立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 13367
原文章由 chilli 於 07-12-20 23:47 發表 我 99 買左張 "音樂治療" 既 cd 比我同孖siu, 話聽左心情靚d, 奶都多 d!! bb 扭計聽左又會收聲, 健康又快樂. 頭先一放隻 cd 入機細孖真係收聲喎 嚇得我以為真係咁神奇 點知維持唔到一分鐘, 又再扭過 ...
原文章由 chilli 於 07-12-20 23:48 發表 細孖係嗲 d
原文章由 chilli 於 07-12-20 23:49 發表 不如同咪爸去北海道食丫
珍珠宮
積分: 30695
原文章由 cpm 於 07-12-20 23:51 發表 細孖咁攪笑, 妳得孄都聽多 d 細孖係咪片片濕左扭計
原文章由 cpm 於 07-12-20 23:54 發表 我 7 年前食一隻要 HK$1200 :lol: :lol: 唔知宜家幾錢
原文章由 chilli 於 07-12-20 23:58 發表 佢到呢個時候要人 un 住行抱 我已經好多奶, 唔駛音樂治療
原文章由 chilli 於 07-12-20 23:58 發表 好彩我唔嗜呢家野 je :lol
原文章由 cpm 於 07-12-21 00:13 發表 去到妳一定會試吓
原文章由 cpm 於 07-12-21 00:11 發表 可能習慣左要 un 咁孖 siu 宜家係咪全人奶:mrgreen:
原文章由 chilli 於 07-12-21 12:03 發表 我一食蝦蟹個喉嚨同咀唇會好痕, 無福消受:-(
積分: 35709
原文章由 chilli 於 07-12-23 14:01 發表 點解 B 女唔駛扮聖誕老人既? CPM..你係咪唔駛比$20 買套聖誕老人衫?
原文章由 cecichau 於 07-12-24 08:59 發表 因為多左一個人囉, 所以 b 女要扮天使 :mrgreen:
侯爵府
積分: 21334
原文章由 chilli 於 24/12/2007 18:35 發表 ceci 生日快樂! 祝你年年有今日. 你愛人同你去邊樹慶祝呀??? 大咪哥有無唱生日歌你聽???
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy