母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 5049


12141#
發表於 13-2-22 02:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pandababy1127+於+13-02-21+

原帖由 pikupi 於 13-02-21 發表
我都覺得係, 全泵媽比埋身媽做多一陪野, 佢地好叻
所以覺得自己好懶!



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 5049


12142#
發表於 13-2-22 02:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pandababy1127+於+13-02-21+

原帖由 Meir079 於 13-02-21 發表
所以我都好佩服自己架!比個叻自己先!
我比多幾個



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 5049


12143#
發表於 13-2-22 02:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pandababy1127+於+13-02-21+

原帖由 pikupi 於 13-02-21 發表
你係咪屯院? d嬸嬸會問你要唔要,玻璃裝3安一枝, 我次次都話唔要,佢地會好好,叫我加油,努力餵



...
屯醫呀!問過一兩次之後無嚕!因未見過,所有唔知係3ozmouth:



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 5049


12144#
發表於 13-2-22 02:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pandababy1127+於+13-02-21+

原帖由 Meir079 於 13-02-21 發表
我C6話阿B儲多幾年利是買只銀行股喎,比佢吹口漲。
可能賺更. 多




親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


大宅

積分: 2196

認識瑞士牛牛第一回


12145#
發表於 13-2-22 03:35 |只看該作者
唉……d奶越泵越少由1月的4安半跌到得2安


男爵府

積分: 9224


12146#
發表於 13-2-22 03:36 |只看該作者

引用:朋友們,+我應該有左!!!!

原帖由 maggie625 於 13-02-21 發表
朋友們, 我應該有左!!!!
are you sure?????




男爵府

積分: 9224


12147#
發表於 13-2-22 03:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+13-02-21+發表

原帖由 Aidenlo 於 13-02-21 發表
點都好,開心事黎既,幾多week啦
其實我m都遲左,我都唸緊我會唔會都bingo.




男爵府

積分: 5696


12148#
發表於 13-2-22 03:38 |只看該作者

回覆:半夜泵奶揮手區

c6幫手睇B,我就出來泵奶,其實夠飲的,但夜泵了,個心就舒服些....心癮?因我唔知下次又幾時猛長期?好難講㗎嘛!


男爵府

積分: 9224


12149#
發表於 13-2-22 03:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidenlo+於+13-02-21+發表點

原帖由 maggie625 於 13-02-21 發表
呵呵, 冇諗到咁快, 未睇醫生呀, 但我老公開心到傻左
咁快d驗啦,不過餵人奶有時dm都唔準。老公通常好開心,我c6已經成日問我幾時可以有第二個。




男爵府

積分: 9224


12150#
發表於 13-2-22 03:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-21+發表有時

原帖由 siuangel1 於 13-02-21 發表
希望我都係啦,第一日返工,要慢慢嚟過都唔容易
返返下就慣㗎啦,我第一日返仲失眠呀。加油!




男爵府

積分: 5696


12151#
發表於 13-2-22 03:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidenlo+於+13-02-21+發表點

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
其實我m都遲左,我都唸緊我會唔會都bingo.
......都話你㗎啦!難怪你發惡夢会唔会你太担心自己是否有咗,所以遲來?


男爵府

積分: 5696


12152#
發表於 13-2-22 03:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+13-02-21+發表

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
咁快d驗啦,不過餵人奶有時dm都唔準。老公通常好開心,我c6已經成日問我幾時可以有第二個。



...
所以你c6發奮圖強揾工,賺,準備和你生多個


男爵府

積分: 9224


12153#
發表於 13-2-22 03:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidenlo+於+13-02-21+發表咁

原帖由 maggie625 於 13-02-21 發表
聽講如果醫生睇左ok可一直餵
係呀可以一齊餵,不過懷孕中期,d奶會變味,小booth 可能唔like.




男爵府

積分: 9224


12154#
發表於 13-2-22 03:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-21+發表Conf

原帖由 maggie625 於 13-02-21 發表
驗左驗孕棒, 其實生完6周就m返, 都準嫁, 今個月遲左5日咪驗囉,

...
如果過幾日,我未m到,等我都驗下先。




男爵府

積分: 9224


12155#
發表於 13-2-22 03:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+13-02-21+發表

原帖由 sze.gloria 於 13-02-21 發表
......恭喜你定.....早过ar tse woooo
你真係衰㗎。




男爵府

積分: 9224


12156#
發表於 13-2-22 03:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-21+發表

原帖由 pikupi 於 13-02-21 發表
Ah tse 講到明要小肥肥1歲後喇
我想兩歲後呀,c6想有咁快得咁快




男爵府

積分: 5696


12157#
發表於 13-2-22 03:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-21+發表

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
我大肚仲有 生完第二個月試左一次唔得, 上個月ok
你順產,咁快都使用嗰個位,係唔怕痛咩?我冇用过,都唔知点解“我“唔得,“生硬晒“?~~放得耐得滯,生銹?


男爵府

積分: 9224


12158#
發表於 13-2-22 03:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-21+發表Ah+t

原帖由 sze.gloria 於 13-02-21 發表
点知佢c6会唔会整“古“ar tse否則,点解ar tse 会發惡夢
c6可能會,上次都係唔係plan 既




男爵府

積分: 9224


12159#
發表於 13-2-22 03:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-21+發表

原帖由 maggie625 於 13-02-21 發表
係呀, 一直都諗住半年左右又開始下一個, 估唔到咁快
原來係plan 既,咁有左大家一定好開心啦,又咁快有既,我同c6成日話有左亞小肥,都冇乜時間咩,一定好難有第二個。




男爵府

積分: 9224


12160#
發表於 13-2-22 04:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-21+發表

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
我大肚仲有 生完第二個月試左一次唔得, 上個月ok
我大肚都有,去到37周,生完六個禮拜試左,唔係好得,兩個月之後Ok,不過我個時成日好攰,有時間都去訓覺。




首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo