LongYin 寫道:
thx~~~ chloepapa
原來iso 都咁大影响,唔怪得快門成日都係咁慢啦,
以前菲林機無尼d 野,用iso100 菲林,係戶口影,
set 到f11,都仲可以有1/250 快門,
而家用數碼,諗住set 大個光圈應該會令快門更快,
點知原來用在iso100 就去唔到1/250,
淨係點用部機都有排我學。![]()
![]()

軍魁星 寫道:
我部D70s以前通常會用EV +.3, 不過現在Load左 curve, 無需要了. D200 & D80 就應該唔使, 除非你覺得唔滿意.
今日本來打算用1/10s影d人在走動, 但用到ISO100, f22(鏡的極限), 都做唔倒, 最後維有將用EV+1.33, 影RAW, 成功將快門拖慢, 不過就爆爆地, 會再用 NC 將佢減EV.
Herobb 寫道:
May I know how to determine the value of ev? I seldom use as I don't know how to use..[quote]
軍魁星 寫道:
我部D70s以前通常會用EV +.3, 不過現在Load左 curve, 無需要了. D200 & D80 就應該唔使, 除非你覺得唔滿意.
今日本來打算用1/10s影d人在走動, 但用到ISO100, f22(鏡的極限), 都做唔倒, 最後維有將用EV+1.33, 影RAW, 成功將快門拖慢, 不過就爆爆地, 會再用 NC 將佢減EV.