跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23142


1181#
發表於 06-9-5 22:31 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

kristy-mummy,

開msn 啦 :lol: :lol:


男爵府

積分: 8221

好媽媽勳章


1182#
發表於 06-9-5 22:32 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

mommom,

係呀,比唔比吖~~
MomMom 寫道:
kristy-mummy,

你又黎攪攪陣


水晶宮

積分: 65269

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1183#
發表於 06-9-5 22:36 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

嘩..今晚人氣咁旺既..


男爵府

積分: 8221

好媽媽勳章


1184#
發表於 06-9-5 22:37 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

mommom,

開鬼開馬~~部腦岩岩今日整好出廠,嘜鬼software都無晒,仲有排整,快d比條link黎唔洗我搵多樣先啦~
MomMom 寫道:
kristy-mummy,

開msn 啦 :lol: :lol:


男爵府

積分: 8221

好媽媽勳章


1185#
發表於 06-9-5 22:38 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

ms.godiva今晚唔浦頭呀?好miss佢呀!


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


1186#
發表於 06-9-5 22:39 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17146


1187#
發表於 06-9-5 22:40 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

kristy-mummy,

我屋企入面唔鍾意有花花草草架!個花樽唔係我睇中架!係我屋企個皇太后睇中架!
我邊捨得買個咁貴既花樽呀, 你見我咁細粒, 根本拎唔起! :evil:
呀皇太后見咁貴都唔敢買呀, 用一次就打爛咪幣!
成日買花樽果個係皇太后!又唔知幾咁阻訂!


水晶宮

積分: 65269

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1188#
發表於 06-9-5 22:40 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

mommom

去澳州牛奶公司又5叫我, 我都係澳州牛奶公司bor, why見你地5到既??

一路食食下, 見d waiters 又話咩靚女, 又全部走埋角落到甲, 望下, 應該係見到羅惠娟, 我見佢化好濃妝下, & 都好似老左好多咁


伯爵府

積分: 17146


1189#
發表於 06-9-5 22:41 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

mommom,

朗朗一搽黃藥水咪係咁叫痛囉~無鬼用架! :evil:


侯爵府

積分: 23142


1190#
發表於 06-9-5 22:43 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

me too
Kristy-mummy 寫道:
ms.godiva今晚唔浦頭呀?好miss佢呀!


水晶宮

積分: 65269

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1191#
發表於 06-9-5 22:44 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

mcmug

你屋企有無俄述油呀?? very good 架..

我細個試過跌到成對 knees 損晒, 又發炎, 又流濃, 又流水, 搽乜都5好; 超痛, 老豆話要去睇e生架啦, 點知 grandma 話試下俄述油, 結果搽搽下就好返, 又5痛, 而家仲無拿tim bor..


伯爵府

積分: 17146


1192#
發表於 06-9-5 22:44 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

kristy-mummy,

我覺得錢係睇你捨得用


侯爵府

積分: 23142


1193#
發表於 06-9-5 22:48 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

多記,

係咩, why 5見你既, 我 9:05 已走ed.

我一路行一路睇下見5見到你, 係牛奶公司都有望下睇下你係5係度

你係咪去左行街, 行完街街先去食呀


伯爵府

積分: 17146


1194#
發表於 06-9-5 22:49 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

多記:

有既, 不過朗朗嫌臭喎


伯爵府

積分: 17146


1195#
發表於 06-9-5 22:53 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

kristy-mummy,

我屋企最貴既花樽係一個中型 size 既意大利威尼斯玻璃花樽~ over $2000, 我一見就好鍾意, 而且行左成個威尼斯都唔見同類既~一問原來係某位藝術家整既...係機場一間 shop 度賣, 一 set 三個~但大果個太大啦, 驚拎到返黎打爛丫~
連老公都話好靚, 係老公 encourage 我買
我地當個花樽係件藝術品咁睇架~而且我好鍾意威尼斯玻璃, 永唔會整到兩件一樣出黎, 吹出黎個個都唔同!我想去學, 但唔夠氣


伯爵府

積分: 17146


1196#
發表於 06-9-5 22:53 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

陪訓


水晶宮

積分: 65269

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1197#
發表於 06-9-5 22:55 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

係?? 無奶油 wor 我都係咁上下時間走, 我返到屋企留下都係9:20到.. 今晚係我係澳州牛奶公司食咁多餐最舒服既1餐 我坐左係埋邊長台, 成張長台只坐左我1個係頭 & 1個男人係尾.. :lol: :lol:

MomMom 寫道:
多記,

係咩, why 5見你既, 我 9:05 已走ed.

我一路行一路睇下見5見到你, 係牛奶公司都有望下睇下你係5係度

你係咪去左行街, 行完街街先去食呀


水晶宮

積分: 65269

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1198#
發表於 06-9-5 22:57 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

俄述油都叫嗅??

咁而家要嗅定要好返5痛呀?/


侯爵府

積分: 23142


1199#
發表於 06-9-5 23:00 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

多記,

埋邊長台即係邊度 我見佢得一張長枱近門口咋wor.

乜你行得好快架, 影都5見


侯爵府

積分: 23142


1200#
發表於 06-9-5 23:02 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

notebook 無電, bath 先, chat later

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo