跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 27056

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1201#
發表於 08-3-7 15:42 |只看該作者
woo~~ 做乜細佬咁扭計呀...
我會唔理走人
等佢喊飽佢....XDD
總之....小朋友好識蝦人... 比佢扭到就大近樹


大宅

積分: 1446


1202#
發表於 08-3-7 23:52 |只看該作者
有D苦腦!知知除左超級活躍外,現在有少少唔順佢意就大哭,例如:扭抱 唔肯訓要玩 唔比佢玩遙控......就喊到妳肯為止,對住知爸唔係咁,我應唔應該忍心D?我唔想佢變成任性既小朋友


伯爵府

積分: 16163


1203#
發表於 08-3-8 00:40 |只看該作者

教是要教,吾係應吾應該,但做吾做到 喊/扭計都吾一定是任性,祗是佢地仲細,喊同扭係最佳既發洩不滿既途徑啫
我都知應該要沙沙戒夜奶,但又知人奶吾飽肚,so又係做吾做到....


原文章由 catvv88 於 08-3-7 23:52 發表
有D苦腦!知知除左超級活躍外,現在有少少唔順佢意就大哭,例如:扭抱 唔肯訓要玩 唔比佢玩遙控......就喊到妳肯為止,對住知爸唔係咁,我應唔應該忍心D?我唔想佢變成任性既小朋友 ...


侯爵府

積分: 20954


1204#
發表於 08-3-8 22:56 |只看該作者
Cat >> 知知已經不是只要吃與瞓的小寶寶, 佢要向世界出發,
先在屋企裡找她的目標, 找尋各式各樣的新玩意,
呢個階段, 佢開始明白指導, 簡單地表達 NO 比佢知,
哭.... 因她不懂用口說出不開心, 只有用哭就是最直接的
表達, 妳試試先安撫她, 跟著找另一些東西去吸引佢,
小朋友好簡單, 可以比張紙/飲品吉盒/鎖匙扣,
好多野都令佢好著迷, 慢慢佢就知道哭不是好的方法.


大宅

積分: 1446


1205#
發表於 08-3-10 01:04 |只看該作者
謝謝各媽,我都有用其它物件分散佢,連工人姐姐都話唔知點解知知喺我面前特別扭計,我諗咁樣會好好訓練我既耐性,有時條腰好累都好想抱佢,每星期日全日湊佢雖然好辛苦,但真係好開心!今日有D唔開心坐左喺度喊,知知睇到重對住我笑,比佢搞到我又喊又笑!
a ma, 沙沙重食緊人奶,真幸福啊!


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1206#
發表於 08-3-10 09:44 |只看該作者
cat,

湊bb/小朋友係真係要用好多心機, 努力啊 !
我個仔都係咁啦. 佢都係喺我面前特別扭計. 好似今早. 我因為趕住要幫姐姐換校服返學, 所以就叫嫲嫲幫阿仔換片換褲. 但阿仔唔肯, 阿嫲幫佢著咗, 佢都自己除番出來, 要我幫佢再著過 後來食早餐又係咁. 嫲嫲幫佢著手袖, 佢又自己除出來,叫我再幫佢著過


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1207#
發表於 08-3-10 09:51 |只看該作者
morning

今日返到公司, 突然好想食一碗餐肉雙蛋麵.... 外賣送來後先知, 餐蛋麵加咗 1 元, 雙蛋變咗得番 1 隻蛋
出面d 物價現在真係樣樣都加 .....


男爵府

積分: 7977


1208#
發表於 08-3-10 10:51 |只看該作者
早晨

今朝好得閒


侯爵府

積分: 20954


1209#
發表於 08-3-10 11:21 |只看該作者
渘渘, 姨姨送上一個遲來的祝福,
祝妳生日快樂, 身體健康, 學業更上一層樓.


水晶宮

積分: 54392


1210#
發表於 08-3-10 11:50 |只看該作者
good morning


水晶宮

積分: 54392


1211#
發表於 08-3-10 11:51 |只看該作者
代tszyau 多謝lingee kei 祝福
原文章由 cherrybibi 於 08-3-10 11:21 發表
渘渘, 姨姨送上一個遲來的祝福,
祝妳生日快樂, 身體健康, 學業更上一層樓.

http://www.maxims.com.hk/image/bakery/cake/ds5.jpg


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1212#
發表於 08-3-10 12:13 |只看該作者
我都祝渘渘 8 歲 生日快樂
ee 祝渘渘身體健康, 讀書 easy job, 日日開開心心, 同媽咪一樣, 做過開心快活人


水晶宮

積分: 54392


1213#
發表於 08-3-10 13:50 |只看該作者
wa...mud 加價不特止..仲要扣減埋隻蛋tim...甘米變相加得好犀利

真係百物騰費...
原文章由 tingchichi 於 08-3-10 09:51 發表
morning

今日返到公司, 突然好想食一碗餐肉雙蛋麵.... 外賣送來後先知, 餐蛋麵加咗 1 元, 雙蛋變咗得番 1 隻蛋
出面d 物價現在真係樣樣都加 ..... ...


水晶宮

積分: 54392


1214#
發表於 08-3-10 13:51 |只看該作者
多謝ee
原文章由 tingchichi 於 08-3-10 12:13 發表
我都祝渘渘 8 歲 生日快樂
ee 祝渘渘身體健康, 讀書 easy job, 日日開開心心, 同媽咪一樣, 做過開心快活人


男爵府

積分: 5289


1215#
發表於 08-3-10 20:58 |只看該作者
芷渘:

EE:祝妳身體健康,學業進步,心情開朗


大宅

積分: 1446


1216#
發表於 08-3-10 22:40 |只看該作者
丁丁,就咁聽細佬又幾搞笑,發生在我身上可能會激死,妳講得好啱,湊bb/小朋友係真係要用好多心機, 我會努力! 重有好多問題,日後要多多指教啊!
原文章由 <i>tingchichi</i> 於 08-3-10 09:44 AM 發表
cat,
湊bb/小朋友係真係要用好多心機, 努力啊 ! <br />
我個仔都係咁啦. 佢都係喺我面前特別扭計. 好似今早. 我因為趕住要幫姐姐換校服返學, 所以就叫嫲嫲幫阿仔換片換褲. 但阿仔唔肯, 阿嫲幫佢著咗, 佢都自己除番出來,  ...
<br />


大宅

積分: 1446


1217#
發表於 08-3-10 22:44 |只看該作者
油媽,渘渘 8 歲 啦!真好啊!
我都祝生日快樂,開開心心!


水晶宮

積分: 54392


1218#
發表於 08-3-10 22:53 |只看該作者
jey,catcat ~

多謝你地ar...
原文章由 catvv88 於 08-3-10 22:44 發表
油媽,渘渘 8 歲 啦!真好啊!
我都祝生日快樂,開開心心!


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1219#
發表於 08-3-11 09:09 |只看該作者
morning


今朝心情好 down .........


水晶宮

積分: 54392


1220#
發表於 08-3-11 09:17 |只看該作者
早晨ar

尋日屯門醫院又一單7歲小童出事la...

大家真的要小心

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo