立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 17022
jc0515 發表於 11-6-26 13:35 各位JM, 我發生咗好攪笑既事, 話說24號晚我約11:XX開始疑似陣痛(10分鐘1次), 本來老公係出面同朋友傾緊嘢, ...
侯爵府
積分: 21177
gangting 發表於 11-6-26 11:37 我估你第一次冇好好調理同補返 所以搞傷咗
果次都坐左2個月,但果次真係超弱,我低估左果個傷害性!當時果個中醫又唔夠料,睇左一個月,就叫我自己燉野補下就得!
gangting 發表於 11-6-26 15:01 睇黎小豆好快出黎見面.... 你唔好周圍去呀.... 一有唔舒服即刻去仁安喇
都已經37 wks,direct去仁安啦!唔使side左d時間出入聯合啦!
wingcrown 發表於 11-6-26 14:36 咩病徵都冇
我以為好似念珠咁,會有病徵!
大宅
積分: 4447
原帖由 悅同 於 11-06-26 發表 我以為好似念珠咁,會有病徵!
gangting 發表於 11-6-26 11:32 我朋友識有個馬來西亞女人 專幫人坐月推拿/按摩子宮... 佢話清惡露同預防子宮下墜一流
我上次睇大6一個website,教人點樣產後包肚,又係有lee d作用。但真係超煩!好多工序!
sasa888 發表於 11-6-26 15:08 甘你遲d先去政府到驗喇
下星期見e生,同佢講下。私家會都驗下!
wingcrown 發表於 11-6-26 14:02 AGREE....我果件依家扮晒野啦,1個星期黎一次,扮晒錫我女咁囉... 我都由佢抱..佢鐘意抱埋抱囉..都係一個星 ...
我99連問候都無,扮野都好,最少有付出,並且有祖父母愛都算係bb的福氣。
黃二少奶 發表於 11-6-26 09:50 我17號先停惡露,可能真係再黎
惡露左成個幾月?咁耐?
wingcrown 發表於 11-6-26 13:54 都唔係架,早有B鏈就會易早產,胎死腹中,我都算好彩係早產,胎死腹中仲慘.... 有B鏈要食抗生素,但食 ...
咁你下一胎使唔使早d驗B鏈,驗密d?
水晶宮
積分: 67414
悅同 發表於 11-6-26 15:18 惡露左成個幾月?咁耐?
悅同 發表於 11-6-26 15:09 我上次睇大6一個website,教人點樣產後包肚,又係有lee d作用。但真係超煩!好多工序! ...
悅同 發表於 11-6-26 15:14 我99連問候都無,扮野都好,最少有付出,並且有祖父母愛都算係bb的福氣。 ...
悅同 發表於 11-6-26 15:03 果次都坐左2個月,但果次真係超弱,我低估左果個傷害性!當時果個中醫又唔夠料,睇左一個月,就叫我自己燉 ...
gangting 發表於 11-6-26 15:25 係呀... 要日日上門做架...做足1星期 之後要紮繃帶
係呀!就係紮繃帶。佢係短片講,用收腹帶,無配合人的體形,唔能夠幫助內藏返回正位。其實自己都做到,但超煩!
gangting 發表於 11-6-26 15:28 1個月梗係唔夠 我覺得最小要補3-4個月
所以第二次嘔突,睇足一年呀!
gangting 發表於 11-6-26 15:26 我99都係咁 小X三次睇都冇黎睇過我
我小x反而佢有比野我,煲野比我,但有左就完全無做過任何野,問候都無。奇怪!!
黃二少奶 發表於 11-6-26 15:23 我見5月媽媽會有D媽媽都係咁, 停左幾日又黎番,唔理喇, 反正又冇咩唔舒服
唔緊要啦,總之無咩唔妥,就留意下算啦!最緊要小心身體,因為你仲係坐月期,唔好比自己病!!
珍珠宮
積分: 42544
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy