跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24553


1181#
發表於 06-8-16 11:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

yahoo丫..

我地而+一心幾用..
差唔多啦.. [quote]
Valeriemama 寫道:
草有乜
有左呀
喂, 你地 2 條友仔講野 1 舊舊, 好難明呀, 大佬

[quote]


侯爵府

積分: 24553


1182#
發表於 06-8-16 11:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

更係要支持下無聊既朋友..
Valeriemama 寫道:

我訂閱左你個 blog
因為我見你訂閱左我個 blog


珍珠宮

積分: 33190


1183#
發表於 06-8-16 12:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

好忙呀
Valeriemama 寫道:
e...無哂人既


公爵府

積分: 27329


1184#
發表於 06-8-16 12:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)



Pumpkin_mama 寫道:
更係要支持下無聊既朋友..


伯爵府

積分: 17947


1185#
發表於 06-8-16 12:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)


伯爵府

積分: 17947


1186#
發表於 06-8-16 12:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

仲有18分鐘lunch ... 抖下氣


公爵府

積分: 27329


1187#
發表於 06-8-16 12:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

終於有人喇


stellacay 寫道:
仲有18分鐘lunch ... 抖下氣


伯爵府

積分: 17947


1188#
發表於 06-8-16 12:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

個個blog 緊 ?
矛人ge ?????


伯爵府

積分: 17947


1189#
發表於 06-8-16 12:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

叻 ...
好在有你睬下我 :-(
Valeriemama 寫道:
終於有人喇


[quote]
stellacay 寫道:
仲有18分鐘lunch ... 抖下氣
[/quote]


公爵府

積分: 27329


1190#
發表於 06-8-16 12:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

我今日無野 BLOG 喎
我係度呀

stellacay 寫道:
個個blog 緊 ?
矛人ge ?????


伯爵府

積分: 17947


1191#
發表於 06-8-16 12:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

叻 ...
咁你e+ 係咪用blog 寫日記
唔整webpage 啦 ? ...


伯爵府

積分: 17947


1192#
發表於 06-8-16 12:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

我未玩過blog
係有時見d 介紹話幾正咪上去睇下
好low level
又唔識


琥珀宮

積分: 165356


1193#
發表於 06-8-16 12:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

sorry....我答唔到傘
所以閃開先
stellacay 寫道:
叻 ...
好在有你睬下我 :-( [quote]
Valeriemama 寫道:
終於有人喇


[quote]
stellacay 寫道:
仲有18分鐘lunch ... 抖下氣
[/quote][/quote]


公爵府

積分: 27329


1194#
發表於 06-8-16 12:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

整左 1 半停左 lu, 或者遲 d 再整過
e+ 發現 blog 好好玩
最緊要係 5 駛 $
同埋個 webpage 我主要用黎放相
blog 好玩好多呀

stellacay 寫道:
叻 ...
咁你e+ 係咪用blog 寫日記
唔整webpage 啦 ? ...


琥珀宮

積分: 165356


1195#
發表於 06-8-16 12:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

我冇咁多時間+本身低低地
唔係好塞
stellacay 寫道:
我未玩過blog
係有時見d 介紹話幾正咪上去睇下
好low level
又唔識


伯爵府

積分: 17947


1196#
發表於 06-8-16 12:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

隔離 what's new 話:

每天只可「UP文」一次
不少國民都喜歡透過「UP文」來增加文章曝光率,但這樣亦會做成資源浪費,我們並不鼓勵。過分「UP文」會被刪文。


侯爵府

積分: 24553


1197#
發表於 06-8-16 12:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

仲諗緊第一編寫乜


公爵府

積分: 27329


1198#
發表於 06-8-16 12:23 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

我都好 low level
但 blog 好簡單易明
淺過 webpage 好多
你都整番個, 等我同你做 blog 友

stellacay 寫道:
我未玩過blog
係有時見d 介紹話幾正咪上去睇下
好low level
又唔識


伯爵府

積分: 17947


1199#
發表於 06-8-16 12:23 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

你都pm 條link 俾我睇下


伯爵府

積分: 17947


1200#
發表於 06-8-16 12:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

我驚你柴我台 ... subscribe 左都無新野睇咋
Valeriemama 寫道:
我都好 low level
但 blog 好簡單易明
淺過 webpage 好多
你都整番個, 等我同你做 blog 友

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo