懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1815


1181#
發表於 06-4-15 12:31 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

hinhei,

威院做埋結構U/S How much
可否告訴我呀


你係咪19weeks + 去照嫁


大宅

積分: 2426


1182#
發表於 06-4-15 15:16 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI-MAMI:

你無o係威院登記係唔可以o係個到做結構U/S架,要去番廣華架!


大宅

積分: 2426


1183#
發表於 06-4-15 15:29 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Hello!

你地請唔請陪月?
BB 會食乜奶粉?
仲有乜野要諗定呢?


複式洋房

積分: 418


1184#
發表於 06-4-15 15:36 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki,

我都知道.. 只要唔係屋企/唔睇住就ok..
好似我bathroom咁.. 掛毛巾條bar鬆左幾個月喇~
我老公仲未肯整.. 叫佢係我唔係屋企既時候整..
佢就話唔得~~ 真係俾佢激死.. 攪到而家鬼死咁唔方便!
真係無佢乎.. 我都覺得搬屋個d無咩野..
只要對bb有信心就可以啦!! bb都想有新屋住架嘛~~
都唔明點解會有呢d迷信!!
但老公就話.. 寧可信其有.. 唉~~~ :-|


大宅

積分: 1815


1185#
發表於 06-4-15 15:49 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki & hinhei,

其實我已經Book 咗洗世源醫生5月12日係仁安醫院做結構性U/S(但我想睇吓有無間近D嘅),我以為威院都可以個別去照結構性U/S咋.

我真係大檬,應該只接受登記咗嘅孕婦先去照得.


大宅

積分: 1256


1186#
發表於 06-4-15 17:19 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

結構性u/s多數要幾時做同埋通常咩價錢架?


男爵府

積分: 9835


1187#
發表於 06-4-15 17:37 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

係呀! 我第三個!! 都掙扎咗好內, 所以生埋呢個我會紮埋!!

威院做係唔洗錢的! 只要你登記咗係個度生就會安排約你去照架啦!

我打算比我個細細 都係跟兩個亞哥食A+!

我之前兩個仔陀時都有搬屋, 而加又係我後面搞到四周玩具~~~~所以我覺得問題不大!!


大宅

積分: 1815


1188#
發表於 06-4-15 18:09 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

蜜蜜,

我見到你條BB Bar 個日期同我一樣,你預產又係9月28日是嗎???

一般可以係 18-22weeks 左右就比較好.如果有乜大問題都可以係24Weeks 前做人工流產.

我Book 咗私家照,我果間收費係$1600 仁安醫院,洗醫生.如果政俯醫院就不收費,但我唔知是否每一間都有得照,就算有都要等醫生安排,如果太多人就未必輪到.所以我都係自己出去照穩陣D, 無謂慳果千幾蚊.

你有無在政府登記產前檢查呀
如果有你都可以問吓你間醫院有無做結構性U/S ??

如果無,就快D BOOK 定間私家自己去照啦!!!


大宅

積分: 2426


1189#
發表於 06-4-15 22:34 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI-MAMI:

你咁快就book jor 冼醫生喇,我5月13號先去陳醫生到覆診咋, 我諗佢到時會叫我去做卦?!


大宅

積分: 2426


1190#
發表於 06-4-15 22:37 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

hinhei:

威院做結構U/S唔洗錢, very good!!!
聯合係無得做架! 廣華都唔係個個有得做架!
你今胎係仔定女?


大宅

積分: 2426


1191#
發表於 06-4-15 22:40 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

kchy:

搬屋唔睇住, really 有 D 唔放心, but 無法啦,好似你老公話.. 寧可信其有麻,唉~~~


男爵府

積分: 6170


1192#
發表於 06-4-15 22:54 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

我第一次即係三月時向公家到睇 就即刻去報左所有堂啦
早d報, 就有多d日子尤其係星期六下午果d吾使請假既時間俾我揀, 我定左 五月, 六月, 七月同埋八月會上d產前講座,育嬰講座 同埋餵人奶既講座, 而有d由物理治療師教授既產前運動同埋呼吸堂 就一定會係平日上既, 果d會跟據番你既週數去上堂 所以都係早少少報會好d
Waikiki 寫道:
KIKI-MAMI, PollyBaby and Jojob:

我都未報產前講座,其實要幾多週開始上架? 有無other mama 知呀? (生第二胎的mama比D意見我地啦)


男爵府

積分: 6170


1193#
發表於 06-4-15 23:04 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

我開頭都有諗過請陪月
但同我媽咪同奶奶傾過 佢地會分別幫我整野食 同埋 湊bb
再加埋會請既賓賓做家務 都該冇問題啦

另外我諗住餵人奶, 但都諗定..若果BB磅數輕既 就用S26, 但若果BB屬重磅既 就會用 A+
Waikiki 寫道:
Hello!

你地請唔請陪月?
BB 會食乜奶粉?
仲有乜野要諗定呢?


男爵府

積分: 6170


1194#
發表於 06-4-15 23:08 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

我向贊育到要俾~$60, 但個個都會有得做
做左安心d, 因為會睇哂d內臟, 骨骼, 五管
真係睇哂全相 hehe
蜜蜜 寫道:
結構性u/s多數要幾時做同埋通常咩價錢架?


大宅

積分: 2426


1195#
發表於 06-4-15 23:12 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

點解聯合無得做架?


大宅

積分: 1815


1196#
發表於 06-4-15 23:37 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki,

我都係打去陳醫生間診所間有無結構性U/S做,起先姑娘叫我下次去睇陳醫生時話比醫生知我想安排做結構性U/S,咁佢地會幫我Booking,但到我去睇陳醫生時,我都成20Weeks,我怕趕唔切Book呀,所以姑娘就叫我可以自己打去仁安約時間.但無醫生Refer 就會收貴D. $1600. 無法啦,我唔想Miss 咗個咁關鍵嘅檢查.


大宅

積分: 1815


1197#
發表於 06-4-15 23:47 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

JojoB,

如果俾$60肯定有得做,就真係好抵喎.
原來政府醫院有D 都要收費嘅.

我係廣華做產檢,所以我就打定輸數(無得照).
你照咗幾耐呀?


大宅

積分: 2426


1198#
發表於 06-4-16 12:36 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI-MAMI:

原來係咁,唔怪得知我個妹話佢照係around $1100.


大宅

積分: 1815


1199#
發表於 06-4-16 12:56 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki,

不過我5月10日都會去睇陳醫生,到時話聲佢知我自己Book咗時間5月12日照,再睇吓佢肯唔肯寫信Refer Letter 比我啦.如果自己唔Book 定又怕...因為我10號先睇佢.

但係你13號先去睇, 果日係咪即時會做埋結構性u/s嫁

如果到時先Book 又會唔會安排唔到呢


複式洋房

積分: 188


1200#
發表於 06-4-16 13:37 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

大家好呀!! 我第一次踏足此地呢!! 呢度果然好旺場, 多謝kiki介紹我嚟呢度chat!!

我預產期係25/9, 唔知有無人同我一樣呢?

係呀, kiki, 你2/5會唔會親自去book講座呀?? 我都未聽過, 好擔心book唔到呢!!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo