親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 9345


1181#
發表於 08-10-21 21:11 |只看該作者
小肥§澄 ,
唔通出出入入....次次都搭的士咩,好貴AR~
係呀...好多朋友成日都問我四季好唔好,見到D房好似幾靚....係,佢係新淨靚,但出入唔太方便嘛,所以我....通常首選方便&乾淨

原文章由 小肥§澄 於 08-10-21 21:07 發表
廿分鐘點都唔行啦,天成舊,凱撒又貴D,諗住四季平少少同埋新D。
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1182#
發表於 08-10-22 10:09 |只看該作者
原文章由 fi-fi 於 08-10-21 16:37 發表
Jomei,

有就有...不過要親身去排隊做証,申請完仲要等佢寄返hk比你(約三個星期)

http://www.immigration.gov.tw/aspcode/Show_Law.asp?DocumentID=5930

你小朋友幾歲呀?你burget如何呢?

...

同埋要比寄回証件比你的錢
如果唔係近果頭上班或出入開金鐘...
有時計埋車費..得不嘗失


大宅

積分: 1152


1183#
發表於 08-10-22 12:57 |只看該作者

求求各位高手幫忙!

我得農曆新年有假,想一家三口自遊行,仔仔六歲!想去墾丁和台中,唔知冬天去有冇野玩呢又唔知難唔難呢?


大宅

積分: 1152


1184#
發表於 08-10-22 13:18 |只看該作者

我又想去呀!重覆!



[ 本文章最後由 chrischris 於 08-11-1 21:32 編輯 ]


子爵府

積分: 11547


1185#
發表於 08-10-22 15:52 |只看該作者
請問台北有哪間酒店好介紹呢? PACKAGE方面邊度BOOK會平D呀? 我本打算BOOK CX HOLIDAY的PACKAGE住GRAND HYATT的, 但聽同事講果度好猛, 所以而家唔知選擇邊間好!!!

原文章由 chrischris 於 08-10-22 13:18 發表
我得農曆新年有假,一家三口,亞仔六歲,想去墾丁台中清境,唔知冬天去有咩野玩呢?自遊行,唔知難唔難呢!請大家比d意見我!


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1186#
發表於 08-10-22 16:10 |只看該作者
原文章由 yatjeh 於 08-10-22 15:52 發表
請問台北有哪間酒店好介紹呢? PACKAGE方面邊度BOOK會平D呀? 我本打算BOOK CX HOLIDAY的PACKAGE住GRAND HYATT的, 但聽同事講果度好猛, 所以而家唔知選擇邊間好!!!

...

呢間真係好多人話猛...但...又聽過人話撞到野
只係話大堂有好高好高的符畫壓住d好朋友

so far我的朋友有好幾個也極愛住呢間
因為大同靚...和方便

反而間x樂園...就真係猛到嘔..
比100萬我也唔敢入去住...


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1187#
發表於 08-10-22 16:13 |只看該作者
原文章由 chrischris 於 08-10-22 13:18 發表
我得農曆新年有假,一家三口,亞仔六歲,想去墾丁台中清境,唔知冬天去有咩野玩呢?自遊行,唔知難唔難呢!請大家比d意見我!

墾丁在台灣最南部...玩水為主
你過年去的話...怕有點凍...未必落到水
台中+清境...清境有可能會落雪
落雪真係有辣有唔辣了
落雪當然靚
但一落雪就會實施道路管制...單係開車上山睇雪要塞8小時車


男爵府

積分: 9345


1188#
發表於 08-10-22 16:34 |只看該作者
一姐,
hi~hi~~,好開心係度見到你呀,你諗住幾時出發呀?

我都唔建議你住GRAND HYATT,我唔係驚佢猛,係覺得佢出入要駁多一程車唔太方便

如果你想住同樣級數的酒店,我會建議你可選擇
1) Sheraton Taipei
2) Grand Formosa Regent Taipei (晶華)

如果想平少少,有1)神旺 2)國聯

原文章由 yatjeh 於 08-10-22 15:52 發表
請問台北有哪間酒店好介紹呢? PACKAGE方面邊度BOOK會平D呀? 我本打算BOOK CX HOLIDAY的PACKAGE住GRAND HYATT的, 但聽同事講果度好猛, 所以而家唔知選擇邊間好!!!

...

[ 本文章最後由 fi-fi 於 08-10-22 16:35 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1189#
發表於 08-10-22 16:38 |只看該作者
abcd媽咪,

我地再係咁係樹.....贈佢,我估佢應該好快要改名先得喇

原文章由 ABCD媽咪 於 08-10-22 16:10 發表
....反而間x樂園...就真係猛到嘔..
比100萬我也唔敢入去住... ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


子爵府

積分: 11547


1190#
發表於 08-10-22 17:44 |只看該作者
hi fi-fi,

妳好嗎? 我地真係好耐無見面喇!

原來妳都熟taipei架, 咁就good喇, 請妳指教吓我....

由於我很多年都無再去台北, 我以前住過的酒店有d都改埋名, 所以而家變成點都唔知喇. 暫時我plan咗11月尾去, 一家四口, 想搵個舒適d的酒店比大家休息. 我唔一定要大規模, but好希望間房大而乾淨, 妳有無咩好介紹呀? e.g. westin/sherwood/shangri-la or 其他不出名的酒店都得架, 拜託晒!

我今次打算去4日, 暫時plan咗去zoo, baby boss, 十份 or 九份, 唔知仲有咩好行程可以介紹比我呢, 我個細b只得16個月大, 所以去邊都要顧及他, 不可車程太遠!

唉, 其實我plan呢個holiday 一 d都唔易呢......因為我本來想十月去沖繩架, but又要陪亞哥去interview, 地點改完又改, 最後都係覺得去台灣最好, 又近又易溝通, 最重要係唔太凍!!!


原文章由 fi-fi 於 08-10-22 16:34 發表
一姐,
hi~hi~~,好開心係度見到你呀,你諗住幾時出發呀?

我都唔建議你住GRAND HYATT,我唔係驚佢猛,係覺得佢出入要駁多一程車唔太方便

如果你想住同樣級數的酒店,我會建議你可選擇
1) Sheraton Taipei
2) Grand Form ...


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1191#
發表於 08-10-22 18:09 |只看該作者
原文章由 fi-fi 於 08-10-22 16:38 發表
abcd媽咪,

我地再係咁係樹.....贈佢,我估佢應該好快要改名先得喇

唔緊要...換左名我地繼續唱....哈哈


男爵府

積分: 5746


1192#
發表於 08-10-22 19:21 |只看該作者
請問在臺灣書局買番臺灣旅遊書,我哋睇唔睇得明?我見到網上訂有關於清境 南投 日月潭旅遊書

另請問故宮博物館怎樣去?(住萬事達)

可否介紹吃台菜餐廳?


男爵府

積分: 9345


1193#
發表於 08-10-22 20:25 |只看該作者
一姐,
你所提及的三間酒店,就方便程度而排列:
1. westin
2. sherwood
3. shangri-la (呢間真係唔得,與捷運站有一段距離)

如果唔理$$$,我一定揀六福皇宮(westin)
其實你真係可以考慮台北喜來登,真係超級方便,正正在善導寺捷運站旁,我估你會帶bb車,所以真係要揀一間出入方便的
http://www.sheraton-taipei.com/

如果你只係想要一間乾淨+房大的話,又唔要求名牌呢....或者你可以考慮一下西門町-萬事達,你住最貴果間套房...每晚只是nt3280咋!!!呢一間好多香港人住,亦有好高的評價
http://www.wonstar.com.tw/Zhonghua/index.php-option=com_content&task=view&id=32&Itemid=47&lang=tw.htm

原文章由 yatjeh 於 08-10-22 17:44 發表
hi fi-fi,

妳好嗎? 我地真係好耐無見面喇!

原來妳都熟taipei架, 咁就good喇, 請妳指教吓我....

由於我很多年都無再去台北, 我以前住過的酒店有d都改埋名, 所以而家變成點都唔知喇. 暫時我plan咗11月尾去, 一家 ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1194#
發表於 08-10-22 20:42 |只看該作者
Man04,

睇得明...點解睇唔明呀?

我前幾日係圖書館借到一本...."清境旅行",唔錯嫁!!!
索書號:693.2 3402

台菜....我淨係識....欣葉 & AoBa青葉咋喎
http://www.shinyeh.com.tw/taiwan_a.htm
http://www.aoba.com.tw/

**才女張小嫻曾經係佢個blog度推薦過青葉的黑白雞(白切雞+燻雞),凍筍,烏魚子炒飯

原文章由 Man04 於 08-10-22 19:21 發表
請問在臺灣書局買番臺灣旅遊書,我哋睇唔睇得明?我見到網上訂有關於清境 南投 日月潭旅遊書

另請問故宮博物館怎樣去?(住萬事達)

可否介紹吃台菜餐廳? ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 1152


1195#
發表於 08-10-22 20:43 |只看該作者
ABCD媽咪
真係多謝你回覆,如果唔落水,墾丁重有咩玩呢?另外重適唔適合去農場呢?你可唔可以再比D意見我呢?謝謝!



原文章由 ABCD媽咪 於 08-10-22 16:13 發表






墾丁在台灣最南部...玩水為主
你過年去的話...怕有點凍...未必落到水
台中+清境...清境有可能會落雪
落雪真係有辣有唔辣了
落雪當然靚
但一落雪就會實施道路管制...單係開車上山睇雪要塞8小時車 ...


男爵府

積分: 5746


1196#
發表於 08-10-22 20:51 |只看該作者
fifi
Thank You

咁我會在網上訂。

我也會試吓吃台菜。


禁止發言

積分: 441


1197#
發表於 08-10-22 23:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12082


1198#
發表於 08-10-22 23:45 |只看該作者
等三個星期太耐啦...
我有舊台証,請問而家辦理台簽証係點架?
另我bb未去過又需要辦台証嗎?
我地帶小朋友都唔想太辛苦
諗住都係玩3日2夜..去農場住一晚hea 吓...另一晚就住台北
有咩好介紹呢?
我已兩年幾無去過台灣
唔知而家有d咩新野又岩小朋友玩呢?
tks!
原文章由 fi-fi 於 08-10-21 16:37 發表
Jomei,

有就有...不過要親身去排隊做証,申請完仲要等佢寄返hk比你(約三個星期)

http://www.immigration.gov.tw/aspcode/Show_Law.asp?DocumentID=5930

你小朋友幾歲呀?你burget如何呢?

...


男爵府

積分: 9345


1199#
發表於 08-10-23 08:15 |只看該作者
nonohi,

我自己就無喇...可能有其他媽咪幫到你

原文章由 nonohi 於 08-10-22 23:42 發表
有沒有人join過利安旅遊 台北4天套票,入住陽明山八煙溫泉會館同麗都飯店($2,399),該旅行社OKma?酒店又OKma?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1200#
發表於 08-10-23 08:22 |只看該作者
Jomei,

好簡單...你有2個方法
1)網略簽証:上網填表跟住就出發日前去金鐘取証or出發當日於香港機場取証
https://nas.immigration.gov.tw/

2)落地簽証:落機後於櫃台辨理

你小b只有2歲半....指定動作:動物園

原文章由 Jomei 於 08-10-22 23:45 發表
等三個星期太耐啦...
我有舊台証,請問而家辦理台簽証係點架?
另我bb未去過又需要辦台証嗎?
我地帶小朋友都唔想太辛苦
諗住都係玩3日2夜..去農場住一晚hea 吓...另一晚就住台北
有咩好介紹呢?
我已兩年幾 ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo