立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 58522
原文章由 mancon 於 08-4-4 12:05 發表 嘩!妳好叻,我生rada時因冇轉頭仔and胎水不足果時要開刀生 ,同埋我子宮內有薄膜,bb d空間會小dddddd ,今次e生話同樣多數要開刀生 ...
侯爵府
積分: 20043
原文章由 sandylaw 於 08-4-4 12:06 發表 開刀生都好既,順產真係好痛
積分: 64943
原文章由 貝貝 於 08-4-4 12:03 發表 勁!!
原文章由 貝貝 於 08-4-4 12:08 發表 最緊要係bb安全...健健康康嘛~
原文章由 sandylaw 於 08-4-4 12:09 發表 我三個女都唔係大B,最重果個都係3.3KG,所以都唔駛開刀
原文章由 mancon 於 08-4-4 12:08 發表 到現在我唔知順產有幾痛
原文章由 mancon 於 08-4-4 12:10 發表 3.3kg都唔錯
原文章由 sandylaw 於 08-4-4 12:13 發表 這個是最重 大小姐3.4 二小姐2.8 三小姐3.1 頭先又記錯左,大小姐應該係3.4,佢地三個分別相差0.3 KG的
珍珠宮
積分: 38944
原文章由 mancon 於 08-4-4 12:15 發表 rada果時得2.4kg,未生時e生估佢得1.8-2kg左右,好彩rada有2.4kg
原文章由 Monty 於 08-4-4 12:16 發表 我都係開刀生,cherry胎位唔正 & 穿水
原文章由 貝貝 於 08-4-4 12:18 發表 恩恩出世都係2.86kg...跟住好快就成個波咁... http://photo.share-moment.com/diary/user_folder/57384/ab0/ab3/2008040444427.jpg
原文章由 mancon 於 08-4-4 12:18 發表 胎位唔正,個baby好辛苦喎?
原文章由 Monty 於 08-4-4 12:21 發表 佢係坐左係度ga,不知幾舒服,我就辛苦d,因為佢個頭仔頂住我個胃
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy