在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17456


1181#
發表於 05-11-28 22:28 |只看該作者

Re: ""女人墟""

我囡未有呢d 數計
lamlambaby 寫道:




末呀...行左去教亞囡計數,有條數叫佢加個括號,令到條算式成立..佢竟然唔知人地計乜


伯爵府

積分: 17456


1182#
發表於 05-11-28 22:29 |只看該作者

Re: ""女人墟""

我都係著短袖衫喎,但都出汗.
lamlambaby 寫道:


可能我著短衫褲o卦


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1183#
發表於 05-11-28 22:31 |只看該作者

Re: ""女人墟""

gianyip 寫道:
我囡未有呢d 數計 [quote]
lamlambaby 寫道:




末呀...行左去教亞囡計數,有條數叫佢加個括號,令到條算式成立..佢竟然唔知人地計乜
[/quote]




係呀..係下學期既數黎架


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1184#
發表於 05-11-28 22:32 |只看該作者

Re: ""女人墟""

gianyip 寫道:
我都係著短袖衫喎,但都出汗. [quote]
lamlambaby 寫道:


可能我著短衫褲o卦
[/quote]



出汗tim ar


伯爵府

積分: 17456


1185#
發表於 05-11-28 22:32 |只看該作者

Re: ""女人墟""

這是你自己買給她做的練習嗎?
lamlambaby 寫道:
係呀..係下學期既數黎架


伯爵府

積分: 17456


1186#
發表於 05-11-28 22:33 |只看該作者

Re: ""女人墟""

除非坐定定唔郁,否則,一做野便出汗. ?-(
lamlambaby 寫道:
出汗tim ar


大宅

積分: 3329


1187#
發表於 05-11-28 22:33 |只看該作者

Re: ""女人墟""

係有架.....在花園街的兩側邊的舖都有........
連大人有名牌子的都有.....不過唔知係唔係堅,
因我都分唔出.....
你最好不要由旺角街市果邊行起.....
由太子果邊開始行起.....
果到有間新開的好似叫"天使"賣化妝品....
你在此店對面條街行先...
車仔檔好似唔覺.....
lamlambaby 寫道:
打算聽日交完表,同我妹去行花園街 之前我見有媽咪話花園街有d出口既bb body底衫,$10有交易,質地又唔差喎,所以想去買幾件俾亞b,但又唔知邊個位有得買 ?-( ?-(


伯爵府

積分: 17456


1188#
發表於 05-11-28 22:34 |只看該作者

Re: ""女人墟""

整咩你返左黎mememo又閃左去.


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1189#
發表於 05-11-28 22:35 |只看該作者

Re: ""女人墟""

gianyip 寫道:
這是你自己買給她做的練習嗎? [quote]
lamlambaby 寫道:
係呀..係下學期既數黎架
[/quote]




唔係..係學校架,佢地讀快左半個學期.


伯爵府

積分: 17456


1190#
發表於 05-11-28 22:35 |只看該作者

Re: ""女人墟""

董事長即係董事長 [quote]
mememo 寫道:
係有架.....在花園街的兩側邊的舖都有........
連大人有名牌子的都有.....不過唔知係唔係堅,
因我都分唔出.....
你最好不要由旺角街市果邊行起.....
由太子果邊開始行起.....
果到有間新開的好似叫"天使"賣化妝品....
你在此店對面條街行先...
車仔檔好似唔覺..... [quote]


伯爵府

積分: 17456


1191#
發表於 05-11-28 22:36 |只看該作者

Re: ""女人墟""

lamlambaby 寫道:



唔係..係學校架,佢地讀快左半個學期.


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1192#
發表於 05-11-28 22:37 |只看該作者

Re: ""女人墟""

mememo 寫道:
係有架.....在花園街的兩側邊的舖都有........
連大人有名牌子的都有.....不過唔知係唔係堅,
因我都分唔出.....
你最好不要由旺角街市果邊行起.....
由太子果邊開始行起.....
果到有間新開的好似叫"天使"賣化妝品....
你在此店對面條街行先...
車仔檔好似唔覺..... [quote]
lamlambaby 寫道:
打算聽日交完表,同我妹去行花園街 之前我見有媽咪話花園街有d出口既bb body底衫,$10有交易,質地又唔差喎,所以想去買幾件俾亞b,但又唔知邊個位有得買 ?-( ?-(
[/quote]



oh...thank
希望聽日執到筍野啦


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1193#
發表於 05-11-28 22:37 |只看該作者

Re: ""女人墟""

gianyip 寫道:
董事長即係董事長 [quote]
mememo 寫道:
係有架.....在花園街的兩側邊的舖都有........
連大人有名牌子的都有.....不過唔知係唔係堅,
因我都分唔出.....
你最好不要由旺角街市果邊行起.....
由太子果邊開始行起.....
果到有間新開的好似叫"天使"賣化妝品....
你在此店對面條街行先...
車仔檔好似唔覺..... [quote]





公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1194#
發表於 05-11-28 22:40 |只看該作者

Re: ""女人墟""

gianyip 寫道:
[quote]
lamlambaby 寫道:



唔係..係學校架,佢地讀快左半個學期.
[/quote]




讀快半個學期,其實唔係問題..但教得好快,幾日就一個chapter,有時上一課都未掂,又教新 而至怕就係奧數,我囡唔掂架


大宅

積分: 3329


1195#
發表於 05-11-28 22:42 |只看該作者

Re: ""女人墟""

你明天帶埋囡囡去呀.....平日都多人架
就唔會好似六日咁多


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1196#
發表於 05-11-28 22:43 |只看該作者

Re: ""女人墟""

mememo 寫道:
你明天帶埋囡囡去呀.....平日都多人架
就唔會好似六日咁多



會帶亞b去,加埋我細侏&老公


大宅

積分: 3329


1197#
發表於 05-11-28 22:43 |只看該作者

Re: ""女人墟""

奧數 即係點架.....舉個例來聽聽
lamlambaby 寫道:
[quote]
gianyip 寫道:
[quote]
lamlambaby 寫道:



唔係..係學校架,佢地讀快左半個學期.
[/quote]




讀快半個學期,其實唔係問題..但教得好快,幾日就一個chapter,有時上一課都未掂,又教新 而至怕就係奧數,我囡唔掂架 [/quote]


伯爵府

積分: 17456


1198#
發表於 05-11-28 22:44 |只看該作者

Re: ""女人墟""

我都好擔心亞囡d 數學,教佢做數我都要諗
lamlambaby 寫道:
讀快半個學期,其實唔係問題..但教得好快,幾日就一個chapter,有時上一課都未掂,又教新 而至怕就係奧數,我囡唔掂架


大宅

積分: 3329


1199#
發表於 05-11-28 22:45 |只看該作者

Re: ""女人墟""

哦.....咁都好....有你老公睇住細b.....
lamlambaby 寫道:
[quote]
mememo 寫道:
你明天帶埋囡囡去呀.....平日都多人架
就唔會好似六日咁多



會帶亞b去,加埋我細侏&老公 [/quote]


伯爵府

積分: 17456


1200#
發表於 05-11-28 22:45 |只看該作者

Re: ""女人墟""

要去好快d la,遲下你要冬眠....la
lamlambaby 寫道:


會帶亞b去,加埋我細侏&老公

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo