跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18124


1201#
發表於 07-9-13 16:35 |只看該作者
我都唔明...

原文章由 sammifanlp 於 07-9-13 16:28 發表
唔係太明 ? 佢係因照左4d, 所以情緒先有問題 ???


伯爵府

積分: 18124


1202#
發表於 07-9-13 16:35 |只看該作者
1 hr 咁少...

原文章由 joannelai930 於 07-9-13 16:25 發表
可惜呢位小姐只訓左一粒鐘就迫佢亞媽起身


伯爵府

積分: 18124


1203#
發表於 07-9-13 16:36 |只看該作者
我地應該齊齊去dup骨....

原文章由 蝦蝦 於 07-9-13 16:09 發表
我'爬'泥添呀, 膊頭好痛 :-(


公爵府

積分: 28259


1204#
發表於 07-9-13 16:37 |只看該作者
大小姐曳曳 你爭取時間唉下嘛, 訓唔到, hop 下都好.

原文章由 joannelai930 於 07-9-13 16:25 發表
可惜呢位小姐只訓左一粒鐘就迫佢亞媽起身

[/url]


公爵府

積分: 28259


1205#
發表於 07-9-13 16:38 |只看該作者
你至奇怪 :tongue: :tongue:

原文章由 BaByQ113 於 07-9-13 16:33 發表
你又比較奇怪左 d.....
[/url]


公爵府

積分: 28259


1206#
發表於 07-9-13 16:41 |只看該作者
照 4D, 照到冇問題, 咪開心囉, 如萬一照到有 dd 問題, 控制得唔好咪諗餐飽, 再諗埋一邊咪影響埋個胎囉.
[/url]


伯爵府

積分: 18124


1207#
發表於 07-9-13 16:47 |只看該作者

原文章由 蝦蝦 於 07-9-13 16:38 發表
你至奇怪 :tongue: :tongue:


男爵府

積分: 8509


1208#
發表於 07-9-13 16:47 |只看該作者
BBQ

同意呀! 以前返大陸做野成日見到成班男人去大陸打golf. 不如組班c9泵骨團


原文章由 BaByQ113 於 07-9-13 16:36 發表
我地應該齊齊去dup骨....
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


男爵府

積分: 8509


1209#
發表於 07-9-13 16:49 |只看該作者
好驚喎! 如果bb真係出世就慘


原文章由 蝦蝦 於 07-9-13 16:20 發表
不過今日有個唔好消息係 .... 公司果個大肚婆, 而家應該係有左 6 個月左右, 但係今日作小產, 而家入左 e 院

叫左佢控制唔到自己情緒, 就咪鬼照 4D, 我果陣都冇照, 但有想過, 而家又怕呢樣, 又怕果樣, 搞到自 ...
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


男爵府

積分: 8509


1210#
發表於 07-9-13 16:50 |只看該作者
joanne

吓次你扮重瞓緊唔理佢睇吓會唔會再瞓番.


原文章由 joannelai930 於 07-9-13 16:25 發表
可惜呢位小姐只訓左一粒鐘就迫佢亞媽起身
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


伯爵府

積分: 18803


1211#
發表於 07-9-13 16:52 |只看該作者
[quote]原文章由 sammifanlp 於 07-9-13 15:49 發表
忘記左報告今日情況

小b頭仔有 8.8cm, 大腿好似係 7.60cm, 肚仔 28.x cm 約有 5.5 lbs

e生check左盆骨唔算太細, 可試生 [/quote
恭喜



伯爵府

積分: 18803


1212#
發表於 07-9-13 16:54 |只看該作者
原文章由 蝦蝦 於 07-9-13 16:09 發表
我'爬'泥添呀, 膊頭好痛 :-(

你係爬定担呀



伯爵府

積分: 18803


1213#
發表於 07-9-13 16:58 |只看該作者
原文章由 蝦蝦 於 07-9-13 16:20 發表
不過今日有個唔好消息係 .... 公司果個大肚婆, 而家應該係有左 6 個月左右, 但係今日作小產, 而家入左 e 院

叫左佢控制唔到自己情緒, 就咪鬼照 4D, 我果陣都冇照, 但有想過, 而家又怕呢樣, 又怕果樣, 搞到自 ...

有乜會影響呀,我陀b個時好開心架啵 仲成日想照住來睇tim,係dr.仲叫我唔好去咁多



伯爵府

積分: 18803


1214#
發表於 07-9-13 17:00 |只看該作者
原文章由 蝦蝦 於 07-9-13 16:41 發表
照 4D, 照到冇問題, 咪開心囉, 如萬一照到有 dd 問題, 控制得唔好咪諗餐飽, 再諗埋一邊咪影響埋個胎囉.

佢有唔好咩



男爵府

積分: 8509


1215#
發表於 07-9-13 17:44 |只看該作者
蝦蝦今日冇講bye bye?-( ?-( ?-(



原文章由 mankat06 於 07-9-13 17:00 發表

佢有唔好咩
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


伯爵府

積分: 18803


1216#
發表於 07-9-13 17:50 |只看該作者
原文章由 Mrswong1998 於 07-9-13 17:44 發表
蝦蝦今日冇講bye bye?-( ?-( ?-(

係呢?-( 可能趕收工



水晶宮

積分: 58802


1217#
發表於 07-9-13 22:10 |只看該作者
咁佢有無話照到有咩問題, 所以咁呀 ?

原文章由 蝦蝦 於 2007/9/13 16:41 發表
照 4D, 照到冇問題, 咪開心囉, 如萬一照到有 dd 問題, 控制得唔好咪諗餐飽, 再諗埋一邊咪影響埋個胎囉.


侯爵府

積分: 20493


1218#
發表於 07-9-14 08:13 |只看該作者
good morning:cry: :cry:


侯爵府

積分: 20493


1219#
發表於 07-9-14 08:42 |只看該作者
我無温書, 請問甜B點呀?

原文章由 tupytupy 於 07-9-14 08:13 發表
good morning:cry: :cry:


侯爵府

積分: 20493


1220#
發表於 07-9-14 08:45 |只看該作者
請各位為我部舊電腦默哀, 佢尋日已經正式certified:-( :-(
我從今以後要用lab top:tongue: :tongue:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo