想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1181#
發表於 11-8-29 09:46 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-29 09:11
唔一定架。但一升高就一定排咗,但都係排卵期

我之前都係大約36.40
琴日36.69
今日又變番36.40
唔知咩事


男爵府

積分: 6375


1182#
發表於 11-8-29 09:49 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-29+09:11+唔

原帖由 littlezoo 於 11-08-29 發表
我之前都係大約36.40
琴日36.69
今日又變番36.40
會唔會量得唔好?




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1183#
發表於 11-8-29 09:55 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-29 09:49
會唔會量得唔好?

唔知呀
我日日都係未訓醒咁....就伸手去攞枝探熱針,含住等beep beep聲


男爵府

積分: 6375


1184#
發表於 11-8-29 09:59 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-29+09:49+會

原帖由 littlezoo 於 11-08-29 發表
唔知呀
我日日都係未訓醒咁....就伸手去攞枝探熱針,含住等beep beep聲
Oh! 你用電子,我用傳統架





珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1185#
發表於 11-8-29 10:30 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-29 09:59
Oh! 你用電子,我用傳統架

e~ 即係水銀?
咁睇唔睇到變化架?? 因為我見其他jm講升跌都只係零點幾度~


男爵府

積分: 6375


1186#
發表於 11-8-29 10:45 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-29+09:59+Oh!

原帖由 littlezoo 於 11-08-29 發表
e~ 即係水銀?
咁睇唔睇到變化架?? 因為我見其他jm講升跌都只係零點幾度~
睇到架,我用咗咁耐都好得,又平,你可以買支試吓




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1187#
發表於 11-8-29 11:42 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-29 10:45
睇到架,我用咗咁耐都好得,又平,你可以買支試吓

我屋企有呀
我以為會睇唔到體溫變化所以先買電子
同埋朝早起身又趕住返工,電子探around 1-2 mins就會beep beep響,水銀係咪要探5 mins?


男爵府

積分: 6375


1188#
發表於 11-8-29 11:46 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-29+10:45+睇

原帖由 littlezoo 於 11-08-29 發表
我屋企有呀
我以為會睇唔到體溫變化所以先買電子
同埋朝早起身又趕住返工,電子探around 1-2 mins就會beep ...
係呀,我朝早起身前探5分鐘,我覺得方便呀




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1189#
發表於 11-8-29 11:53 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-29 11:46
係呀,我朝早起身前探5分鐘,我覺得方便呀
水銀一定準d!5 mins就5mins啦~ 訓少5 mins啦
希望我地今個cycle就bingo~ 唔洗再朝朝探


男爵府

積分: 6375


1190#
發表於 11-8-29 11:58 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-29+11:46+係

原帖由 littlezoo 於 11-08-29 發表
水銀一定準d!5 mins就5mins啦~ 訓少5 mins啦
希望我地今個cycle就bingo~ 唔洗再朝朝探
我一路瞓一路探架




珍珠宮

積分: 30303


1191#
發表於 11-8-29 12:19 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-29+11:46+係

原帖由 littlezoo 於 11-08-29 發表
水銀一定準d!5 mins就5mins啦~ 訓少5 mins啦
希望我地今個cycle就bingo~ 唔洗再朝朝探
d jm話電子等夠5分鐘係一樣,量體溫嚴格來講要每日同一時間,我日日都唔同時間,所以我都只作參考,而且有jm話冷氣都有影響,唔好咁上心啦,放鬆d先易bingo&著床




男爵府

積分: 6375


1192#
發表於 11-8-29 12:24 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

我已經做晒我可以做嘅,體溫,紅d, 笑哈哈。但最緊要係放鬆




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1193#
發表於 11-8-29 14:03 |只看該作者
qqj 發表於 11-8-29 12:19
d jm話電子等夠5分鐘係一樣,量體溫嚴格來講要每日同一時間,我日日都唔同時間,所以我都只作參考,而且有j ...

我成日得把口話要放鬆d
自己又做唔到,成日都緊張


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1194#
發表於 11-8-29 14:05 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-29 12:24
我已經做晒我可以做嘅,體溫,紅d, 笑哈哈。但最緊要係放鬆

真係叫救命! 點先可以放鬆唔稔咁多呀???


男爵府

積分: 6375


1195#
發表於 11-8-29 14:06 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

又開始倒數20日




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1196#
發表於 11-8-29 14:23 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-29 14:06
又開始倒數20日

又等派成績表喇!!!!
希望今期大家都bingo啦


男爵府

積分: 6375


1197#
發表於 11-8-29 14:29 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-29+14:06+又

原帖由 littlezoo 於 11-08-29 發表
又等派成績表喇!!!!
希望今期大家都bingo啦
我下星期再照,睇吓情況




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1198#
發表於 11-8-29 14:56 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-29 14:29
我下星期再照,睇吓情況

可以照得咁密架?
如果bingo左,仲可唔可以照陰超架?


男爵府

積分: 6375


1199#
發表於 11-8-29 15:23 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-29+14:29+我

原帖由 littlezoo 於 11-08-29 發表
可以照得咁密架?
如果bingo左,仲可唔可以照陰超架?
E生怕排咗卵但睇完我個體溫表,佢認為未排,所以照卵巢,兩過又未夠大,所以叫我10日再照,同時亦同我講"你留意住體溫,一升就排喇,自己執生啦"同一日中午照dodo....第2日竟然有笑哈哈。我諗超聲波應該冇問題啩,佢都係咁幫孕婦照




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1200#
發表於 11-8-29 15:28 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-29+12:24+我

原帖由 littlezoo 於 11-08-29 發表
真係叫救命! 點先可以放鬆唔稔咁多呀???
唔好咁快開始驗紅d或哈哈笑或者直情唔check排卵!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo