原帖由 hehalady 於 10-2-20 22:34 發表
波屎又唔係咁睇 wor .....
其實可以馬照跑、舞照跳 .... 不過,亨利就真係要早 d 瞓(唔好再半夜幫人或自己煮餸、耕田 lar),充足睡眠好重要 gar,波屎睇見妳嘅面色好心痛呀 .... 妳真係要保重身體,波屎等緊妳每年源源不絕嘅 ...

原帖由 JENNYSKY 於 10-2-21 09:41 發表
又要困獸鬥,4月復活假
過後就大假,又賺十星期
頭都大埋啦,一屋四細路
點樣安排好,報左暑期班
都要有人帶,家務助理吧
船到橋頭直,講講下就快
就咁就半年,好快又下年
新春拜年時,恭喜你發財
:lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol
