立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 15983
公爵府
積分: 25365
原帖由 monmonpupu 於 09-4-28 21:48 發表 如果係大陸生第二名係咪唔得架, 因為會無戶籍的? 我堂家姐個女因為有心漏同精神異常, 所以批准生多一個!
男爵府
積分: 6932
積分: 15757
積分: 5637
原帖由 yoma 於 09-4-29 10:45 發表 我想問下GB如果BB下關左機, 應該係邊樹搵番之前B緊個LIST出嚟 ..
原帖由 lsyc 於 09-4-29 11:09 發表 你現在要入番個box再做一次d動作, 想方便d咁你下次可以將想要的files "裝入個人夾", 咁下次登入時直接到個人夾便可搵到, 吾使每個box/folder四圍搵。另一個方法就是在下載視窗裡, 點選該檔案后right click, 按"下載u ...
子爵府
積分: 11240
積分: 6945
原帖由 qqwong 於 09-4-29 14:19 發表 hi Isyc, 你有無睇咗韓版[花樣男子]呢!? 好唔好睇, 因為有成25集咁多, 費事睇到一半唔好睇就放棄..剛剛才追完三個爸爸一個媽, 有點累了!:D
原帖由 edentiffany 於 09-4-29 13:44 發表 lsyc, 我用緊妳個gb a/c 啦 尋晚真係go到發毛....得果11,12kb 現在都係得22kbmouth:mouth:" />
原帖由 lsyc 於 09-4-29 15:39 發表 嘩... 好久冇見你啦.... 又煲劇啦.... 我覺得韓版花樣都ok, 咁三地的版本總有些分別, 睇你係花樣邊個派別... 若然係寺菜派, 睇到中間會覺得好拖, 如果係花菜派, 咁可能會睇得開心d.... 總括來講, 若不執著, 都係 ...
原帖由 mame_susanne 於 09-4-29 17:54 發表 嚮街食左幾日超油膩既野....頂唔順...食到口都"wear" 今晚要嚮屋企煮番d清淡野食
原帖由 BBChu 於 09-4-29 20:07 發表 好啦 如果大佬係B餐, 細佬係A餐, 妳話幾好呢!
原帖由 mame_susanne 於 09-4-29 20:46 發表 毒發攻心mouth:mouth:" />
原帖由 lsyc 於 09-4-29 15:45 發表 我都係差吾多20左右咋... 你去到邊集? 后面果d我不如抄比你啦...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy