跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12376

好媽媽勳章


1181#
發表於 05-10-24 16:36 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

bon712 寫道:
Miffy,

是但啦, 咁起碼佢都比你買ma, 其實都幾大架個波波池, 不過真係幾好, 可以比佢係入面玩囉!


你咪諗住用個波波池困住卓卓呀....佢一定會爬出黎....好似縉縉咁....困唔住
請大家留意, 曾經有人係facebook開左我係bk個名既 a/c (Nopan Ma), 當然人人都可以叫nopan, 但此人仲偷埋我囡囡bk張相開fb, 有問題, 大家小心


大宅

積分: 2296


1182#
發表於 05-10-24 16:41 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

咁又唔係困住佢, 等佢可以係入面坐低玩o者, 佢都會想爬出嚟架!


大宅

積分: 1939


1183#
發表於 05-10-24 17:03 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Bon

Take tea la :mrgreen:
Little Chester born on "Boxing Day" Chester's Home Updated on March 1


大宅

積分: 2296


1184#
發表於 05-10-24 17:08 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Miffy,

Thank you 呀! 個tea好好味!


子爵府

積分: 12376

好媽媽勳章


1185#
發表於 05-10-24 17:11 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

請大家留意, 曾經有人係facebook開左我係bk個名既 a/c (Nopan Ma), 當然人人都可以叫nopan, 但此人仲偷埋我囡囡bk張相開fb, 有問題, 大家小心


男爵府

積分: 5770


1186#
發表於 05-10-24 17:11 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

bon712 寫道:
[quote]
MiffyRabbit 寫道:
MM
hahaha... my company toilet is very clean with good smell tim ar!!!


mee too!!! [/quote]

Miffy & Bon
你哋就好啦,公司個toilet咁乾淨,我公司果個...都費事講呀,可能真係得兩格啦,我有時最憎一入去見到個廁板濕晒呀,d人個"妹妹"好似開花灑咁


子爵府

積分: 12376

好媽媽勳章


1187#
發表於 05-10-24 17:39 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

mm
唉.....我又何嘗唔係日日坐無影"鄧"
請大家留意, 曾經有人係facebook開左我係bk個名既 a/c (Nopan Ma), 當然人人都可以叫nopan, 但此人仲偷埋我囡囡bk張相開fb, 有問題, 大家小心


子爵府

積分: 12376

好媽媽勳章


1188#
發表於 05-10-24 17:40 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

今日下晝又會咁靜既
請大家留意, 曾經有人係facebook開左我係bk個名既 a/c (Nopan Ma), 當然人人都可以叫nopan, 但此人仲偷埋我囡囡bk張相開fb, 有問題, 大家小心


別墅

積分: 569


1189#
發表於 05-10-24 22:07 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

MM,

您又去 Thailand 呀, 我 11月中都會去呀....好久冇去喇....


別墅

積分: 569


1190#
發表於 05-10-24 22:22 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Miffy,

Gymboree 班 walker 個個都好似好大個咁呀, 我個囡係最細 and 最矮既walker 呀....您會唔會去試堂呀.....嘻嘻, 如果係Clare 可以同Chester一齊"反" 呀....
您得閑就call 我啦......


大宅

積分: 1685


1191#
發表於 05-10-25 00:33 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

[size=small]mm


[size=medium]happy birthday

enjoy your buffet tonight ar
http://www.babyhome.com.tw/album.op=view3&mid=71558&page=3&folderid=486309&fid=10407777&z=F


大宅

積分: 1939


1192#
發表於 05-10-25 08:58 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

MM

Happy Birthday to you!Happy Birthday to You!Happy Birthday to You!Happy Birthday to you!

Little Chester born on "Boxing Day" Chester's Home Updated on March 1


男爵府

積分: 6302


1193#
發表於 05-10-25 09:04 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

morning...

MM,

又大一歲 lu ...

happy birthday

miffy, tai,

早呀
我囡囡"梓瑤"係 1 月7 日來到我地的小家庭, 重3.9kg:-P


大宅

積分: 2296


1194#
發表於 05-10-25 09:07 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

MM,

[size=x-large]Happy Birthday! Happy Birthday to you !!


男爵府

積分: 5770


1195#
發表於 05-10-25 09:29 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

CC12, Miffy, Li & Bon
[size=medium]多謝晒呀!!!


男爵府

積分: 5770


1196#
發表於 05-10-25 09:32 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

tai_tai 寫道:
MM,

您又去 Thailand 呀, 我 11月中都會去呀....好久冇去喇....


緹媽
我未肯定去唔去到呀,都係睇Honey囉 你今次去係做嘢定反呀


大宅

積分: 2296


1197#
發表於 05-10-25 09:35 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

MM,

你今晚玩得開心D喇!


男爵府

積分: 5770


1198#
發表於 05-10-25 09:47 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

CS
多謝晒

Bon
收到


別墅

積分: 837


1199#
發表於 05-10-25 09:49 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

mm, bon, li & all,

morning

i didn't come there a few days lu, too many message ar, i really can't chase all of message! 'ho king' ar!

[size=large]MM[size=large]

Happy Birthday to You!
[size=large]

今晚'返'
得開心d
Long Hei was born on 18 Jan 2005 Long Hei's Album (updated on 1 November, 2006)[img align=right]http://iconhk.net/home/page4/pic5/a-memark2.gif[/img] 18 Jan 05 ~ 2.8 kg 24 Jan 05 ~ 2.79 kg 3 Feb 05 ~ 3.1 kg 18 Feb 05 ~ 3.6 kg 5 Mar 05 ~ 4.4 kg 9 Apr 05 ~ 5.4 kg 5 Jul 05~ 7.55 kg


男爵府

積分: 5764


1200#
發表於 05-10-25 10:05 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

morning!!! :tongue: 今日又好忙啦..soli..MM.. Cherry..BK靠晒你地啦
:-D

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo