跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14766


1201#
發表於 08-1-21 11:05 |只看該作者
佢見我嬲到爆咁bear住佢, 佢夠膽唔出聲, 果晚就更加唔好受

原文章由 Kanko 於 08-1-21 11:01 發表


嘩.........好彩你老公都出聲姐,唔係火柴頭米好慘law!


公爵府

積分: 27622


1202#
發表於 08-1-21 11:10 |只看該作者
原文章由 happyalice 於 08-1-21 11:03 發表
當時都見成村人係度, 最初唸住費事落佢面嘛, 咪唔出聲lor, 如果我有手第一時間拉開火柴頭, 起碼佢冇咁瘀先, 佢係要人比面色佢睇都冇法



所以咪話你已經好好, 好有品 lor, 你都知我架啦, 口o個句心o個句, 真係第一時間出口架

所以成日比老公話我, 咁大個人唔可咁直~


公爵府

積分: 27622


1203#
發表於 08-1-21 11:11 |只看該作者
原文章由 happyalice 於 08-1-21 11:05 發表
佢見我嬲到爆咁bear住佢, 佢夠膽唔出聲, 果晚就更加唔好受



真係陰公, 老豆衰左, 個仔受哂~


男爵府

積分: 9393


1204#
發表於 08-1-21 11:11 |只看該作者
原文章由 happyalice 於 08-1-21 11:05 發表
佢見我嬲到爆咁bear住佢, 佢夠膽唔出聲, 果晚就更加唔好受



小小
你都算好,bear住都醒去出聲!我估我都同ct,細孖咁等唔到老公出聲架喇!一係再魚d,大聲d叫老公stop佢,佢先會cc氣既! 火柴ba very good架喇,重要佢果句語氣都唔弱啦!


子爵府

積分: 14766


1205#
發表於 08-1-21 11:15 |只看該作者
我已經忍左一陣先出聲架喇, 原來睇住自己既骨肉比人蝦, 真係好嬲架, 我終於感受到ct既切膚之痛喇

原文章由 貓貓媽咪 於 08-1-21 11:10 發表



所以咪話你已經好好, 好有品 lor, 你都知我架啦, 口o個句心o個句, 真係第一時間出口架

所以成日比老公話我, 咁大個人唔可咁直~ ...


男爵府

積分: 9118


1206#
發表於 08-1-21 11:16 |只看該作者
原文章由 happyalice 於 08-1-21 11:03 發表
當時都見成村人係度, 最初唸住費事落佢面嘛, 咪唔出聲lor, 如果我有手第一時間拉開火柴頭, 起碼佢冇咁瘀先, 佢係要人比面色佢睇都冇法


小小,
你62好有問題喎,點會旭手架?佢平時會唔會咁架?


http://kawaii-kids.com/


公爵府

積分: 27622


1207#
發表於 08-1-21 11:16 |只看該作者
原文章由 Kanko 於 08-1-21 11:11 發表



小小
你都算好,bear住都醒去出聲!我估我都同ct,細孖咁等唔到老公出聲架喇!一係再魚d,大聲d叫老公stop佢,佢先會cc氣既! 火柴ba very good架喇,重要佢果句語氣都唔弱啦! ...



咪係~仲要係我老公係"一定唔會出聲"果隻添呀~

火柴爸今次真係好抵贊呀~:loveliness: :loveliness: :loveliness:


男爵府

積分: 9393


1208#
發表於 08-1-21 11:18 |只看該作者
原文章由 貓貓媽咪 於 08-1-21 11:11 發表



真係陰公, 老豆衰左, 個仔受哂~



反而尋日食得我超happy!遲d先同你地講!


公爵府

積分: 27622


1209#
發表於 08-1-21 11:18 |只看該作者
原文章由 happyalice 於 08-1-21 11:15 發表
我已經忍左一陣先出聲架喇, 原來睇住自己既骨肉比人蝦, 真係好嬲架, 我終於感受到ct既切膚之痛喇



係呀~做左人地一媽之後, 真係知啦~

哎...........莫講話比大人蝦呀, 就算連比d "豆靚"蝦, 我都睇唔過眼會出手架


子爵府

積分: 14766


1210#
發表於 08-1-21 11:19 |只看該作者
kanko,

我都冇唸到火柴ba會喂佢, 老豆都冇叫聲, 仲要所有人都聽到佢喝個老豆, 果陣我心都涼埋呀

原文章由 Kanko 於 08-1-21 11:11 發表



小小
你都算好,bear住都醒去出聲!我估我都同ct,細孖咁等唔到老公出聲架喇!一係再魚d,大聲d叫老公stop佢,佢先會cc氣既! 火柴ba very good架喇,重要佢果句語氣都唔弱啦! ...


公爵府

積分: 27622


1211#
發表於 08-1-21 11:19 |只看該作者
原文章由 Kanko 於 08-1-21 11:18 發表



反而尋日食得我超happy!遲d先同你地講!



大孖,

大眼爸做左 d 咩"超代表作"呀~


公爵府

積分: 27622


1212#
發表於 08-1-21 11:21 |只看該作者
原文章由 happyalice 於 08-1-21 11:19 發表
kanko,

我都冇唸到火柴ba會喂佢, 老豆都冇叫聲, 仲要所有人都聽到佢喝個老豆, 果陣我心都涼埋呀



果刻有冇覺得火柴爸好 man 呀~


男爵府

積分: 9393


1213#
發表於 08-1-21 11:21 |只看該作者
原文章由 happyalice 於 08-1-21 11:15 發表
我已經忍左一陣先出聲架喇, 原來睇住自己既骨肉比人蝦, 真係好嬲架, 我終於感受到ct既切膚之痛喇


所以ct上次話令願比人覺得唔夠母愛,都唔想變撒亞人law!


男爵府

積分: 9118


1214#
發表於 08-1-21 11:21 |只看該作者
小小,
冇做錯冇lala比人掌咀真係好陰工架,
好心佢咁大個人就有d分寸啦!
下次你老公話番你記得quote番呢件事出黎tim呀!


http://kawaii-kids.com/


子爵府

積分: 14766


1215#
發表於 08-1-21 11:22 |只看該作者
zzzlam,

平時返親去食飯, 佢都有飲貓尿架, 不過99會睇住佢飲幾多, 就會stop佢叫佢唔好再飲, 果日可能佢老婆見咁開心咪比佢飲多小小lor, 咁就出事喇, 佢又飲酒又食煙 (一日一包), 唔早c就奇喇

原文章由 zzzlam 於 08-1-21 11:16 發表


小小,
你62好有問題喎,點會旭手架?佢平時會唔會咁架?


男爵府

積分: 9393


1216#
發表於 08-1-21 11:23 |只看該作者
原文章由 貓貓媽咪 於 08-1-21 11:19 發表



大孖,

大眼爸做左 d 咩"超代表作"呀~


唔係佢呀,我而家要出去,下午先講到喇!


子爵府

積分: 14766


1217#
發表於 08-1-21 11:25 |只看該作者
直頭果日覺得佢好英添la:lol :lol

原文章由 貓貓媽咪 於 08-1-21 11:21 發表



果刻有冇覺得火柴爸好 man 呀~


子爵府

積分: 14766


1218#
發表於 08-1-21 11:26 |只看該作者
:lol :lol :lol 明la

原文章由 Kanko 於 08-1-21 11:21 發表


所以ct上次話令願比人覺得唔夠母愛,都唔想變撒亞人law!


子爵府

積分: 14766


1219#
發表於 08-1-21 11:30 |只看該作者
係la, 火柴頭咁大個人我都未試過咁大力掌佢個咀架, 佢真係冇q腦架 quote有用咩, 佢打完都唔知自己打過la:(

原文章由 zzzlam 於 08-1-21 11:21 發表
小小,
冇做錯冇lala比人掌咀真係好陰工架,
好心佢咁大個人就有d分寸啦!
下次你老公話番你記得quote番呢件事出黎tim呀!


男爵府

積分: 9118


1220#
發表於 08-1-21 11:31 |只看該作者
原文章由 happyalice 於 08-1-21 11:22 發表
zzzlam,

平時返親去食飯, 佢都有飲貓尿架, 不過99會睇住佢飲幾多, 就會stop佢叫佢唔好再飲, 果日可能佢老婆見咁開心咪比佢飲多小小lor, 咁就出事喇, 佢又飲酒又食煙 (一日一包), 唔早c就奇喇

...


咁佢會唔會係小朋友面前食煙架?


http://kawaii-kids.com/

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo