影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15983


1181#
發表於 09-4-28 22:18 |只看該作者


公爵府

積分: 25365


1182#
發表於 09-4-28 22:35 |只看該作者
農村就無問題! 而城市戶籍就要罰$掛!

原帖由 monmonpupu 於 09-4-28 21:48 發表
如果係大陸生第二名係咪唔得架, 因為會無戶籍的?
我堂家姐個女因為有心漏同精神異常, 所以批准生多一個!


公爵府

積分: 25365


1183#
發表於 09-4-28 22:36 |只看該作者
好啦
女角拍埋D排骨到真係大左兩個碼


男爵府

積分: 6932


1184#
發表於 09-4-29 10:38 |只看該作者
hola : 先頭睇左痞子預告, 好似幾好睇, 仔仔個做型比之前帥 , 係唔係1星期先1集


伯爵府

積分: 15757

畀面勳章


1185#
發表於 09-4-29 10:44 |只看該作者
早~
生從何來?死往何去?
萬般帶不走,唯有業隨身。


男爵府

積分: 6932


1186#
發表於 09-4-29 10:45 |只看該作者
我想問下GB如果BB下關左機, 應該係邊樹搵番之前B緊個LIST出嚟 , 不過家門我最後都係用番BT, 原來GB係要一個一個FILE排隊mouth: , 實在太慢

HOLA : 家門我都係唔等打包啦, 都唔知會唔會有 , 我而家B左3X集啦 , 不過其他果D好慢, 有D暫時未有種添


男爵府

積分: 5637

好媽媽勳章


1187#
發表於 09-4-29 11:09 |只看該作者
原帖由 yoma 於 09-4-29 10:45 發表
我想問下GB如果BB下關左機, 應該係邊樹搵番之前B緊個LIST出嚟 ..
你現在要入番個box再做一次d動作, 想方便d咁你下次可以將想要的files "裝入個人夾", 咁下次登入時直接到個人夾便可搵到, 吾使每個box/folder四圍搵。另一個方法就是在下載視窗裡, 點選該檔案后right click, 按"下載url察看", 然后就會見該file的 download link, 下次直接call呢條link便可以了。
300년이 지나도 당신을 사랑겠습니다.


男爵府

積分: 6932


1188#
發表於 09-4-29 12:07 |只看該作者
原帖由 lsyc 於 09-4-29 11:09 發表
你現在要入番個box再做一次d動作, 想方便d咁你下次可以將想要的files "裝入個人夾", 咁下次登入時直接到個人夾便可搵到, 吾使每個box/folder四圍搵。另一個方法就是在下載視窗裡, 點選該檔案后right click, 按"下載u ...

mouth: mouth:
ISYC : 唔該晒


子爵府

積分: 11240


1189#
發表於 09-4-29 13:44 |只看該作者
lsyc,
我用緊妳個gb a/c 啦
尋晚真係go到發毛....得果11,12kb
現在都係得22kbmouth:
原帖由 lsyc 於 09-4-29 11:09 發表
你現在要入番個box再做一次d動作, 想方便d咁你下次可以將想要的files "裝入個人夾", 咁下次登入時直接到個人夾便可搵到, 吾使每個box/folder四圍搵。另一個方法就是在下載視窗裡, 點選該檔案后right click, 按"下載u ...


[img]


男爵府

積分: 6945


1190#
發表於 09-4-29 14:19 |只看該作者
hi Isyc,

你有無睇咗韓版[花樣男子]呢!? 好唔好睇, 因為有成25集咁多, 費事睇到一半唔好睇就放棄..剛剛才追完三個爸爸一個媽, 有點累了!:D


男爵府

積分: 5637

好媽媽勳章


1191#
發表於 09-4-29 15:39 |只看該作者
原帖由 qqwong 於 09-4-29 14:19 發表
hi Isyc,

你有無睇咗韓版[花樣男子]呢!? 好唔好睇, 因為有成25集咁多, 費事睇到一半唔好睇就放棄..剛剛才追完三個爸爸一個媽, 有點累了!:D
嘩... 好久冇見你啦.... 又煲劇啦....

我覺得韓版花樣都ok, 咁三地的版本總有些分別, 睇你係花樣邊個派別... 若然係寺菜派, 睇到中間會覺得好拖, 如果係花菜派, 咁可能會睇得開心d....

總括來講, 若不執著, 都係一套值得睇的劇。
300년이 지나도 당신을 사랑겠습니다.


男爵府

積分: 5637

好媽媽勳章


1192#
發表於 09-4-29 15:45 |只看該作者
原帖由 edentiffany 於 09-4-29 13:44 發表
lsyc,
我用緊妳個gb a/c 啦
尋晚真係go到發毛....得果11,12kb
現在都係得22kbmouth:mouth:" />
我都係差吾多20左右咋... 你去到邊集? 后面果d我不如抄比你啦...
300년이 지나도 당신을 사랑겠습니다.


男爵府

積分: 6945


1193#
發表於 09-4-29 16:02 |只看該作者
原帖由 lsyc 於 09-4-29 15:39 發表
嘩... 好久冇見你啦.... 又煲劇啦....

我覺得韓版花樣都ok, 咁三地的版本總有些分別, 睇你係花樣邊個派別... 若然係寺菜派, 睇到中間會覺得好拖, 如果係花菜派, 咁可能會睇得開心d....

總括來講, 若不執著, 都係 ...


大家咁話喇! 阿女升咗小學, 都無煲好耐架喇!

又唔喺套套識啲主角, 如果喺靚仔, 咁我辛苦啲追都無乜所謂嘅!

我見花樣咁多人睇, 想心思思追吓...喺呢! 還有乜韓劇值得一睇呢!? 能否介紹吓呢!?


伯爵府

積分: 15983


1194#
發表於 09-4-29 17:54 |只看該作者
嚮街食左幾日超油膩既野....頂唔順...食到口都"wear"
今晚要嚮屋企煮番d清淡野食


公爵府

積分: 25365


1195#
發表於 09-4-29 19:54 |只看該作者
我尋日朝都係週身好吾舒服, 上午無返, 尋晚飲左兩碗清保良, 即時好好多!

原帖由 mame_susanne 於 09-4-29 17:54 發表
嚮街食左幾日超油膩既野....頂唔順...食到口都"wear"
今晚要嚮屋企煮番d清淡野食


公爵府

積分: 25365


1196#
發表於 09-4-29 19:57 |只看該作者
qqwong
long time no talk!


公爵府

積分: 25365


1197#
發表於 09-4-29 20:07 |只看該作者
好啦
如果大佬係B餐, 細佬係A餐, 妳話幾好呢!


伯爵府

積分: 15983


1198#
發表於 09-4-29 20:46 |只看該作者
毒發攻心mouth:
原帖由 BBChu 於 09-4-29 20:07 發表
好啦
如果大佬係B餐, 細佬係A餐, 妳話幾好呢!


公爵府

積分: 25365


1199#
發表於 09-4-29 21:16 |只看該作者
飯氣攻心就有!

原帖由 mame_susanne 於 09-4-29 20:46 發表
毒發攻心mouth:mouth:" />


子爵府

積分: 11240


1200#
發表於 09-4-29 22:24 |只看該作者
我go到第30集 現在得17kbmouth:
妳有幾多集係手呀?
原帖由 lsyc 於 09-4-29 15:45 發表
我都係差吾多20左右咋... 你去到邊集? 后面果d我不如抄比你啦...


[img]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo