自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


侯爵府

積分: 22100

馬年勳章


101#
發表於 13-11-1 18:49 |只看該作者
人地係英國就得, 最慘我地的東江水鬼咁毒呢, 咁飲法未變靚都毒屎左啦


男爵府

積分: 6894


102#
發表於 13-11-1 18:52 |只看該作者

回覆:fw: 日喝3公升水 42歲女年輕10年

我日日飲2-3L, 比同年齡的人的確年輕!唯一唔好的是常常去厠所!好在老公同我一樣愛飲水!




公爵府

積分: 25721


103#
發表於 13-11-1 19:24 |只看該作者

回覆:fw: 日喝3公升水 42歲女年輕10年

我飲好多水的。朝早起身第一件事就係飲水,臨瞓前做嘅最後一件事都係飲水。3L 我應該日日都係飲咁上下。飲唔夠水個人會好唔舒服


禁止訪問

積分: 213


104#
發表於 13-11-1 19:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9053

減齡達人勳章 BK Milk勳章


105#
發表於 13-11-1 19:30 |只看該作者


大宅

積分: 2330


106#
發表於 13-11-1 19:31 |只看該作者

回覆:fw: 日喝3公升水 42歲女年輕10年




男爵府

積分: 6632


107#
發表於 13-11-1 19:43 |只看該作者
sousmarin 發表於 13-11-1 11:29
3L, 真係邊疴邊飲先得...

我試過規定自己每個半鍾飲一杯水,真係邊疴邊飲咁滯,放假都ok既,番工咁去廁所法,實俾人鬧


男爵府

積分: 6632


108#
發表於 13-11-1 19:47 |只看該作者
rosaki 發表於 13-11-1 11:56
之前又有報導又話飲太多唔好, 又話會中毒, 適得其反, 究竟邊樣先真架?? ...

係短時間內飲太多先唔得


子爵府

積分: 13347


109#
發表於 13-11-1 19:49 |只看該作者

回覆:fw: 日喝3公升水 42歲女年輕10年

3公升算唔算多?


子爵府

積分: 11934

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


110#
發表於 13-11-1 19:51 |只看該作者
其實一般建議都一日8杯水 (即 2 litres),多 1 litre 再攤開全日飲其實唔會多。

中水毒係要好短時間內飲勁多水,以致身體內電解質失衡先會發生,攤開慢慢飲唔會有事。


大宅

積分: 1609


111#
發表於 13-11-1 19:53 |只看該作者

回覆:fw: 日喝3公升水 42歲女年輕10年




禁止訪問

積分: 33992

好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


112#
發表於 13-11-1 19:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3959

畀面勳章


113#
發表於 13-11-1 19:56 |只看該作者

回覆:fw: 日喝3公升水 42歲女年輕10年

我日日都飲差不多3公升水,唔覺有咩特別,可能對某啲人有幫助,但啲報紙講到好似一飲就會變後生咁




公爵府

積分: 29753

+3金熱血 畀面勳章 BK Milk勳章


114#
發表於 13-11-1 19:59 |只看該作者

回覆:fw: 日喝3公升水 42歲女年輕10年

好危險,


子爵府

積分: 10123

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋


115#
發表於 13-11-1 20:09 |只看該作者

回覆:fw: 日喝3公升水 42歲女年輕10年

水要慢慢逐少飲先有用,3公升咪要水不離手咁飲




禁止訪問

積分: 67524


116#
發表於 13-11-2 10:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9104


117#
發表於 13-11-2 10:47 |只看該作者

引用:我飲好多水的。朝早起身第一件事就係飲水,

原帖由 millennia 於 13-11-01 發表
我飲好多水的。朝早起身第一件事就係飲水,臨瞓前做嘅最後一件事都係飲水。3L 我應該日日都係飲咁上下。飲 ...
我都係喎!如果屋企啲水飲晒我會好冇安全感,覺得隨時會渴恧自己,但因為而家成日不在家,一日大約只可以飲到一公升左右咋!!以前都有兩三公升架!


伯爵府

積分: 15160


118#
發表於 13-11-2 11:01 |只看該作者
Appledaily 講嘢,唔好全信丫~
要看個人體質,有冇聽過中水毒~
自己衡量啦~


珍珠宮

積分: 45921

認識瑞士牛牛第二回


119#
發表於 13-11-2 11:04 |只看該作者

回覆:fw: 日喝3公升水 42歲女年輕10年






子爵府

積分: 12843


120#
發表於 13-11-2 11:10 |只看該作者
我飲好多水, 未到3公升既, 但我skin都仲好乾, 其實真係睇人!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo