跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21537


1181#
發表於 05-10-26 10:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

c / 草,
touch wood講句梓謙坐highchair係好乖,
如果係佢自己食粥時間, 佢一定食晒先起身,
婆婆食lunch or 我哋dinner時間,
我哋都要佢坐highchair陪我哋食晒餐飯先起身!
可能佢已經習慣咗, 所以我哋同佢去飲茶,
佢通常都好乖會坐響樹唔嘈!
除咗上個星期日個餐茶之外


侯爵府

積分: 24274


1182#
發表於 05-10-26 10:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

我知!!
好知好明白添!!!
所以謙謙呢d凡夫俗子一埋Fish身
就即刻被眨番落凡間做番一個平凡人
同唔到仙子成為一對

希望Elise唔係仙子就好喇

ymc2727 寫道:
fish 係仙女
[quote]
kyleung 寫道:
係餵唔到至真!!!

[quote]
karen&angus 寫道:
草,
依條魚好難餵....
[/quote][/quote]


侯爵府

積分: 21537


1183#
發表於 05-10-26 10:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

sandy,
叫華健copy多本俾我,
angus都install咗photoshop響屋企,
不過, 我都依家都唔識用.


侯爵府

積分: 24553


1184#
發表於 05-10-26 10:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

88... 原來好後生....


公爵府

積分: 27329


1185#
發表於 05-10-26 10:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)


作 c 呀

kyleung 寫道:
[size=x-large]仲有叻叻呀!!!

(佢就會即刻出現

我間唔使都有搽少少炒底上面架!!
埋堆先!!!


侯爵府

積分: 20995


1186#
發表於 05-10-26 10:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

嘩! 真係好邪
Valeriemama 寫道:

作 c 呀

[quote]
kyleung 寫道:
[size=x-large]仲有叻叻呀!!!

(佢就會即刻出現

我間唔使都有搽少少炒底上面架!!
埋堆先!!!
[/quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


珍珠宮

積分: 33190


1187#
發表於 05-10-26 10:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

放心, elise 係草民
kyleung 寫道:
我知!!
好知好明白添!!!
所以謙謙呢d凡夫俗子一埋Fish身
就即刻被眨番落凡間做番一個平凡人
同唔到仙子成為一對

希望Elise唔係仙子就好喇


子爵府

積分: 10053


1188#
發表於 05-10-26 10:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

戇居SBB 寫道:
嘩! 真係好邪 [quote]
Valeriemama 寫道:

作 c 呀

[quote]
kyleung 寫道:
[size=x-large]仲有叻叻呀!!!

(佢就會即刻出現

我間唔使都有搽少少炒底上面架!!
埋堆先!!!
[/quote][/quote]
卡嘢


侯爵府

積分: 21537


1189#
發表於 05-10-26 10:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

貓姐,
我有嘢搵你... check


侯爵府

積分: 24274


1190#
發表於 05-10-26 10:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

以前我地食飯時都係要佢坐high chair 同我地一齊架
不過已經失敗左好耐
自從佢識爬之後
佢一定要我地食飯時好似化玄咁
去我度攞完粒飯
就爬走玩一陣
再爬過黎mart 大口再要
總之依家冇時停.....
有時爬到身水身汗添
成隻濕水雞仔咁

karen&angus 寫道:
c / 草,
touch wood講句梓謙坐highchair係好乖,
如果係佢自己食粥時間, 佢一定食晒先起身,
婆婆食lunch or 我哋dinner時間,
我哋都要佢坐highchair陪我哋食晒餐飯先起身!
可能佢已經習慣咗, 所以我哋同佢去飲茶,
佢通常都好乖會坐響樹唔嘈!
除咗上個星期日個餐茶之外


侯爵府

積分: 24274


1191#
發表於 05-10-26 10:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

Elise, I love you!!!

CarMan 寫道:
放心, elise 係草民


侯爵府

積分: 24274


1192#
發表於 05-10-26 10:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

咩意思呀?
呢度最老一定係金撈& 66!

Pumpkin_mama 寫道:
88... 原來好後生....


子爵府

積分: 10053


1193#
發表於 05-10-26 10:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

kyleung 寫道:
咩意思呀?
呢度最老一定係卡野& 66!

[quote]
Pumpkin_mama 寫道:
88... 原來好後生....
[/quote]
卡嘢


侯爵府

積分: 24274


1194#
發表於 05-10-26 10:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

打錯左呀!!
我係想打金撈呀!!
已經即改
都比你見到添
carmenw 寫道:
[quote]
kyleung 寫道:
咩意思呀?
呢度最老一定係卡野& 66!

[quote]
Pumpkin_mama 寫道:
88... 原來好後生....
[/quote][/quote]


子爵府

積分: 10053


1195#
發表於 05-10-26 10:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

咁我都係咁上下, 怕咩認
kyleung 寫道:
打錯左呀!!
我係想打金撈呀!!
已經即改
都比你見到添[quote]
carmenw 寫道:
[quote]
kyleung 寫道:
咩意思呀?
呢度最老一定係卡野& 66!

[quote]
Pumpkin_mama 寫道:
88... 原來好後生....
[/quote][/quote][/quote]
卡嘢


侯爵府

積分: 21537


1196#
發表於 05-10-26 10:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

草,
我哋係唔俾佢咁做
我哋食飯佢一定要坐highchair,
幾時可以起身
咪就係飯枱邊個食完飯起身,
佢先可以起囉!


侯爵府

積分: 24274


1197#
發表於 05-10-26 10:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

貓�敏:
係咪about stamp issue??


侯爵府

積分: 20995


1198#
發表於 05-10-26 10:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

我驚佢地兩個會好似叻姐咁, 又突然出現
kyleung 寫道:
咩意思呀?
呢度最老一定係金撈& 66!

[quote]
Pumpkin_mama 寫道:
88... 原來好後生....
[/quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


侯爵府

積分: 21537


1199#
發表於 05-10-26 10:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

草,
唔係, 係我同貓姐d私人恩怨
kyleung 寫道:
貓�敏:
係咪about stamp issue??


侯爵府

積分: 24274


1200#
發表於 05-10-26 10:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

敏:
有老人家在家
佢地一聽到BB喊就好似好大件事架喇
亞仔就永遠知道自己喊就有人埋去噯佢
咁就係咁既收場囉!!

不過如果另一個角度睇
high chair 係佢食飯時坐
如果佢果時都唔係食緊飯
要佢坐定定,又真係唔易
咁依家佢又可以爬,又可以企
我地都已經算數比佢活動吓
but 至少食飯時,佢一定會坐定定
食飽先可以起身

我會咁做囉
我返左工就唔知了....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo