烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1070


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1181#
發表於 13-4-25 00:57 |只看該作者
Bubo 發表於 13-4-24 08:39
明白晒啦, 好多謝樓主的詳細解釋 *3*

客氣啦,我都係邊整邊學,我早大家差不多一年開始整,都算係酵素新手。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1182#
發表於 13-4-25 06:44 |只看該作者

引用:Quote:fly2happy+發表於+13-4-24+00:07+我

原帖由 rose-mag 於 13-04-25 發表
我呢樽係上年浸架,最近至捨得開封飲,其實3個月已經得,
但我老公係都話唔好咁快收,樽酒未收成架,諗住 ...
尼排行過生果檔唔見有可能要下年再試到啦。如果買到我話你知。
我本想將二樽薑溝埋一齊但原來我唔記得左材料係一樣不過用既糖不一樣呀。一樽用左黃糖,另一樽用左冰糖。甘係唔係唔好溝呀?




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1183#
發表於 13-4-25 07:14 |只看該作者
fly2happy 發表於 13-4-24 14:44
尼排行過生果檔唔見有可能要下年再試到啦。如果買到我話你知。
我本想將二樽薑溝埋一齊但原來我唔記得左材 ...

其實問題不大,只係你兩樽不同糖浸,味道上係有分別嘅,
你或許想試下邊隻自己鍾意D的話就唔好一開始就溝埋,
我試過溝兩隻完全唔同生果嘅,係因為一隻太甜另一隻太淡,
溝咗就剛剛好,但我都分開樽放。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


男爵府

積分: 8245

畀面勳章


1184#
發表於 13-4-25 07:33 |只看該作者

引用:青梅整嘅青梅橙酵素,呢個有D期待。

原帖由 rose-mag 於 13-04-24 發表
青梅整嘅青梅橙酵素,呢個有D期待。
請問橙係咪可以代替檸檬?





王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1185#
發表於 13-4-25 07:41 |只看該作者
coke0703 發表於 13-4-24 15:33
請問橙係咪可以代替檸檬?

我係無意見到人話得,但我未試過,而家等緊收成,
我呢兩日睇同聞過都覺得係得嘅,試完味就知。
睇番原來我係4月11日晚浸果樽菠蘿橙,即係聽晚就可以收成啦。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1186#
發表於 13-4-25 07:49 |只看該作者

引用:Quote:fly2happy+發表於+13-4-24+14:44+尼

原帖由 rose-mag 於 13-04-25 發表
其實問題不大,只係你兩樽不同糖浸,味道上係有分別嘅,
你或許想試下邊隻自己鍾意D的話就唔好一開始就溝 ...
甘就唔溝住。今朝睇左我果幾樽酵素當中二樽薑熔得最快、其次就系菠蘿。以下圖係菠蘿
myphoto.jpg




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


複式洋房

積分: 161


1187#
發表於 13-4-25 08:21 |只看該作者

回覆:rose-mag 的帖子






伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1188#
發表於 13-4-25 08:52 |只看該作者

引用:青梅濃縮液/青梅子露加沒飲,唔錯唔錯。

原帖由 rose-mag 於 13-04-24 發表
青梅濃縮液/青梅子露加沒飲,唔錯唔錯。
真係俾我買到青梅呀!我買左3磅。我想浸青梅濃縮版(加糖不想加酒)我睇返P112果個係落酒既,我尼個要點做?




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1189#
發表於 13-4-25 08:55 |只看該作者

引用:青梅濃縮液/青梅子露加沒飲,唔錯唔錯。

原帖由 rose-mag 於 13-04-24 發表
青梅濃縮液/青梅子露加沒飲,唔錯唔錯。
我見到P117既Bobu用來浸酵素,佢張相就見到只得糖同梅。以下係我買既青梅。
myphoto.jpg




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1190#
發表於 13-4-25 08:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-04-24+發表

原帖由 Bubo 於 13-04-24 發表
青梅一年得一次結果炸
聽講清明前會靚啲
我今朝買到呀。未知點整




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


大宅

積分: 4011


1191#
發表於 13-4-25 09:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-04-24+發表

原帖由 susi1024169 於 13-04-24 發表
我用左1/3果皮加2/3水,再加呢個樽既1/10白糖
又可以順手做埋環保酵素,謝謝分享


大宅

積分: 4011


1192#
發表於 13-4-25 09:55 |只看該作者

引用:Quote:Bubo+發表於+13-4-24+08:39+明白晒啦

原帖由 rose-mag 於 13-04-25 發表
客氣啦,我都係邊整邊學,我早大家差不多一年開始整,都算係酵素新手。 ...
有你教路,我地啲酵素都好成功



大宅

積分: 4011


1193#
發表於 13-4-25 10:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rose-mag+於+13-04-24+發表青

原帖由 fly2happy 於 13-04-25 發表
我見到P117既Bobu用來浸酵素,佢張相就見到只得糖同梅。以下係我買既青梅。




...
係呀,我用青梅+黑糖 1:1來浸
要浸3個月
我見人地話用黎煮餸同醃肉
醃肉啲肉質好鬆化
我用左一磅青梅黎試


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1194#
發表於 13-4-25 12:36 |只看該作者
fly2happy 發表於 13-4-24 16:52
真係俾我買到青梅呀!我買左3磅。我想浸青梅濃縮版(加糖不想加酒)我睇返P112果個係落酒既,我尼個要點做 ...
1比1青梅同糖,放一層糖一層梅,最後要糖蓋面,3個月後收得,
加水或冰好味架,見糖溶就反轉下搖下,等D梅均勻沾上糖,
咁就唔會味道濃淡不一。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1195#
發表於 13-4-25 12:40 |只看該作者
fly2happy 發表於 13-4-24 16:55
我見到P117既Bobu用來浸酵素,佢張相就見到只得糖同梅。以下係我買既青梅。




...
果樽係青梅濃縮液,我果樽係酵素,有少少唔同。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


大宅

積分: 4011


1196#
發表於 13-4-25 12:59 |只看該作者

引用:Quote:fly2happy+發表於+13-4-24+16:55+我

原帖由 rose-mag 於 13-04-25 發表
果樽係青梅濃縮液,我果樽係酵素,有少少唔同。
請問同我果瓶有咩5同?


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1197#
發表於 13-4-25 13:16 |只看該作者

引用:Quote:fly2happy+發表於+13-4-24+16:52+真

原帖由 rose-mag 於 13-04-25 發表
1比1青梅同糖,放一層糖一層梅,最後要糖蓋面,3個月後收得,
加水或冰好味架,見糖溶就反轉下搖下,等D梅 ...
浸左二斤未夠糖
myphoto.jpg




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1198#
發表於 13-4-25 15:18 |只看該作者
Bubo 發表於 13-4-24 20:59
請問同我果瓶有咩5同?
你果樽只有糖同青梅,我果樽有加橙落去,我原本想當生果酵素咁整,
但似乎青梅需要多D時間D汁液至可以流到出嚟,今日見到成樽好多糖都未溶,
我會睇定D,或者浸耐D收成,睇下會點。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1199#
發表於 13-4-25 15:45 |只看該作者
fly2happy 發表於 13-4-24 21:16
浸左二斤未夠糖
你而家已經浸晒,可以落多少少糖,頂留最少1吋位。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1200#
發表於 13-4-25 15:55 |只看該作者

引用:Quote:fly2happy+發表於+13-4-24+21:16+浸

原帖由 rose-mag 於 13-04-25 發表
你而家已經浸晒,可以落多少少糖,頂留最少1吋位。
Rose 我岩見到你提我,我又加左糖啦,謝謝你
myphoto.jpg




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo