想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7967


1181#
發表於 11-8-12 20:36 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-12 20:30
仲乜野事?

非常簡單來講,
早左見紅,
入左院,
E生話唔好等, 好似話開左一度.
叫我一係順產,
如果都係開刀就要快.
咁咪當緊急開刀.



伯爵府

積分: 17022


1182#
發表於 11-8-12 20:46 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-8-12+20:30+仲乜

原帖由 hunghung215 於 11-08-12 發表
非常簡單來講,
早左見紅,
入左院,
幾多week見紅?




侯爵府

積分: 21177


1183#
發表於 11-8-12 21:02 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-12 19:38
我淨係LIKE薑醋,
呢D唔O岩喎,不過到時帶埋B豬過黎

咁我留d薑醋比你食啦!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1184#
發表於 11-8-12 21:03 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-12 20:10
我就真係無個心都去左bb果度, 因為 WINGWING地, 好累, 係咁瞓, 應該係昏迷狀態,

同埋係REMOVE尿喉後, 你 ...

如果落到床,就會除尿喉!


<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1185#
發表於 11-8-12 21:04 |只看該作者
small531 發表於 11-8-12 19:48
8月16日....

好快啦!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1186#
發表於 11-8-12 21:05 |只看該作者
small531 發表於 11-8-12 19:48
唔緊要...一來我唔好薑醋...加上我都唔食得...所以我只要我最愛的雞酒...hehe...
...

你大肚,一定要煮到d酒精完全渾發曬先食得。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1187#
發表於 11-8-12 21:08 |只看該作者
small531 發表於 11-8-12 19:50
我個邊幾好...我個條行...全部係香港mama...後面個條街就講國語既...唔知係唔係醫院專登...我地個條行仲要 ...

東區平時檢查都無大6人架,但去日間醫院先見到大6人,佢地都分開處理,所以平時檢查好快,並且無大6人。但入到產前房,我對面床都有大6人。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1188#
發表於 11-8-12 21:11 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-12 20:31
我果時3腫3消就生得了~

都唔知點為之消,一向都有d腫,但今日好腫。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1189#
發表於 11-8-12 21:50 |只看該作者

引用:+http://item.taobao.com/item.htm?id=9351

原帖由 small531 於 11-08-11 發表
http://item.taobao.com/item.htm?id=9351721438

係唔係有人想買黑白卡...我將會係下星期買...如果有興趣 ...
細細,麻煩預埋我!




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1190#
發表於 11-8-12 21:54 |只看該作者

引用:Quote:hunghung215+發表於+11-8-11+19:35+

原帖由 rabbitbaby1 於 11-08-12 發表
我個freind 係淘寶幫我買架,your baby can read 要RMB 250
Disney 要RMB3XX
Your baby can read 由3個月開 ...
有冇disney條link share?




男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1191#
發表於 11-8-12 21:57 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-12 19:16
咁如果有需要,無位都唔敢比你出院,否則有咩事,你都係會再入黎e院,到時咪搵黎搞。 ...
因為如果再入黎...爽爽就要住兒科...可能兒科個邊真係好full...因為個兒科醫生等左成日先有得見...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1192#
發表於 11-8-12 21:58 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-12 21:05
你大肚,一定要煮到d酒精完全渾發曬先食得。
酒一煮就會渾發哂....同埋醫生都話每日飲一小杯酒對bb 係好事黎....



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1193#
發表於 11-8-12 21:59 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-12 21:50
細細,麻煩預埋我!
okok



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1194#
發表於 11-8-12 22:01 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-12 21:11
都唔知點為之消,一向都有d腫,但今日好腫。
消左即係唔會覺得腫...好似冇陀b 之前咁架...如果真係腫...腫到係用少少力按一下隻腳...係會見到有指痕架...



哈哈


男爵府

積分: 7967


1195#
發表於 11-8-12 22:01 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-12 21:03
如果落到床,就會除尿喉!

我唔知正苦係點呀,
我同我同房都係REMOVE尿喉後, 先可以落床


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1196#
發表於 11-8-12 22:01 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-8-12+17:30+初生

原帖由 sasa888 於 11-08-12 發表
今日去完覆黃, 經過48小時既努力小b既黃有退減喇....由231 減到18x ..好開心呀! 我地既努力有成果喇! 不過 ...
你返QMH定健康院覆黃?
叮叮嗰時返西營盤健康院,一星期一次,要個指數落到70以下,就唔使再返。




大宅

積分: 4447

畀面勳章


1197#
發表於 11-8-12 22:12 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-12 18:25
夠24小時未?

好似剛剛夠...

唔駛驚其實點都要痛, 睇下之前痛(順產)定之後痛(開刀)


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1198#
發表於 11-8-12 22:16 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-12 18:45
我都有d奇怪,點解sasa開刀咁快出院?我家姐果時係廣華開刀,成5晚先出院。唔知係咪依加太多人??定sasa ...

唔知wor..第二日黎就話如果冇mud 問題你聽日就出院喇....第三日仲逼我快d走, 話等緊我張床位tim(因為我果張係電動床), 不過我都唔想留係醫院甘耐, 好難訓得著, d bb輪住喊又嘈其實好難休息到...


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1199#
發表於 11-8-12 22:18 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-12 18:48
你生完之後,個心都去左bb果度,仲邊會全程理會個條尿喉呀!如果你能夠順利去vv,好快就可除架啦!因為插 ...
其實唔覺插左尿喉嫁...因為都唔知幾時插既...


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1200#
發表於 11-8-12 22:19 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-12 18:53
我99先話以前順產都要5日先出院,
因為bb通常3-4日先出現黃,
而家早早要你出院,搞到媽媽同bb仲辛苦mout ...

係喇...我依家日日都要出去lor..其實冇得坐月...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo