原文章由 Gigabyte 於 07-9-6 16:25 發表
b2,
乜原來你入嚟 ok 咁大段估 ga!:D :D
b2, 老實同你講, ok 人個個背後都有段可哥可泣的故仔啊..![]()
![]()
我地ok其他人都無能力改變到一d 自己身上吾開心既事實, so 解決辦法係唯有自己創造一些自娛的方法, 而吾係嗟怨為什麼不幸事發生自己身上, 好似 am 咁咪去儲 下 711 d 粒粒, gb 去下扮靚
, ant 係 bk 吋爆下 d 低 b
, 亞四煲下靚湯仔
, 711 玩下股仔
, lo mi 日日係度數下 d 牙仔 (吾知得咁少仲有乜好數
)..........
希望你明我講乜啦!!![]()