興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13356


1181#
發表於 06-11-2 20:30 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

我支A09有個CPL, 不過無帶. :-(


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


1182#
發表於 06-11-2 20:35 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

買塊77mm nikon CPL II la, 用在細 d 鏡頭時加個轉接環咪ok, 一filter for all lenses


子爵府

積分: 12090


1183#
發表於 06-11-2 22:32 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

thx~~~ chloepapa

原來iso 都咁大影响,唔怪得快門成日都係咁慢啦,
以前菲林機無尼d 野,用iso100 菲林,係戶口影,
set 到f11,都仲可以有1/250 快門,
而家用數碼,諗住set 大個光圈應該會令快門更快,
點知原來用在iso100 就去唔到1/250,
淨係點用部機都有排我學。


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


1184#
發表於 06-11-2 22:37 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

Longyin,
其實唔關數碼定菲林事, iso對兩者之影響應該一樣

可能環境同光線不同, 影風景, 如果日光日白, 用f11, 數碼機快門都可以去到 1/250甚至更高

不過菲林之寛容度係比數碼高d


男爵府

積分: 5785

醒目開學勳章 畀面勳章


1185#
發表於 06-11-2 22:52 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

LongYin 寫道:
thx~~~ chloepapa

原來iso 都咁大影响,唔怪得快門成日都係咁慢啦,
以前菲林機無尼d 野,用iso100 菲林,係戶口影,
set 到f11,都仲可以有1/250 快門,
而家用數碼,諗住set 大個光圈應該會令快門更快,
點知原來用在iso100 就去唔到1/250,
淨係點用部機都有排我學。


我覺得呢點就係 d80 0既 弱點啦....
影相0既時候, 無論0係 view finder 同 info screen 都見唔到個 iso, 唔知 d200 有冇 show 出黎呢?
一張好的作品,畫面要簡潔有力。所以有人說攝影是減法畫畫是加法的意思就在這。

一張好的作品,需要有好的內容,好的構思、好的規劃,最重要的是觀察力、有人文藝術涵養以及感性知性的心。當然,相機隨身帶著。




別墅

積分: 794


1186#
發表於 06-11-2 22:58 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

chloepapa,

Please check email.

thanks.

Lincoln BB


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


1187#
發表於 06-11-2 23:00 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

D200 在screen 不會show iso 出來 (除非按 iso 掣)
但在 viewfinder 會
不過我一般在viewfinder 都不會專登去睇, 因為好少經常影相中途轉, 大多數影 (睇viewfinder) 之前已經set 好


洋房

積分: 158


1188#
發表於 06-11-3 00:10 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

May I know how to determine the value of ev? I seldom use as I don't know how to use..
軍魁星 寫道:
我部D70s以前通常會用EV +.3, 不過現在Load左 curve, 無需要了. D200 & D80 就應該唔使, 除非你覺得唔滿意.

今日本來打算用1/10s影d人在走動, 但用到ISO100, f22(鏡的極限), 都做唔倒, 最後維有將用EV+1.33, 影RAW, 成功將快門拖慢, 不過就爆爆地, 會再用 NC 將佢減EV.


男爵府

積分: 8421


1189#
發表於 06-11-3 02:18 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

Simar

d80要VF同topscreen都睇到iso, 唯有用function制......


子爵府

積分: 12090


1190#
發表於 06-11-3 09:30 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

chloepapa,
我就係咁先至奇怪,1030 果日天氣唔差,
我地影相時間係下午3點幾,亦有陽光,
就係唔明點解會相差咁遠,而我部機既快門又會咁慢。
chloepapa 寫道:
Longyin,
其實唔關數碼定菲林事, iso對兩者之影響應該一樣

可能環境同光線不同, 影風景, 如果日光日白, 用f11, 數碼機快門都可以去到 1/250甚至更高

不過菲林之寛容度係比數碼高d


子爵府

積分: 13356


1191#
發表於 06-11-3 09:34 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

相機自已計算后認為最佳的爆光時間設定為 EV 0, 如果你想加光d, 就可用EV +0.3, 0.7 or +1 等, 影女仔大頭相用EV +1 or +1.33 會有幾好的效果, 光到有d位 Over 左, 會俾人一d夢幻的感覺.

要制造暗一點的效果, 例如黃昏的浪漫, 就可適當使用EV -, 其實就是爆光不足. 既使日光日白, 如果你用到EV -4, 影出來個效果都可以好似黃昏咁.

使用EV +, 會令快門拖慢, 用EV - 就可令快門加快.

反正係digital, 試多d啦. 唔岩, 可連按兩下機背個"垃圾桶", 將相就唔會再出來煩你咖啦.


Herobb 寫道:
May I know how to determine the value of ev? I seldom use as I don't know how to use..[quote]
軍魁星 寫道:
我部D70s以前通常會用EV +.3, 不過現在Load左 curve, 無需要了. D200 & D80 就應該唔使, 除非你覺得唔滿意.

今日本來打算用1/10s影d人在走動, 但用到ISO100, f22(鏡的極限), 都做唔倒, 最後維有將用EV+1.33, 影RAW, 成功將快門拖慢, 不過就爆爆地, 會再用 NC 將佢減EV.
[/quote]


子爵府

積分: 13356


1192#
發表於 06-11-3 09:35 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

Longyin, 可否post張相來睇睇?


子爵府

積分: 11934

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1193#
發表於 06-11-3 09:37 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

longyin,
兩支鏡係咪一樣? 有無加filter?


子爵府

積分: 12090


1194#
發表於 06-11-3 09:40 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

兩支鏡唔一樣,我用18-200 vr,
我朋友果支我無留意 ,兩個都有加uv filter。


子爵府

積分: 13356


1195#
發表於 06-11-3 10:00 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

光到爆晒是因為你用左 EV +.7, 用EV 0 啦, D80 同 D200 都未必需要用EV+. D70s就要.

另一個原因係你用左 ISO100, 如改用ISO400, 其它setting不變, 快門可提升到1/160s.

而光圈只有f5.6 (你支鏡的極限), 如果你選用另一支鏡, 用f2.8, 其它setting不變, 快門都可提升到1/160s. 所以大光圈鏡咁值錢.

如果你同時改用ISO400, 及光圈f2.8, 快門會提升到1/640s.


子爵府

積分: 13356


1196#
發表於 06-11-3 10:01 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

再改埋EV 0, 應該會提升到1/800s, 而且將相會無咁爆.


子爵府

積分: 12090


1197#
發表於 06-11-3 10:06 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

thx~~~ 星爺
等我星期日又再努力下先。

我之前set ev0 ,影出黎個人像主體好似比較暗,
所以我米試ev+.3 /+.7 囉,雖然外圍爆晒,
但個主體好似光亮d / 清楚d 咁。


子爵府

積分: 13356


1198#
發表於 06-11-3 10:26 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

不過我就覺得你張相光得制, 可能個電腦Monitor的光度不同. 你教光d個Mon, d相咪唔洗用EV +, 個快門咪可以快d囉.

原來相機快門慢的原因, 係因為屋企個Mon較得唔夠光.


子爵府

積分: 12090


1199#
發表於 06-11-3 10:28 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

除左個mon 既問題,最有可能係我睇野覺得暗
軍魁星 寫道:
不過我就覺得你張相光得制, 可能個電腦Monitor的光度不同. 你教光d個Mon, d相咪唔洗用EV +, 個快門咪可以快d囉.

原來相機快門慢的原因, 係因為屋企個Mon較得唔夠光.


子爵府

積分: 13356


1200#
發表於 06-11-3 10:41 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

原來相機快門慢, 係有咁多可能性既.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo