跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 226


1181#
發表於 08-5-28 00:33 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-5-27 12:22 發表


我問左好多地方.. 都要收.. 3歲 1個月以上..
連屋企會所... 我要求佢收.. 我話我一定陪佢上堂.. 都唔得 (游泳班)

我地 d 細仔.. 係要等出年先有野讀喇~~ haha ...


其實,各位媽咪,暑假想他們玩甚麼?


等待驗證會員

積分: 935


1182#
發表於 08-5-28 08:59 |只看該作者
原文章由 wunyan 於 08-5-28 00:33 發表


其實,各位媽咪,暑假想他們玩甚麼?


我想搵 d 有得唱歌.. 跳舞 (因為.. 阿 b.. 鐘意)
游水(呢個就我想佢學)
功夫 (都係我想佢學)

不過.. 全部都唔收.. 因為.. 未夠 3歲


子爵府

積分: 10559


1183#
發表於 08-5-28 09:35 |只看該作者
原文章由 kayoivan 於 08-5-27 11:25 發表


係呀 Camy,早排我同你講Sunkids 畫班,我去睇過....

都適合for 2y+ 小朋友玩, 宜家都有course 開. $5xx for 4 lessons, 但係就好似係做勞作+畫畫油顏色.

我仲心大心細,唔知比Jeffrey玩Sunkids的興趣班or New Gen ...


講Sunkids 畫班我有興趣...但係由我地屋企去有點痳煩...由姐姐帶Cherry...唔係好放心...


等待驗證會員

積分: 935


1184#
發表於 08-5-28 17:46 |只看該作者
我今日除了早上.. 9:00前.. 上到 bk..
之後就一直都唔得..
而家放工.. 又上得返.. 不過好慢囉

到底發生咩事??


複式洋房

積分: 226


1185#
發表於 08-5-29 00:33 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-5-28 17:46 發表
我今日除了早上.. 9:00前.. 上到 bk..
之後就一直都唔得..
而家放工.. 又上得返.. 不過好慢囉

到底發生咩事??


看通告,像up grade 出現問題。

暑期活動一事,我仍在尋找一些適合她的活動。其實,手頭上有一些資料,但需確實後才能通知大家。


別墅

積分: 676


1186#
發表於 08-5-29 09:32 |只看該作者
原文章由 wunyan 於 08-5-29 00:33 發表


看通告,像up grade 出現問題。

暑期活動一事,我仍在尋找一些適合她的活動。其實,手頭上有一些資料,但需確實後才能通知大家。


Wunwun媽,

可否早點同我哋分享暑期活動資料,因我明天要決定給Jeffrey參加New Gen summer course了 (as Friday is deadline).

Thank you!!!


複式洋房

積分: 226


1187#
發表於 08-5-29 14:26 |只看該作者
原文章由 kayoivan 於 08-5-29 09:32 發表


Wunwun媽,

可否早點同我哋分享暑期活動資料,因我明天要決定給Jeffrey參加New Gen summer course了 (as Friday is deadline).

Thank you!!!


Jeffrey Ma,

查了,結果是年齡太小不收。今夜,才決定是否參加New Gen summer course了。

Cherry Ma,

請問是否參加New Gen summer course了。


別墅

積分: 676


1188#
發表於 08-5-29 15:14 |只看該作者
原文章由 wunyan 於 08-5-29 14:26 發表


Jeffrey Ma,

查了,結果是年齡太小不收。今夜,才決定是否參加New Gen summer course了。

Cherry Ma,

請問是否參加New Gen summer course了。


Wunwun媽,

Thanks for your information, 我會讓Jeffrey報讀New Gen summer course了.


子爵府

積分: 10559


1189#
發表於 08-5-29 15:28 |只看該作者
New Gen summer course...fri is deadline ar???

Kayo, 你覺得佢地啱唔啱上呀?? 10堂既course=成個月學費...不過summer course都幾多元化...


別墅

積分: 676


1190#
發表於 08-5-29 17:58 |只看該作者
今日called Ms CC, this summer course 有certificate,但出席率要達80% lor.


別墅

積分: 676


1191#
發表於 08-5-29 18:02 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-5-29 15:28 發表
New Gen summer course...fri is deadline ar???

Kayo, 你覺得佢地啱唔啱上呀?? 10堂既course=成個月學費...不過summer course都幾多元化...


係呀, friday is deadline! If apply, 要叫姐姐聽日交form & cheque bor.

我都覺得so far summer course多元化d, 有適合佢哋年齡玩.
其實, $2000 for total 10 days, 每日有3.5hrs, 就算唔計茶點半句鐘, total 都上30hrs, 咁都係under $70個鐘,都唔貴ar.
你當比佢學3樣嘢lor.


子爵府

積分: 10559


1192#
發表於 08-5-29 18:38 |只看該作者
"你當比佢學3樣嘢"....係...係錦諗就真係合理既...

好啦...等我地都參加啦...


複式洋房

積分: 226


1193#
發表於 08-5-29 23:58 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-5-29 18:38 發表
"你當比佢學3樣嘢"....係...係錦諗就真係合理既...

好啦...等我地都參加啦...


明天都決定報名。


等待驗證會員

積分: 935


1194#
發表於 08-6-2 10:04 |只看該作者
各位.. 媽媽..
你地同唔同.. 小朋友去20/6的旅行呀?


別墅

積分: 676


1195#
發表於 08-6-2 10:07 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-6-2 10:04 發表
各位.. 媽媽..
你地同唔同.. 小朋友去20/6的旅行呀?


我幫Jeffrey報咗名去,到時我都會同埋一齊去.

不過,Jeffrey好怕去沙灘,到時一定又嘈又叫呀!


大宅

積分: 1421


1196#
發表於 08-6-2 11:17 |只看該作者
我都報咗呀,不過昨天帶jane去沙灘已喊到口水鼻涕一齊流, d沙好似要食咗佢雙腳咁,所以到時都係會驚到7彩咁


子爵府

積分: 10559


1197#
發表於 08-6-2 11:47 |只看該作者
咩旅行呀...我唔知呀?? 去邊&幾時呢?? thanks.


等待驗證會員

積分: 935


1198#
發表於 08-6-2 11:49 |只看該作者
我上年帶樂樂去過 一次..
當時佢重細..唔敢玩..
希望 呢 次 ok 喇 :p


等待驗證會員

積分: 935


1199#
發表於 08-6-2 12:28 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-6-2 11:47 發表
咩旅行呀...我唔知呀?? 去邊&幾時呢?? thanks.


通告呀~
20/6 星期 5 去.. 黃金海岸呀..

快 d 問下 Ms. CC 喇~...
你都要去呀...
我好期待見到大家呀.


複式洋房

積分: 226


1200#
發表於 08-6-2 19:03 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-6-2 12:28 發表


通告呀~
20/6 星期 5 去.. 黃金海岸呀..

快 d 問下 Ms. CC 喇~...
你都要去呀...
我好期待見到大家呀.


我不去,現在要留番假期,因為姐姐遲些要返印尼。現在想起都頭痛。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo