立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 14766
原文章由 Kanko 於 08-1-21 11:01 發表 嘩.........好彩你老公都出聲姐,唔係火柴頭米好慘law!
公爵府
積分: 27622
原文章由 happyalice 於 08-1-21 11:03 發表 當時都見成村人係度, 最初唸住費事落佢面嘛, 咪唔出聲lor, 如果我有手第一時間拉開火柴頭, 起碼佢冇咁瘀先, 佢係要人比面色佢睇都冇法
原文章由 happyalice 於 08-1-21 11:05 發表 佢見我嬲到爆咁bear住佢, 佢夠膽唔出聲, 果晚就更加唔好受
男爵府
積分: 9393
原文章由 貓貓媽咪 於 08-1-21 11:10 發表 所以咪話你已經好好, 好有品 lor, 你都知我架啦, 口o個句心o個句, 真係第一時間出口架 所以成日比老公話我, 咁大個人唔可咁直~ ...
積分: 9118
原文章由 Kanko 於 08-1-21 11:11 發表 小小 你都算好,bear住都醒去出聲!我估我都同ct,細孖咁等唔到老公出聲架喇!一係再魚d,大聲d叫老公stop佢,佢先會cc氣既! 火柴ba very good架喇,重要佢果句語氣都唔弱啦! ...
原文章由 貓貓媽咪 於 08-1-21 11:11 發表 真係陰公, 老豆衰左, 個仔受哂~
原文章由 happyalice 於 08-1-21 11:15 發表 我已經忍左一陣先出聲架喇, 原來睇住自己既骨肉比人蝦, 真係好嬲架, 我終於感受到ct既切膚之痛喇
原文章由 Kanko 於 08-1-21 11:18 發表 反而尋日食得我超happy!遲d先同你地講!
原文章由 happyalice 於 08-1-21 11:19 發表 kanko, 我都冇唸到火柴ba會喂佢, 老豆都冇叫聲, 仲要所有人都聽到佢喝個老豆, 果陣我心都涼埋呀
原文章由 zzzlam 於 08-1-21 11:16 發表 小小, 你62好有問題喎,點會旭手架?佢平時會唔會咁架?
原文章由 貓貓媽咪 於 08-1-21 11:19 發表 大孖, 大眼爸做左 d 咩"超代表作"呀~
原文章由 貓貓媽咪 於 08-1-21 11:21 發表 果刻有冇覺得火柴爸好 man 呀~
原文章由 Kanko 於 08-1-21 11:21 發表 所以ct上次話令願比人覺得唔夠母愛,都唔想變撒亞人law!
原文章由 zzzlam 於 08-1-21 11:21 發表 小小, 冇做錯冇lala比人掌咀真係好陰工架, 好心佢咁大個人就有d分寸啦! 下次你老公話番你記得quote番呢件事出黎tim呀!
原文章由 happyalice 於 08-1-21 11:22 發表 zzzlam, 平時返親去食飯, 佢都有飲貓尿架, 不過99會睇住佢飲幾多, 就會stop佢叫佢唔好再飲, 果日可能佢老婆見咁開心咪比佢飲多小小lor, 咁就出事喇, 佢又飲酒又食煙 (一日一包), 唔早c就奇喇 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy