自由講場

跳至

首頁
45678...10

尾頁
   4


禁止訪問

積分: 12569

BK Milk勳章


101#
發表於 13-11-20 13:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17837

畀面勳章


102#
發表於 13-11-20 13:44 |只看該作者

引用:CASE+:+http://www.baby-kingdom.com/forum

原帖由 CarrieNazi 於 13-11-19 發表
本帖最後由 CarrieNazi 於 13-11-20 11:39 編輯

CASE : http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=vie ...
對你及你公司同樣深表同情。你老公唔返得工到幾時?不如,你同社署傾下,傾時唔好重點係鍾唔鍾意份工,而重點係你身體狀況,同家庭狀況,希望佢地幫到你。


伯爵府

積分: 15625


103#
發表於 13-11-20 13:47 |只看該作者
唉~~我之前小X左一次, 個時係EX 公司, 佢地一知道我有左, 佢地都諗辦法解決啦, 只係我個時唔好彩, 通知左1,2個星期就出左事, 入院+ 休息左1 個星期...再復工...

一間公司, 佢請得女人反工就預左人手會有變....

依家搞到好似要"希生"我去就佢地囉...我反唔到個D時間就請人反黎頂我, 我又少左人工, 咁我咪即係自己請人頂自己?? (我有無諗錯左??)


禁止訪問

積分: 12569

BK Milk勳章


104#
發表於 13-11-20 14:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 45787

好媽媽勳章


105#
發表於 13-11-20 14:14 |只看該作者
樓主, 我唔識法例, 但係我覺得, 只要你係真正需要, 而唔係吞"pop", 咁你應該要爭取自己應有嘅權利, 唔需要覺得對公司唔住.

祝你身體健康, 一切順利.


珍珠宮

積分: 42594


106#
發表於 13-11-20 14:20 |只看該作者

回覆:唉~~唔知點好...想喊...可以有咩人幫到我

唔使勞氣,跟足法例,mud 都唔好簽,大肚放病假係可以架,唔使理公司講mud, 做左放完前4 後6 至算


伯爵府

積分: 15625


107#
發表於 13-11-20 14:20 |只看該作者
無氣同你講 發表於 13-11-20 13:44
對你及你公司同樣深表同情。你老公唔返得工到幾時?不如,你同社署傾下,傾時唔好重點係鍾唔鍾意份工,而重 ...

我唔知去邊度揾, 我想揾好耐...再加上我只係放星期日, 社工都放星期日啦???


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


108#
發表於 13-11-20 14:30 |只看該作者
CarrieNazi 發表於 13-11-19 19:29
咁我又無請多個反工日,醫院產檢都係攞半日,
8月請2個半日係搞產檢
9月請4日係因為我血壓低,醫院醫生寫比 ...

睇落你請呢d假好正常 我可以肯定你公司d咩會計呀律師呀同你阿頭一係唔識勞工法 一係就明蝦你
唔使同佢講咁多啦 佢講咩都好你都答佢你唔轉 佢再阿支阿左就叫佢一起上勞工處


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


109#
發表於 13-11-20 14:32 |只看該作者
CarrieNazi 發表於 13-11-20 11:39
update

今日佢又問我決定成點, 佢話我依家咁樣好難係產假前唔再請假, 佢就話佢依家有個見意就係FULLE TIME ...

no way啦 乜都唔轉呀 維持現狀 佢擺明昆緊你


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


110#
發表於 13-11-20 14:37 |只看該作者
CarrieNazi 發表於 13-11-20 12:57
只能講公司根本就無錢請多個人黎頂我

呢個係你阿頭人手安排失敗囉
我想問 平時你都無可能全日坐係recep啦 咁行開行埋邊個睇recep
以前我做recep我地公司係lunch都要有人 公司安排左其他admin同事一人睇一日
我請假/病 我條team d人要幫手做 無起人上來連我manager都要出recep


伯爵府

積分: 15625


111#
發表於 13-11-20 14:39 |只看該作者
其實佢咁樣, 我都諗住放完個產假都未必再做, 我寧願揾過份....我真係第一次見D公司咁樣搞法..

我以前間公司都無D咁樣, 邊個唔反就要頂嫁啦...怪就怪大家唔好彩...但係以公司既做法, 唔係都會有一套方法專係解決呢D問題咩?? 我唔係管理層, 我唔知....我都係估...


男爵府

積分: 8888


112#
發表於 13-11-20 14:41 |只看該作者

回覆:唉~~唔知點好...想喊...可以有咩人幫到我? update #96

我同事有左兩個幾月以黎,淨係返左三日工,其他日子全請病假,其他人都有微言,但無辦法,因為合情合法!
唔洗理你上司,佢有佢講,你有你依法行事!




男爵府

積分: 8888


113#
發表於 13-11-20 14:46 |只看該作者

引用:update今日佢又問我決定成點,+佢話我依家咁

原帖由 CarrieNazi 於 13-11-20 發表
update

今日佢又問我決定成點, 佢話我依家咁樣好難係產假前唔再請假, 佢就話佢依家有個見意就係FULLE TIME ...
佢咁樣,你不如再盡啲,佢同你傾嗰陣,你話自己大肚婆無記性,驚聽漏聽錯唔記得重點,要開部電話錄音,可以番聽清楚細節。我肯定佢唔會再搵你傾




伯爵府

積分: 15625


114#
發表於 13-11-20 14:49 |只看該作者
dbbp 發表於 13-11-20 14:46
佢咁樣,你不如再盡啲,佢同你傾嗰陣,你話自己大肚婆無記性,驚聽漏聽錯唔記得重點,要開部電話錄音,可以 ...


我做唔出, 我都唔想大家難落台...


男爵府

積分: 8888


115#
發表於 13-11-20 14:50 |只看該作者

引用:Quote:dbbp+發表於+13-11-20+14:46+佢咁樣

原帖由 CarrieNazi 於 13-11-20 發表
我做唔出, 我都唔想大家難落台...
你對佢好,佢對你點?



點評

CarrieNazi  唉~~  發表於 13-11-20 15:02


伯爵府

積分: 15625


116#
發表於 13-11-20 14:53 |只看該作者
RSG媽媽 發表於 13-11-20 14:30
睇落你請呢d假好正常 我可以肯定你公司d咩會計呀律師呀同你阿頭一係唔識勞工法 一係就明蝦你
唔使同佢講 ...

我係今個月唔知做咩咁都要病...

我好都半日個D都係產檢, 有到診紙...我之前問過勞記, 佢話呢D就會扣錢, 因為唔係注X醫生開既醫生紙, 唔計病假...

老實我真係唔想搞到好薑既局面....但都唔好迫我囉....我都想好黎好去....


男爵府

積分: 8770

2018復活節勳章


117#
發表於 13-11-20 14:53 |只看該作者
一間公司如果連同事大肚請替工既錢都無咁就真係隨時摺得啦

樓主, 你要問清楚勞工署, 你病假連放4日起碼要比返4日晚3/4糧比你, 而唔係扣晒.

你真係乜都唔好簽, 簽咗你蝕抵, 由佢話將你份約重頭開始計已經知佢地跟本唔想你係度做, 唔想比產假你.

你記得打去勞工署問清楚孕婦有咩保障(我未生過仔), 千祺唔好比間公司搵笨, 佢再叫你簽乜簽物,你可以同佢講勞工署建義你唔好簽任何合同, 費事攪亂產假同其它勞工福利.

呢D工, 襯呢段時間儲多個錢, 放完產假再搵第二份啦.

另祝你先生早日康復

點評

Yubi.T  4/5 糧  發表於 13-11-20 15:23


伯爵府

積分: 15625


118#
發表於 13-11-20 14:54 |只看該作者
dbbp 發表於 13-11-20 14:50
你對佢好,佢對你點?

講到處處為大家著想...

但諗清楚D, 咪揾我笨囉...


伯爵府

積分: 15625


119#
發表於 13-11-20 15:01 |只看該作者
Rabbit-horse 發表於 13-11-20 14:53
一間公司如果連同事大肚請替工既錢都無咁就真係隨時摺得啦

樓主, 你要問清楚勞工署, 你病假連放4日起碼要 ...

我D病假都唔係一放放4日, 係一日嫁炸..好似今個星期我腸胃炎, 醫院比左3日假, 我都唔敢放哂, 我都係放左一日, 我見唔再痛, 我就反工...

知道, 我會再問清檬楚d保障先...

我就係知道我做唔長, 我先唔想咁樣揾少左, 其實我媽都有提過, 叫我點都捱到放產假, 最多放完咪辭職揾過份...(亞媽一直都唔鍾意我反呢份工)

承你貴言


禁止訪問

積分: 10925


120#
發表於 13-11-20 15:05 |只看該作者

回覆:唉~~唔知點好...想喊...可以有咩人幫到我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
45678...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo