自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1181#
發表於 07-5-7 11:26 |只看該作者

Re: NDS fans club

SAMMICHOI1002 寫道:
我新買左部NDS, 但唔知去邊度DL GAME, 麻煩HELP HELP我

http://nds.hkorz.com/rom.php?per_page=1000&cover=no

我多數係呢度


王國長老

積分: 57249

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1182#
發表於 07-5-7 13:09 |只看該作者

Re: NDS fans club

請問NDS點整wallpaper
我無睇晒你地前面講既野,如果已經講,請多多包涵,講多次丫~ :mrgreen:


子爵府

積分: 13148

好媽媽勳章


1183#
發表於 07-5-7 13:16 |只看該作者

Re: NDS fans club


子爵府

積分: 13148

好媽媽勳章


1184#
發表於 07-5-7 13:17 |只看該作者

Re: NDS fans club



子爵府

積分: 13148

好媽媽勳章


1185#
發表於 07-5-7 13:20 |只看該作者

Re: NDS fans club

Hi Haileymama : 我的NDS 買時已有 game 請問如何 del 不喜歡的 game,再從電腦 download ,可否 step by step 教我....thanks


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1186#
發表於 07-5-7 16:25 |只看該作者

Re: NDS fans club


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1187#
發表於 07-5-7 16:26 |只看該作者

Re: NDS fans club

magee009 寫道:
Hi Haileymama : 我的NDS 買時已有 game 請問如何 del 不喜歡的 game,再從電腦 download ,可否 step by step 教我....thanks

通常我都係拎張SD Card出黎,插落card reader,直接係PC度delete files(好似我地平時清理PC document咁),或者將d想keep既save燒落CD Rom


伯爵府

積分: 15505


1188#
發表於 07-5-7 16:28 |只看該作者

Re: NDS fans club

有無人有cooking mama既流程?由邊度玩先?


侯爵府

積分: 20058


1189#
發表於 07-5-7 16:38 |只看該作者

Re: NDS fans club

你要既係唔係SKIN呀 :mrgreen:
小草 寫道:
請問NDS點整wallpaper
我無睇晒你地前面講既野,如果已經講,請多多包涵,講多次丫~ :mrgreen:


王國長老

積分: 57249

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1190#
發表於 07-5-7 16:40 |只看該作者

Re: NDS fans club

我唔係NDS粉絲呀,幫同事問咋,佢話wallpaper喎! 我估係=SKIN卦
hola 寫道:
你要既係唔係SKIN呀 :mrgreen:


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1191#
發表於 07-5-7 16:41 |只看該作者

Re: NDS fans club

米奇BB 寫道:
有無人有cooking mama既流程?由邊度玩先?

【攻略區】度有流程啊,我post左出黎架喇


侯爵府

積分: 20058


1192#
發表於 07-5-7 16:42 |只看該作者

Re: NDS fans club

哩樹^___^
小草 寫道:
我唔係NDS粉絲呀,幫同事問咋,佢話wallpaper喎! 我估係=SKIN卦


伯爵府

積分: 15505


1193#
發表於 07-5-7 16:53 |只看該作者

Re: NDS fans club

唔該哂
haileymama 寫道:
[quote]
米奇BB 寫道:
有無人有cooking mama既流程?由邊度玩先?

【攻略區】度有流程啊,我post左出黎架喇 [/quote]


王國長老

積分: 57249

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1194#
發表於 07-5-7 16:55 |只看該作者

Re: NDS fans club

Thanks

個死婆話一見到咁多字就頭痛! 又唔係我玩,我點識jet 得閑先幫佢研究
hola 寫道:
哩樹^___^


侯爵府

積分: 20058


1195#
發表於 07-5-7 17:07 |只看該作者

Re: NDS fans club

小草,

你同事係用R4??如係就睇哩個(容易d,一睇就明)-->CLICK HERE

跟住就係我之前條link見鍾意既圖拉入去就ok


大宅

積分: 1461


1196#
發表於 07-5-7 17:13 |只看該作者

Re: NDS fans club

Cooking Mama已經被我玩悶了~~~
依家玩緊超執刀 (做手術那個,依家去到展覽會拆炸彈,好煩呀!!仲辛苦過同人做手術)
另外俾lost in blue個男仔激死,成鬼日話好倦,叫佢坐又唔加分,俾野佢食又唔加分,都唔知佢想點,成個星期冇玩佢....
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid131/p0b7e1bd93a444e61d3fd5b3fc63c4bc7/f7adb1c9.jpg[/img]


王國長老

積分: 57249

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1197#
發表於 07-5-7 17:23 |只看該作者

Re: NDS fans club

係R4呀!
呢個有晒圖易睇好多 試下先
hola 寫道:
小草,

你同事係用R4??如係就睇哩個(容易d,一睇就明)-->CLICK HERE

跟住就係我之前條link見鍾意既圖拉入去就ok


子爵府

積分: 14572


1198#
發表於 07-5-7 17:40 |只看該作者

Re: NDS fans club

lost in blue 2
想問下
點樣問猩猩攞無線電
去左好多次都唔得
~~ 說安慰話的舌頭是生命船; 奸惡的舌頭使人心碎 ~~
**if you wanna cry, cry on my shoulder;
    if you need someone who cares for you;
    if you're feeling sad; your heart gets colder;
    yes I show you what real love can do.**


子爵府

積分: 14572


1199#
發表於 07-5-7 17:41 |只看該作者

Re: NDS fans club

lost in blue 2
想問下
點樣問猩猩攞無線電
去左好多次都攞唔到
~~ 說安慰話的舌頭是生命船; 奸惡的舌頭使人心碎 ~~
**if you wanna cry, cry on my shoulder;
    if you need someone who cares for you;
    if you're feeling sad; your heart gets colder;
    yes I show you what real love can do.**


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1200#
發表於 07-5-7 17:50 |只看該作者

Re: NDS fans club

yy13 寫道:
lost in blue 2
想問下
點樣問猩猩攞無線電
去左好多次都攞唔到

你要同猩猩對話,講岩佢先會高興,仲要俾野佢
如果出「水點」就俾有水份既生果
如果出「手臂」就俾飯盒
如果出「!」就要俾頸鍊

當有一定好感度,佢先會俾無線電你

(不過過程非常繁複,我已經 )

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo