跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3396


1181#
發表於 08-1-21 10:48 |只看該作者
:lol :lol :lol


公爵府

積分: 27622


1182#
發表於 08-1-21 10:48 |只看該作者
ct,

好搞笑呀, sat 一上車就同糯米 b 訓話, 同佢講左小朋友玩緊既野, 唔可以點點點, 問佢知 5知呀, 佢應我話知, then 再重覆多次, 佢都話知, 跟住就瞓著左 lu, 咁我地咪要去上環買野既, 因為多人叫左工人起門口等我地, 到我地買完都仲未醒, 瞓到返屋企樓下先比人嘈醒, 差唔多瞓左 2 hrs, 哈哈~maybe chur 得盡得濟~

how about KK

跟住禽日去左吉豬島啦, 佢竟然記得我同佢講"想玩既野, 唔可以爭, 要等小朋友玩完先可以玩". 都唔使我講, 佢真係企起隔離等個小朋友玩完都冇出手, 淨係望住個玩具 & 小朋友, 因為我地係第2個想玩既, 所以等左個算數lu 唔排/等 lu, 真係開心, 希望 keep 到係咁就好啦~:loveliness: :loveliness: :loveliness:


侯爵府

積分: 22443


1183#
發表於 08-1-21 10:49 |只看該作者
原文章由 貓貓媽咪 於 08-1-21 10:33 發表



羨慕 c 人~

我地連排隊影相都等成粒鐘呀~


我冇做排隊影相嚟個動作喎 .. only 見到 marie cat 冇人影咪影張囉


伯爵府

積分: 16917


1184#
發表於 08-1-21 10:50 |只看該作者
peg,
kit 少似kit ba


侯爵府

積分: 22443


1185#
發表於 08-1-21 10:50 |只看該作者
原文章由 貓貓媽咪 於 08-1-21 10:37 發表


哈哈~仲乜同傑少整個流海既, 成個女仔咁~

睇相又唔覺話傑傑咁 un 咁細粒 bor


佢係長到未得閒 hair cut 呀... 聽日 kit 爸 off, 會同佢去 cut 架啦......


公爵府

積分: 27622


1186#
發表於 08-1-21 10:51 |只看該作者
原文章由 Secure 於 08-1-21 10:46 發表
睇清楚d la,係等唔切further就買喇:mrgreen: 係kingkow再左2條褲 (50% off)& N&B買左幾件top (30% off)~
aiya,yesterday我都難得趁kk係k婆home 玩&sleep,同k ba 出左tks食tea & shop wor, 撞你唔到既
...



oic~
你都幾唔忍得 bor, 唔似係既~
係啦, 今年 n&b 都係得7折咋, 仲要boy 既麻麻, 慳番~


索爆,

唔好 side & 蝕嘛~


侯爵府

積分: 22443


1187#
發表於 08-1-21 10:51 |只看該作者
原文章由 Secure 於 08-1-21 10:50 發表
peg,
kit 少似kit ba


係勁似 tim .... 但好搞笑反而姑 9 話 kit 少似我喎, 而其它人全部話似晒 kit 爸... 仲好似 tim


伯爵府

積分: 16917


1188#
發表於 08-1-21 10:53 |只看該作者
小小,
what?比我我唔會等老公出聲,我會9秒9stop佢lor
原文章由 happyalice 於 08-1-21 10:46 發表
講樣好 既野比你地聽, 話說19號細b舊曆滿月返條c6野度拜神, 條c62不嬲都好like飲住杯貓尿食飯既, 果日佢飲大兩杯已經不停講野, 仲要係一樣野講左8次倒啦, 我食完飯之後坐左左餵細b食9, 火柴頭就係度食緊br ...

[ 本文章最後由 Secure 於 08-1-21 11:23 編輯 ]


子爵府

積分: 14766


1189#
發表於 08-1-21 10:54 |只看該作者
ct,

我果陣同細b食緊9, 跟本冇手去stop佢:cry:

原文章由 Secure 於 08-1-21 10:53 發表
小小,
what?比我我會等等老公出聲,我會9秒9stop佢lor


伯爵府

積分: 16917


1190#
發表於 08-1-21 10:54 |只看該作者
ah sa,
how are u ar

原文章由 Y's 於 08-1-21 10:48 發表
:lol :lol :lol


公爵府

積分: 27622


1191#
發表於 08-1-21 10:55 |只看該作者
原文章由 happyalice 於 08-1-21 10:46 發表
講樣好 既野比你地聽, 話說19號細b舊曆滿月返條c6野度拜神, 條c62不嬲都好like飲住杯貓尿食飯既, 果日佢飲大兩杯已經不停講野, 仲要係一樣野講左8次倒啦, 我食完飯之後坐左左餵細b食9, 火柴頭就係度食緊br ...




小小,

嘩.................咁你62 又真係好鬼過份 wor, 飲還飲呀, 仲咩郁手郁腳架, 仲要打佢個咀

今次又幾值得贊火柴爸wor, 佢老豆真係好過份呀

[ 本文章最後由 貓貓媽咪 於 08-1-21 10:59 編輯 ]


侯爵府

積分: 22443


1192#
發表於 08-1-21 10:56 |只看該作者
小小,

唔好火............ 下回咪有借口唔返去囉


公爵府

積分: 27622


1193#
發表於 08-1-21 10:57 |只看該作者
原文章由 Secure 於 08-1-21 10:53 發表
小小,
what?比我我會等等老公出聲,我會9秒9stop佢lor



我一家唔會等老公出聲, 直頭 9 秒9 小佢添呀~


公爵府

積分: 27622


1194#
發表於 08-1-21 10:58 |只看該作者
原文章由 happyalice 於 08-1-21 10:54 發表
ct,

我果陣同細b食緊9, 跟本冇手去stop佢:cry:



使乜用手 wor, 用口咪得 lor~


子爵府

積分: 14766


1195#
發表於 08-1-21 10:58 |只看該作者
貓貓,

果日佢打完火柴頭, 我一路都黑晒面, 唔出聲, 左手抱住細b, 右手攬住火柴頭, 所有人都知我嬲緊, 9點即刻叫火柴ba走

原文章由 貓貓媽咪 於 08-1-21 10:55 發表




小小,

嘩.................咁你62 又真係好鬼過份 wor, 飲還飲呀, 仲咩郁手郁腳架, 仲要打佢個咀

今次又幾值得贊火柴爸wor, 佢老弄真係好過份架 :very ...


子爵府

積分: 14766


1196#
發表於 08-1-21 11:01 |只看該作者
我都想, 今次係生左細b第1次返去, 連火柴ba都話好辛苦, 佢又要咩住個袋, 又要抱住火柴頭, 唔知佢會唔會因為辛苦而返少d呢:cry:

原文章由 cubixluk 於 08-1-21 10:56 發表
小小,

唔好火............ 下回咪有借口唔返去囉


男爵府

積分: 9393


1197#
發表於 08-1-21 11:01 |只看該作者
原文章由 happyalice 於 08-1-21 10:46 發表
講樣好 既野比你地聽, 話說19號細b舊曆滿月返條c6野度拜神, 條c62不嬲都好like飲住杯貓尿食飯既, 果日佢飲大兩杯已經不停講野, 仲要係一樣野講左8次倒啦, 我食完飯之後坐左左餵細b食9, 火柴頭就係度食緊br ...


嘩.........好彩你老公都出聲姐,唔係火柴頭米好慘law!


侯爵府

積分: 22443


1198#
發表於 08-1-21 11:01 |只看該作者
原文章由 happyalice 於 08-1-21 10:58 發表


真係過份........ 我都會即刻 9 秒 9 小佢


公爵府

積分: 27622


1199#
發表於 08-1-21 11:02 |只看該作者
原文章由 happyalice 於 08-1-21 10:58 發表
貓貓,

果日佢打完火柴頭, 我一路都黑晒面, 唔出聲, 左手抱住細b, 右手攬住火柴頭, 所有人都知我嬲緊, 9點即刻叫火柴ba走



緊係~比著我都會咁做, 真係連老公都信唔過呀, 自己攬實佢地呀~

真係癲架, 自己都唔捨得打佢地, 仲要比人打佢個咀添

你已經好好架啦, 比著我呀~


子爵府

積分: 14766


1200#
發表於 08-1-21 11:03 |只看該作者
當時都見成村人係度, 最初唸住費事落佢面嘛, 咪唔出聲lor, 如果我有手第一時間拉開火柴頭, 起碼佢冇咁瘀先, 佢係要人比面色佢睇都冇法

原文章由 貓貓媽咪 於 08-1-21 10:58 發表



使乜用手 wor, 用口咪得 lor~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo