夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   4


洋房

積分: 75


101#
發表於 13-11-6 18:20 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

建議妳去睇精神科,公主病 咁幸福都係度怨,係咪想曬命???:pppp:




公爵府

積分: 26605


102#
發表於 13-11-8 09:12 |只看該作者

引用:+本帖最後由+gloriahilton+於+13-11-1+03:4

原帖由 gloriahilton 於 13-10-30 發表
本帖最後由 gloriahilton 於 13-11-1 03:41 編輯

我係FTM,有一個3歲大嘅仔。屋企人都係外國,62年紀老 ...
有很多野錢係買不到!
很多時,有麵包就冇愛情,有愛情就冇麵包!
如果你樣靚又有錢,無明友都好正常!
女人係善妒的,她們只會覺得你無病呻吟
上黎呻下算la




男爵府

積分: 6081


103#
發表於 13-11-8 14:35 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

咁我又唔覺得樓主公主病或哂命喎,講真,自己都做女人,都明白想老公錫同關心自己,老公錫永無厭多,(除非感情出問題姐), 有時身邊朋友有時唔明呢種心情,然後將佢情況同自己比較 ,話 "你咪好囉,我仲慘。" 咁樓主越搵唔到人傾就越鑽牛角尖。

我睇得出樓主你老公其實都好錫你,不過男人同女人既expectation 唔同,佢以為自己已很好,但其實又滿足唔到你要求,淨係叫你什麼做人要知足,其實無用的,我諗你亦唔好淨係focus哂嚮仔女同老公度,就算是full time mom, 你也要自己self develop, 你既然經濟應該唔錯,有無諗過自己有乜夢想?有無咩係結婚前想做,但掛住返工無做到?而家你生活好,就算有個仔,每日都可抽時間做。set個goal遠d, 盡力去實現,要老公同仔女支持你,唔好以為3歲唔識,你同佢講 "仔,媽媽而家要返學/去練習跑馬拉松,到時畢業/比賽果陣你要黎同媽媽打氣呀!" 既可做個好榜樣,又可有返自己真正既人生。唔好再淨係諗住老公點點點了。加油。



大宅

積分: 2995


104#
發表於 13-11-9 14:04 |只看該作者
回覆 Bicanna 的帖子

你咁有錢,請一個 , 甚至兩個工人乜自由都返黎啦?
到你老公好多時間陪你但又無錢時你又會呻架,
你好幸福呀


洋房

積分: 76


105#
發表於 13-11-9 15:03 |只看該作者
無咩朋友又係慘D既, 試下開心見誠咁兩公婆傾下吖, 佢會明白你既~

我都無太多朋友, 但最緊要活得開心~


男爵府

積分: 7999


106#
發表於 13-11-9 15:33 |只看該作者

引用:至少你有錢,可以搵個工人分擔下!報下興趣

原帖由 kella 於 13-10-30 發表
至少你有錢,可以搵個工人分擔下!報下興趣班。你諗下,窮既人!一樣要好似你咁負責屋企所有野、個老公咪又 ...
x2


大宅

積分: 2469


107#
發表於 13-11-9 17:36 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

奉勸你出完這帖子,更加要小心認識新朋友




大宅

積分: 1323


108#
發表於 13-11-9 17:48 |只看該作者
請工人,然後參加d自己鍾意既興趣班,唔好擔心個工人湊唔掂個仔,你去興趣班都係講緊幾個小時內既事。
你最大問題係無自己生活圈子,所以同時間比左好大壓力你老公,因為你個世界只圍住佢轉。
我明白你,亦唔覺得你公主病,只係你係香港無人無物,所以鑽左牛角尖。
行前一步,你就會發現其實問題並不嚴重。
加油!


侯爵府

積分: 21294


109#
發表於 13-11-9 17:57 |只看該作者

引用:我係FTM,有一個3歲大嘅仔。屋企人都係外國

原帖由 gloriahilton 於 13-10-30 發表
本帖最後由 gloriahilton 於 13-11-1 03:41 編輯

我係FTM,有一個3歲大嘅仔。屋企人都係外國,62年紀老 ...
我仔都係3歲,我同老公日日返工,得星期日可以去街,我地都好辛苦!你試下返下工,做下part time就知揾錢辛苦,


大宅

積分: 1949


110#
發表於 13-11-15 11:59 |只看該作者
我好明白樓主嘅空虛感。

我本人係幾廿歲人都仲愛情大過天嘅戀愛動物,奈何搞出異地戀仲要C6唔生锈有過小三之餘仲唔願捨棄搞曖昧,我唯有斬攬。當日因為分居二地,我好掛住C6但都係得個掛字冇得掂。樓主C6已好好差不多日日都打俾你,起碼你都可以聽到佢把聲。生活水平處於無憂嘅況狀,其實好多活動可以諗,只係你將注意力太過集中於C6身上,先會越見心靈空虛。

我最難過嘅時候自己買啲佛學嘅心靈書嚟睇,自此明白咗好多道理,心態唔同哂。而家一個人帶住女都叫開心,當然有另一半愛錫我就好啦,但好明白人不能貪心,而且一切都係冥冥中嘅安排。

學似有JM話齋,當你C6日日陪住你,可能你又另有挑剔嘅地方啫。

我嘅睇法,只要C6唔係另外心有所屬(女人),我係絕對尊重佢對事業嘅投入嘅。樓主盡量發掘多啲自己嘅興趣啦,香港地都好多各式各樣嘅興趣班你可以參與嘅,時間任擇,再唔係,你請私人教導亦得。不過如果你心態仍然係咁,俾咩你你都只會心不在焉。

心態決定日子。加油啊!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo