跳至

首頁

尾頁
   1


民房

積分: 65


1181#
發表於 04-5-6 10:13 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey,

係呀,Hinghing係我仔,Yanyan係我姨甥女。阿仔三歲幾學琴,但進度係十分之緩慢果隻。

Venne,

Hinghing 是妳仔仔? 他 5 歲就學了年幾琴, 咁未好細個就學 law !


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


1182#
發表於 04-5-6 11:47 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

大家好!我個仔五歲半,學了琴約6個月。
你地的兒子專心練琴嗎?我見朋友的多是女兒,比較專心同肯練琴。我個仔是星期六學琴的,星期一至三都好難叫得到佢練琴,但到星期四、五呢,佢就坐定定個幾兩個鐘練琴,臨急抱佛腳!上星期學完琴佢無晒mood,說琴先生說練琴咁少彈得唔好不如唔好學喎!(亞仔講我無聽到的)
你地D小朋友會自動自覺練琴嗎?


大宅

積分: 2419


1183#
發表於 04-5-6 13:28 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

各位:

沒進來一段時間,原來又有活動搞,但又錯過了.我好像與這裏的活動很冇緣. :-( :-(

我囡囡9月考琴,請問大家香港電台有個節目是關於考鋼琴的座談會,在電腦可以收聽,但我不清楚怎"入",可以幫下我嗎?Thanks!


伯爵府

積分: 17856


1184#
發表於 04-5-6 15:11 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Hi,littlepig!

You can try this-

www.rthk.org.hk/radio4/piano examE

OR

www.rthk.org.hk
click"節目重


伯爵府

積分: 17856


1185#
發表於 04-5-6 15:38 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

麟媽媽:

Welcome to this forum!
<琴先生說練琴咁少彈得唔好不如唔好學喎>係冇錯,不過就直率左D!

小朋友學琴一定要盡量每日練,要一開始就養成呢個習慣,否則好難繼續。"自動自覺練琴"係一個長遠目標,最初都要家長陪練及督促。

你仔仔仲係kinder,功課應唔多,可以利用呢段"優閑"期train佢每日練,否則上到小學功課及活動又會多左仲少時間練就弊喇!佢肯<坐定定個幾兩個鐘練琴,臨急抱佛腳>証明佢都有責任感丫,你咪叫佢分散每日練20min lor!
男仔唔一定坐唔定練琴架,亞Easy媽咪個仔Charles(都係K3)日日練足一個鐘架!

我兩個仔就lazy D,大仔每日練45min到,細仔就30min到。平日多數做完功課自己練左先,我放工返去聽多次佢地彈咁lor!Weekend因為活動多&time schedule irregular就要我督師始肯練! :-(


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


1186#
發表於 04-5-6 17:49 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

JP,
多謝你既分享!唔知係咪比老師話完佢"知恥近乎勇"?琴晚都練左成個鐘,頭先同佢傾開電話佢都同我講今朝自己練左一陣,可能係好開始呢?
唉...都唔好開心住,差點忘記今日係星期四添!再睇定D先!


男爵府

積分: 5482


1187#
發表於 04-5-6 23:34 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

麟媽媽,

歡迎你
JP講得對,你仔仔肯臨急抱佛腳都好好喇! 不過始終日日練琴會好些!


男爵府

積分: 7665


1188#
發表於 04-5-7 00:11 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

zoey

2日都ok

thank you


大宅

積分: 2419


1189#
發表於 04-5-7 09:45 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

[quote]
JP 寫道:
Hi,littlepig!

You can try this-

www.rthk.org.hk/radio4/piano examE

OR

www.rthk.org.hk
click"節目重


大宅

積分: 3888


1190#
發表於 04-5-7 11:07 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

麟媽媽
HI,我仔仔(charles)都是k3學生,我在上年正式加入le個交流天地,識到le度媽咪講下教兒學琴心得,妳要keep住係到呀,le度d留言必定令妳有得著!

jp,
我都好耐冇同妳傾下計喇~~妳仔仔係徐老師到學成點呀~~徐sir話我知妳2個仔好聰明呀!學野好快呀!


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


1191#
發表於 04-5-7 16:00 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

好多謝大家既回應!我一定會多D入呢度。
嘩...199頁,要睇晒有排追呀!


伯爵府

積分: 17856


1192#
發表於 04-5-7 16:22 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Easy媽咪:

你細仔愈大愈似你wor---very cute and sweet!

James & Peter仲執緊基本功---"上鬆下緊",即手臂、手腕要自然放鬆,手指要有力地支


男爵府

積分: 5482


1193#
發表於 04-5-7 16:25 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)


男爵府

積分: 6686


1194#
發表於 04-5-8 02:17 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

麟媽媽,

歡迎妳 ) ) ) ) )

唔駛追啦, 以後多 d 入黎傾計未得 law :-P !
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


大宅

積分: 3888


1195#
發表於 04-5-8 09:57 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

JP,
唔緊要啦~~佢地肯去改番嗎!好彩佢地仲細個肯聽老師話~~如果大d先去改基本功~~咁就煩喇!
charles咪係一樣煩~~佢每日係練一個鐘以上~~~但係唔肯數拍子,又唔肯一隻手彈先~比徐sir話鬼佢呀~~攪到le排d歌要彈成2 or 3個星期先至pass!
charles正式由le個月上2級喇!我都明白上左小學就冇可能好似而家咁多時間彈琴喇!所以都要睇下妳地d時間點安排比d小朋友,等我學下嗎!


禁止訪問

積分: 5864


1196#
發表於 04-5-9 00:16 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5864


1197#
發表於 04-5-9 00:42 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5482


1198#
發表於 04-5-10 10:07 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

各位,

ymca summer camp 出左喇!

http://www.ymcahk.org.hk/camping/index/index.htm


男爵府

積分: 6686


1199#
發表於 04-5-10 11:57 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Ms CC,

Thanks a lot!~

各位,

詹瑞文今年暑假裡面攪既音樂劇已經出左一些資料, 會員 19/5 前可以正價八折購票, 看看妳們可有興趣去睇, 我就一定會買飛的 :-P .

劇目:
惡人谷 (一個超乎想像的惡人奇幻世界即將宣告誕生 . . . . )

時間:
(1) 28/7 - 1/8 (星期三至日) 7:30 pm
(2) 31/7 - 1/8 (星期六及日) 3:00 pm

地點:
葵青劇院演藝廳

門價:
$200, $150, $100

會員優惠價 (用以購買 $200 門票):
$160 (大人), $100 (小童) (折後價)


『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 5512

開心吸收勳章 好媽媽勳章


1200#
發表於 04-5-10 13:34 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

想請教一下有報今年年尾考試的家長:
幾時先至會知在何日/何時/何處考試的呢?

因為驚個女練唔切呀! 唔知點算!
梁媽媽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo