跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4607


1181#
發表於 04-12-2 19:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

卡嘢
有冇飲多奶茶?? 同埋你有冇谷奶?? 我出院第二日就開始谷奶, 飲咗三包多奶茶, 跟著就冇飲 lu... so far 都 ok....
如果你有谷奶, 我諗應該夠奶....


大宅

積分: 4607


1182#
發表於 04-12-2 19:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

78ada 寫道:
車仔,
雖則話當佢透明,我驚我老爺話抱去俾佢睇,佢話過D細路睇咗要洗眼,(咁我回敬返佢咁以後'米'睇啦,我都費事你洗眼呀!)佢真係好鐘鍾意撩是鬥非o架! :evil: :evil:

如果要抱, 叫你老公抱比佢睇, 你就梗係唔好同佢有接觸 la, 費事督眼督 nose la....


大宅

積分: 4607


1183#
發表於 04-12-2 19:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada
你係咪用錯咗條 wedding bar, 你應該用 anniversary 條bar 先 arm 喎!!!


子爵府

積分: 12555


1184#
發表於 04-12-2 19:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

車仔,
好似係喎, ?-( 即刻整返。

[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 24274


1185#
發表於 04-12-2 19:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

同謙謙睇完醫生,勁多人!悶到嘔!

邊個話一定有針筒比?
同我企出黎!!!! :evil:
姑娘話唔比針筒,只比匙更仔.
你地仲笑我!哼!!

最攪鬼係醫生第一句問:
媽咪睇定BB睇?
我答:當然係BB睇啦!
醫生說:冇,因為望埋去,你面色差過BB好多之嘛!
我答:係呀!因為佢訓唔到就=我訓唔到,佢訓到時,又唔=我訓得到,所以我係精神好差!


侯爵府

積分: 24274


1186#
發表於 04-12-2 19:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

車仔:
駛唔駛show埋 Wedding Anniversary咁sweet呀?
我19/12就三周年!!

肉芽方面,我真係有照鏡睇到,一粒肉仔
仲有時會損左滲血,好唔鐘意呀!!!


All:
Joe's Wedding Anniversary之嘛,你地咁怏就聯想到曳曳?真比你地激奀!!


男爵府

積分: 5167


1187#
發表於 04-12-2 19:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

草本,
你係咪睇兒科醫生架? 哈哈, 又會以為你睇醫生多D. :mrgreen:
實情係......我話俾姑娘仔知你己經買左針筒, 咁佢咪俾匙更仔你囉. 咁簡單. 哈哈.
(通常BB睇醫生, 姑娘唔俾針筒問佢都會俾架, 你睇那個又會咁架. )
kyleung 寫道:
同謙謙睇完醫生,勁多人!悶到嘔!

邊個話一定有針筒比?
同我企出黎!!!! :evil:
姑娘話唔比針筒,只比匙更仔.
你地仲笑我!哼!!

最攪鬼係醫生第一句問:
媽咪睇定BB睇?
我答:當然係BB睇啦!
醫生說:冇,因為望埋去,你面色差過BB好多之嘛!
我答:係呀!因為佢訓唔到就=我訓唔到,佢訓到時,又唔=我訓得到,所以我係精神好差!
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


珍珠宮

積分: 33190


1188#
發表於 04-12-2 19:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carmenw,
幾驚你睇唔到個msg, 想打電話比你架喇.
問左係咪安心d呢?!
生完真係情緒好波動架, 你多d上黎申下啦, 會好d架 :mrgreen:


複式洋房

積分: 177


1189#
發表於 04-12-2 19:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

我成曰上黎搭傘, 終於 b女都變成零舍曳女
我b女係11月28日出世. 今日終於番屋企!.
原本好渴望架! 但b女由番屋企全程都喊!
我個心好驚 :cry: 望住佢都唔知點好 :cry:
真係想喊出黎


侯爵府

積分: 24274


1190#
發表於 04-12-2 20:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Angel;
我睇果個真係兒科專科黎架!
不過可能BB真係面色好過我好多,所以醫生個開場白咁cutie囉!
我已經開口問左:依?用更仔食到嗎?有冇針筒呀?
姑娘答:當然食到啦!針筒就冇喇!得架,你試下啦!
Oh....


侯爵府

積分: 24274


1191#
發表於 04-12-2 20:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

卡野:
你預左有排比卡樂B蝦喎!
因為我地成個月啦!都仲係比佢玩緊呢!
努力啦姊妹!!


珍珠宮

積分: 33190


1192#
發表於 04-12-2 20:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,


珍珠宮

積分: 33190


1193#
發表於 04-12-2 20:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

原來大家都係12月anniversary架, 我7/12 :mrgreen:


男爵府

積分: 5167


1194#
發表於 04-12-2 20:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

原來大家都係12月anniversary架, 我 12月10日 :mrgreen:
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


大宅

積分: 4607


1195#
發表於 04-12-2 20:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol
我 anniversary 早你一 day, 18/12, 我見唔知邊個整條 bar 出嚟, 咁住亞囡滿月同我哋 annivesary 相差一 day, 咪整埋條 bar 出嚟 law...

係呢, e 生話小謙謙邊度唔舒服?? ?-( ?-(


伯爵府

積分: 18746


1196#
發表於 04-12-2 20:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

JOE,
要呀...我約你出黎啦,橫掂大家都坐完月 :mrgreen: 係喎,你要唔要pattern呀??如果係,我燒隻cd比你,都有好多本bb書架
MaMaJOE 寫道:

奀豬,,,,,,,孔墊你重要吾要架??因為好耐啦,我點比你呀??

今日我週年呀, 吾知一陣出去食咩好,又想買多本冷書BOR,你地有無提議??


恭喜你,週年紀念....記住小心d又攪出人命呀 :mrgreen: :mrgreen:


珍珠宮

積分: 33190


1197#
發表於 04-12-2 20:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

wendy,
take it easy啦, 我地個個都係咁, 重成日喊添...
放心啦! 過一排無野架喇.
有野記住上黎傾呀! 唔好自己屈住.


伯爵府

積分: 18746


1198#
發表於 04-12-2 20:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

草本,
你囝囝點呀???
呢個醫生仲話係專科 佢連針筒都唔冇喎 ?-( ?-( ?-(


珍珠宮

積分: 33190


1199#
發表於 04-12-2 21:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

豬ma 姨姨,
我又要cd


伯爵府

積分: 18746


1200#
發表於 04-12-2 21:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

pekkle,
hihi...long time no see ar

你要咩pattern呀???only bb?????小童,女裝要唔要呀???

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo