菜湯就0甘煮,就算不落任何味精都有味精湯味..其實係咪可以用紫菜弄成粉代替味精呢?


公爵府

積分: 25625


119#
發表於 13-8-13 11:27 |只看該作者

引用:99聽啲無知婦孺講落雞粉,用嚟代替鹽會健康

原帖由 mgm00 於 13-08-13 發表
99聽啲無知婦孺講落雞粉,用嚟代替鹽會健康啲 然後一星期用一罐雞粉

...
嘩。咩size?我屋企個一罐用好耐




珍珠宮

積分: 34327

2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章


120#
發表於 13-8-13 13:07 |只看該作者
家龍mA 發表於 13-8-13 09:31
x2 成曰叫我落雞粉 又叫我d送整多d汁 可以撈飯
話無汁無味點食 廢事理佢
我都想唔理佢,但我整親野比仔食,佢就問D仔我煮得好唔好食,我無落雞分味精,D仔食過佢D雞精食物,比較吓我煮果D梗係覺得唔好食,咁佢就會招招積積,我就無 face。:;pppp:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo