跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23046


1181#
發表於 06-11-23 12:15 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

當然個c9咁唔知羞, 個車長盡左責, 大家都唔會怪佢, 咁佢都可以唔入錢架, 吹佢唔脹bor
好似我地帶車仔上bus, d車長都會出聲叫我地收好, 我地都可以唔理佢, 佢又吹我地唔脹架, 不過有d車長好客氣咁同你講, 又比你上到車先慢慢收, 但有d好無禮貌, 我咪對番佢無禮貌囉 [quote]
rabbitpiggy 寫道:
其實車長的權力去到邊呢? 如果佢真係叫個c9拎開d 野, 而個c9唔理, 咁司机係咪有權唔開車呢? 如果係, 咁個司机當然有bargaining power, 否則, 個c9may be 當佢發up 風


公爵府

積分: 29432


1182#
發表於 06-11-23 12:15 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
兩樣都有, 兩樣都咁值得
noknok好happy ar
不過如果怕夜咪唔好睇煙花law
因為friday 9:00 先放ga


我check 左都係7點.

我唸緊好冇午睡後先去, 如果係, 咁就睇唔到巡遊.

由早上踏到晚上7點, 我怕熹樂唔店


侯爵府

積分: 21021


1183#
發表於 06-11-23 12:16 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

rabbitpiggy 寫道:
你成日都係唸返轉到, 又點, 又點, saw 既, 過左去咪算law,駛唔駛咁serious, 對唔住霖霖呀 霖霖都唔記得lu, 你以後學下control 自已的情緒咪得law

我會啦, thanks, 我真係有d 怕lee 條阿叔. 頭先同老公講, 佢話佢公司個頭都有條short 既阿叔喎


就係霖霖面前忍氣吞聲, 但屈住會病架嘛, 比我呻下喇


公爵府

積分: 29432


1184#
發表於 06-11-23 12:18 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita 寫道:
當然個c9咁唔知羞, 個車長盡左責, 大家都唔會怪佢, 咁佢都可以唔入錢架, 吹佢唔脹bor
好似我地帶車仔上bus, d車長都會出聲叫我地收好, 我地都可以唔理佢, 佢又吹我地唔脹架, 不過有d車長好客氣咁同你講, 又比你上到車先慢慢收, 但有d好無禮貌, 我咪對番佢無禮貌囉


唔係架, if 唔比錢, 車長可以叫你落車, 如果你唔落, 佢有權唔開車架

同埋唔知under乜情況下, 車長係可以唔開車架, 佢地有守則

好耐以前, 我坐bus, 有人係落上企, 車長就stop, 唔開, 等佢落返呢為止


侯爵府

積分: 21021


1185#
發表於 06-11-23 12:19 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

rabbitpiggy 寫道:
ic 唔落都得架咩?


得架, 像徵色有人落去得架喇


侯爵府

積分: 23046


1186#
發表於 06-11-23 12:19 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

我覺得煙花正d [quote]
catymw 寫道:
兩樣都有, 兩樣都咁值得
noknok好happy ar
不過如果怕夜咪唔好睇煙花law
因為friday 9:00 先放ga [quote]


侯爵府

積分: 21251


1187#
發表於 06-11-23 12:19 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

no ar , 你最好打去問問
上次我friday去都係7:00
網上d info.唔準ga

我唔會咁早去law , 上次12:00去到
都可以睇2次唔同既巡遊.
租架車仔訓下law [quote]
rabbitpiggy 寫道:

我check 左都係7點.

我唸緊好冇午睡後先去, 如果係, 咁就睇唔到巡遊.

由早上踏到晚上7點, 我怕熹樂唔店
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


公爵府

積分: 29432


1188#
發表於 06-11-23 12:19 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
我都未, 因為人地見我抱住都會讓比我la


你咁好彩既 我地有時都係罰企架炸


侯爵府

積分: 23046


1189#
發表於 06-11-23 12:22 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

我無叫人拎開, 行埋去話唔該, 係人都醒水啦[quote]
rabbitpiggy 寫道:
我地未試過叫人拎起d 野


侯爵府

積分: 21021


1190#
發表於 06-11-23 12:22 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

rabbitpiggy 寫道:
你咁好彩既 我地有時都係罰企架炸


me too ar, 要罰企 :cry:


侯爵府

積分: 21021


1191#
發表於 06-11-23 12:24 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita 寫道:
我無叫人拎開, 行埋去話唔該, 係人都醒水啦


佢唔係人 所以聽唔明


公爵府

積分: 29432


1192#
發表於 06-11-23 12:25 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
no ar , 你最好打去問問
上次我friday去都係7:00
網上d info.唔準ga

我唔會咁早去law , 上次12:00去到
都可以睇2次唔同既巡遊.
租架車仔訓下law


arm arm 問左, 巡遊3:30, firework: 7:00

出街熹樂好難訓, 等我再唸唸先, thanks

你上次係咪: 12-7pm 呀


公爵府

積分: 29432


1193#
發表於 06-11-23 12:25 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita 寫道:
我覺得煙花正d


thanks

你上次幾點玩到幾點呀?


侯爵府

積分: 23046


1194#
發表於 06-11-23 12:26 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

rabbit

你幾時去disney呀


侯爵府

積分: 23046


1195#
發表於 06-11-23 12:27 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

第1次無睇煙花, 第2次中午至晚上
rabbitpiggy 寫道:
thanks

你上次幾點玩到幾點呀?


公爵府

積分: 29432


1196#
發表於 06-11-23 12:30 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita 寫道:
rabbit

你幾時去disney呀


明天.

聯合教師日, d 老師去廣洲交流, no school


侯爵府

積分: 21251


1197#
發表於 06-11-23 12:31 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

no ar 我地上次9:00先煙花ar , 睇完後揸車走law
可能十月黃金週收夜d掛 [quote]
rabbitpiggy 寫道:

arm arm 問左, 巡遊3:30, firework: 7:00

出街熹樂好難訓, 等我再唸唸先, thanks

你上次係咪: 12-7pm 呀
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


公爵府

積分: 29432


1198#
發表於 06-11-23 12:31 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

個客打呢, 係咁吹我報價, 急乜野喎, 聽日要落單咩 我地都佢都傾左2年+ 啦, 突然又咁急


公爵府

積分: 29432


1199#
發表於 06-11-23 12:37 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

係喎, 我聽日off, monday 又off, 要到星期二再同大家chat 過


侯爵府

積分: 23046


1200#
發表於 06-11-23 12:37 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

咁高興呀
rabbitpiggy 寫道:
明天.

聯合教師日, d 老師去廣洲交流, no school

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo