自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 58522


1181#
發表於 08-4-4 12:06 |只看該作者
原文章由 mancon 於 08-4-4 12:05 發表
嘩!妳好叻,我生rada時因冇轉頭仔and胎水不足果時要開刀生 ,同埋我子宮內有薄膜,bb d空間會小dddddd ,今次e生話同樣多數要開刀生 ...


開刀生都好既,順產真係好痛


侯爵府

積分: 20043


1182#
發表於 08-4-4 12:08 |只看該作者
到現在我唔知順產有幾痛
原文章由 sandylaw 於 08-4-4 12:06 發表


開刀生都好既,順產真係好痛


水晶宮

積分: 64943

叻叻勳章 畀面勳章


1183#
發表於 08-4-4 12:08 |只看該作者
最緊要係bb安全...健健康康嘛~

原文章由 mancon 於 08-4-4 12:05 發表
嘩!妳好叻,我生rada時因冇轉頭仔and胎水不足果時要開刀生 ,同埋我子宮內有薄膜,bb d空間會小dddddd ,今次e生話同樣多數要開刀生 ...


水晶宮

積分: 58522


1184#
發表於 08-4-4 12:09 |只看該作者
原文章由 貝貝 於 08-4-4 12:03 發表
勁!!


我三個女都唔係大B,最重果個都係3.3KG,所以都唔駛開刀


侯爵府

積分: 20043


1185#
發表於 08-4-4 12:09 |只看該作者
希望啦
原文章由 貝貝 於 08-4-4 12:08 發表
最緊要係bb安全...健健康康嘛~


侯爵府

積分: 20043


1186#
發表於 08-4-4 12:10 |只看該作者
3.3kg都唔錯
原文章由 sandylaw 於 08-4-4 12:09 發表


我三個女都唔係大B,最重果個都係3.3KG,所以都唔駛開刀


水晶宮

積分: 58522


1187#
發表於 08-4-4 12:11 |只看該作者
原文章由 mancon 於 08-4-4 12:08 發表
到現在我唔知順產有幾痛


順產最辛苦係生前的陣痛,我痛幾個鐘就生得,但有些人會痛成日先生到架


水晶宮

積分: 58522


1188#
發表於 08-4-4 12:13 |只看該作者
原文章由 mancon 於 08-4-4 12:10 發表
3.3kg都唔錯


這個是最重

大小姐3.4
二小姐2.8
三小姐3.1

頭先又記錯左,大小姐應該係3.4,佢地三個分別相差0.3 KG的


侯爵府

積分: 20043


1189#
發表於 08-4-4 12:15 |只看該作者
rada果時得2.4kg,未生時e生估佢得1.8-2kg左右,好彩rada有2.4kg
原文章由 sandylaw 於 08-4-4 12:13 發表


這個是最重

大小姐3.4
二小姐2.8
三小姐3.1

頭先又記錯左,大小姐應該係3.4,佢地三個分別相差0.3 KG的


珍珠宮

積分: 38944


1190#
發表於 08-4-4 12:16 |只看該作者
我都係開刀生,cherry胎位唔正 & 穿水
原文章由 mancon 於 08-4-4 12:05 發表
嘩!妳好叻,我生rada時因冇轉頭仔and胎水不足果時要開刀生 ,同埋我子宮內有薄膜,bb d空間會小dddddd ,今次e生話同樣多數要開刀生 ...


水晶宮

積分: 58522


1191#
發表於 08-4-4 12:17 |只看該作者
原文章由 mancon 於 08-4-4 12:15 發表
rada果時得2.4kg,未生時e生估佢得1.8-2kg左右,好彩rada有2.4kg


最重要佢以家健健康康,細粒d都無乜所謂既


侯爵府

積分: 20043


1192#
發表於 08-4-4 12:18 |只看該作者
胎位唔正,個baby好辛苦喎?
原文章由 Monty 於 08-4-4 12:16 發表
我都係開刀生,cherry胎位唔正 & 穿水


珍珠宮

積分: 38944


1193#
發表於 08-4-4 12:18 |只看該作者
me too......
m痛我就知有幾痛lor
原文章由 mancon 於 08-4-4 12:08 發表
到現在我唔知順產有幾痛


水晶宮

積分: 64943

叻叻勳章 畀面勳章


1194#
發表於 08-4-4 12:18 |只看該作者
恩恩出世都係2.86kg...跟住好快就成個波咁...






原文章由 sandylaw 於 08-4-4 12:09 發表


我三個女都唔係大B,最重果個都係3.3KG,所以都唔駛開刀


珍珠宮

積分: 38944


1195#
發表於 08-4-4 12:19 |只看該作者
cherry得2.36kg咋
原文章由 mancon 於 08-4-4 12:15 發表
rada果時得2.4kg,未生時e生估佢得1.8-2kg左右,好彩rada有2.4kg


水晶宮

積分: 58522


1196#
發表於 08-4-4 12:20 |只看該作者
原文章由 貝貝 於 08-4-4 12:18 發表
恩恩出世都係2.86kg...跟住好快就成個波咁...

http://photo.share-moment.com/diary/user_folder/57384/ab0/ab3/2008040444427.jpg



以家恩恩大過左好多,樣都唔同哂


珍珠宮

積分: 38944


1197#
發表於 08-4-4 12:21 |只看該作者
佢係坐左係度ga,不知幾舒服,我就辛苦d,因為佢個頭仔頂住我個胃
原文章由 mancon 於 08-4-4 12:18 發表
胎位唔正,個baby好辛苦喎?


水晶宮

積分: 58522


1198#
發表於 08-4-4 12:22 |只看該作者
原文章由 Monty 於 08-4-4 12:21 發表
佢係坐左係度ga,不知幾舒服,我就辛苦d,因為佢個頭仔頂住我個胃


咁你咪成日反胃,無胃口食野囉


珍珠宮

積分: 38944


1199#
發表於 08-4-4 12:22 |只看該作者
恩恩好得意ar
原文章由 貝貝 於 08-4-4 12:18 發表
恩恩出世都係2.86kg...跟住好快就成個波咁...

http://photo.share-moment.com/diary/user_folder/57384/ab0/ab3/2008040444427.jpg


侯爵府

積分: 20043


1200#
發表於 08-4-4 12:22 |只看該作者
咁!恩恩都有成個波咁 ,我個rada從來未做個波
原文章由 貝貝 於 08-4-4 12:18 發表
恩恩出世都係2.86kg...跟住好快就成個波咁...

http://photo.share-moment.com/diary/user_folder/57384/ab0/ab3/2008040444427.jpg


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo