跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 603


1181#
發表於 05-1-11 17:37 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

大家好,好耐無上黎傾偈喇! 日日做到無停手,只是有時上黎睇下。見大家講開織冷衫,我都想學下,不過可能要等遲d放長假先有心機搵阿媽教or去冷舖學lu......

上星期睇醫生重左12磅,有d驚訝! 因為20w只重得6磅,竟然22w再重多6磅,希望唔好失控咁重落去啦!

同老公改bb名已諗左好耐,但仲未諗到一個大家都滿意既,好頭痛...... ?-(


男爵府

積分: 8810


1182#
發表於 05-1-11 17:57 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)


我重左好多喎
我未有時我110lbs
而家有130lbs
但我個人外表外左個肚大之外
又唔係肥左好多咋
我係咪重得最多果個呀


民房

積分: 95


1183#
發表於 05-1-11 19:38 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

我23wk, 重了13lbs,
我未有時我125lbs, 而家有138lbs
e生叫我食少d糖份食物, 因為今個月肥了6lbs.


翡翠宮

積分: 75533


1184#
發表於 05-1-11 21:52 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

我21wk重左12磅多dd,我160cm,未有前115,而家127lu!


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1185#
發表於 05-1-11 22:07 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

我22w,重了15lbs,之前110lbs,
我未見e生,book左21號,唔知有沒有超重,
但啲人話我個肚好細,似肚腩多啲,唔似五個半月, ?-(
所以近日食好多嘢
幫bb改名的重任已交o在比老爺了,因為佢哋要跟族譜,好難改 ?-( ?-(


大宅

積分: 3674


1186#
發表於 05-1-11 23:10 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

但我個人外表外左個肚大之外
又唔係肥左好多咋


Christy,

我同你一樣!! 但係呢個wk重左成3磅有多,太過份....(實在太鍾意食野,尤其粥粉麪飯.....)

你是否諗住開刀生?? 法國d講座好full,聽其他醫院果d應該都ok...你有冇join惠氏bb會? 今日我book左佢地個講座...

all,

重幾多真係因人而異....我家姐兩胎都重左四十幾磅,希望我唔好重咁多啦!


大宅

積分: 1515


1187#
發表於 05-1-11 23:22 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

大家講開磅數,等我又講嚇先。我未有前都有128磅,星期一產檢時有139磅,重了11磅;不過我係這個月砰砰聲重,今個月我重了6磅,可能這個月太凍,食多了飯,不過我產檢個醫生又無話我的體重。


禁止訪問

積分: 46216


1188#
發表於 05-1-12 02:21 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8810


1189#
發表於 05-1-12 09:40 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hellora
我打算自己生架
法國d講座好full???我打電話攞左form啦,如果係咁,我使唔使係電話book左先呀,今晚我會開cheque寄去架啦

我仲未join任何bb會呀,係呢,知唔知幾時有bb展??

hellora 寫道:
[quote]但我個人外表外左個肚大之外
又唔係肥左好多咋


Christy,

我同你一樣!! 但係呢個wk重左成3磅有多,太過份....(實在太鍾意食野,尤其粥粉麪飯.....)

你是否諗住開刀生?? 法國d講座好full,聽其他醫院果d應該都ok...你有冇join惠氏bb會? 今日我book左佢地個講座...

all,

重幾多真係因人而異....我家姐兩胎都重左四十幾磅,希望我唔好重咁多啦![/quote]


大宅

積分: 2529


1190#
發表於 05-1-12 11:24 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Christy 寫道:
hellora
我打算自己生架
法國d講座好full???我打電話攞左form啦,如果係咁,我使唔使係電話book左先呀,今晚我會開cheque寄去架啦

我仲未join任何bb會呀,係呢,知唔知幾時有bb展??

Christy

你打電話去BOOK左先啦。佢會俾個Reference no. 你mark落form度。


大宅

積分: 2529


1191#
發表於 05-1-12 11:37 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

我有成星期唔敢上磅。。。我估我分分鐘重18-20磅。 :-(
呢輪老公要減肥(佢之前我食幾多,佢食幾多,個半月佢重左10磅),於是我都食少左。每餐大約少15-20%。有時半夜會餓醒,只會吃水果或餅同奶。希望後日覆診,磅數唔好太嚇人。:mrgreen:

不過,我同時亦叫自己食野檢點D,少糖,少油,少SALT。
個人好似健康D,至少,皮膚都靚D。 :mrgreen:


男爵府

積分: 8810


1192#
發表於 05-1-12 12:13 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

收到
CindyMak 寫道:
[quote]
Christy 寫道:
hellora
我打算自己生架
法國d講座好full???我打電話攞左form啦,如果係咁,我使唔使係電話book左先呀,今晚我會開cheque寄去架啦

我仲未join任何bb會呀,係呢,知唔知幾時有bb展??

Christy

你打電話去BOOK左先啦。佢會俾個Reference no. 你mark落form度。

[/quote]


男爵府

積分: 8810


1193#
發表於 05-1-12 12:26 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

book左啦
但佢冇比ref no. 我喎
收線收得好快
Christy 寫道:
收到
[quote]
CindyMak 寫道:
[quote]
Christy 寫道:
hellora
我打算自己生架
法國d講座好full???我打電話攞左form啦,如果係咁,我使唔使係電話book左先呀,今晚我會開cheque寄去架啦

我仲未join任何bb會呀,係呢,知唔知幾時有bb展??

Christy

你打電話去BOOK左先啦。佢會俾個Reference no. 你mark落form度。

[/quote][/quote]


男爵府

積分: 6155


1194#
發表於 05-1-12 13:07 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

我都重咗好多, 未有bb時95磅, 而家23w110磅, 足足重仲15磅. 呢個星期大幅增加2磅, 下次覆診實比姑娘/醫生話.
其實呢兩個星期已經食少咗, 都重得咁快!


子爵府

積分: 11900


1195#
發表於 05-1-12 13:28 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

我都21week,未有前約115磅,e家呢幾日好似好想食野
可能凍...一上磅成138磅,已重左成23磅了,個肚就唔係
好大,肥晒在個屁股,大脾及胸度...我都唔知自己是否過
重,e生又無講,今個weekend去c+覆診,等我問下先
其實食野只係比以前食多左少少..唔知點解重得咁快
?-(


複式洋房

積分: 286


1196#
發表於 05-1-12 14:01 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

我剛剛20週,預產期係五月廿四日.一個月內食多左都幾多野,重左7磅.勁呀!依家有128磅.都重左18磅呀!
同你差不多,個肚唔算好大.有左一開始個屁股就大左2吋,肥晒係下身.下個星期五覆診,醫生就無話我過重.BB szie正常最緊要.
:-D


大宅

積分: 1308


1197#
發表於 05-1-12 14:22 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

CHRISTY,

咁你幾時去聽講座呢?


大宅

積分: 1515


1198#
發表於 05-1-12 15:45 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

你們個個未有前都好苖條WO,我因為本身都係大件,所以都就住就住。不過我個身無點肥,但個肚就好大,所以有時覺得好似爆噤!

大家開始買?未呢?明天開始,西田又有新年減價,希望有平?買啦!

貝拉
我想問你第一次到威記登記,係去邊到的呢?我打極電話都不通!


大宅

積分: 2529


1199#
發表於 05-1-12 16:12 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Christy 寫道:
book左啦
但佢冇比ref no. 我喎
收線收得好快


佢地好忙禁架。我第一次打去問時,話在WEBSITE見到佢地個講座,想問多D資料。佢叫我去C+E生拿資料。我話未禁快覆診喎。點知俾佢LOOP返轉頭,叫我去WEBSITEl睇!O下,我係見WEBSITE無INFO至打黎問你。你叫我去WEBSITE睇乜呀? ?-( ?-(

第二次,終於有FORM在手,我打去BOOK,問長問短,結果佢至俾個ref no. 我。 :mrgreen: :mrgreen:


男爵府

積分: 6155


1200#
發表於 05-1-12 16:30 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Fannylok,
我第一次就係星期五9點去馬鞍山健康院睇新症 (記住帶埋夫婦身份証, 私家醫生的懷孕証明同埋朝早未食早餐前的尿液), 然後健康院就叫我攞埋d文件親身去威爾斯排期, 大概3個星期後就去威爾斯睇啦.
由於我係健康院睇的經歷唔係幾好, 第一次見醫生, 俾個女醫生檢查, 禁到我個肚好痛, 之後肚痛咗1個鐘頭, 我便即刻睇c+睇吓阿b有冇事, 以後都怕怕啦.
去到威爾斯, 我問助產士可唔可以係醫院覆診, 唔返健康院, 佢話同醫生講就應該冇問題. 見醫生時, 醫生話以後係健康院覆診就得架啦, 我便要求係威爾斯覆診, 醫生同姑娘都話冇問題, 仲即刻幫我排期覆診, 就係咁, 我次次都返威記, 而且仲係每次見同一個助產士添! 我始終覺得係醫院覆診好過係健康院.

但係我個朋友一開始就係威爾斯登記, 只帶埋夫婦身份証同埋私家診所的懷孕証明(醫生紙)去李家誠專科診所北翼2樓婦產科登記就得啦, 佢都係每次返威記覆診架!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo