論盡家傭

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 48875


1201#
發表於 08-3-28 09:36 |只看該作者
有時開窗關窗,難免會走左一兩隻入黎
原文章由 HIMMAMA3 於 08-3-27 23:38 發表
落左蚊網都唔得?


男爵府

積分: 7177


1202#
發表於 08-3-28 09:56 |只看該作者
大埔聚會幾時呀? 如果係星期6,我報名,得唔得呀?
快樂的甜芋快樂的甜芋


珍珠宮

積分: 48875


1203#
發表於 08-3-28 10:01 |只看該作者
當然係星期六啦,唔係我無工人洗
等我觀測一下天象,睇下邊日好天
原文章由 甜芋 於 08-3-28 09:56 發表
大埔聚會幾時呀? 如果係星期6,我報名,得唔得呀?


子爵府

積分: 14086

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1204#
發表於 08-3-28 10:07 |只看該作者
你而家住大埔邊樹

原文章由 Froggy_joe 於 08-3-28 09:36 發表
有時開窗關窗,難免會走左一兩隻入黎


大宅

積分: 3174


1205#
發表於 08-3-28 10:19 |只看該作者
我估!! 大埔滌濤山 我鍾意.....
我住過大埔架, 不過我住大埔中心嗰邊

原文章由 Oscar媽 於 08-3-28 10:07 發表
你而家住大埔邊樹


珍珠宮

積分: 48875


1206#
發表於 08-3-28 10:25 |只看該作者
大埔好大架,咁易俾你估到咩
總之係近郊,唔近所有既交通要塞
原文章由 des1971 於 08-3-28 10:19 發表
我估!! 大埔滌濤山 我鍾意.....
我住過大埔架, 不過我住大埔中心嗰邊


子爵府

積分: 12303

畀面勳章


1207#
發表於 08-3-28 10:27 |只看該作者
呢句,乜都抵晒啦,咁細心

原文章由 Froggy_joe 於 08-3-27 16:24 發表
仲有廣東話問:咁得唔得丫? ...


子爵府

積分: 12303

畀面勳章


1208#
發表於 08-3-28 10:33 |只看該作者
彥彥: 我諗你同阿 joe 已經被寵壞喇!全世界喺度呻時,你地喺度晒命,你地有冇顧慮到人地嘅感受?

原文章由 彥彥公主 於 08-3-27 17:28 發表

其實我都唔放心只得工人同小姐在房,所以我地選擇不出去夜街,今次的事更加提醒我地,有時意外真係沒有人想到的,其實我朋友家的工人姐姐都係好好姐姐,只係發生事,她們真係未有能力應付啫~~

不過我又想讚下工人姐姐,話 ...


珍珠宮

積分: 48875


1209#
發表於 08-3-28 10:34 |只看該作者
呢句係串爆,阿mum試左廿次都唔得,佢一次就攪掂,然後仲問:咁得唔得丫
原文章由 BenBBall 於 08-3-28 10:27 發表
呢句,乜都抵晒啦,咁細心


珍珠宮

積分: 48875


1210#
發表於 08-3-28 10:35 |只看該作者
如果有人肯寵我,我願意被寵壞
原文章由 BenBBall 於 08-3-28 10:33 發表
彥彥: 我諗你同阿 joe 已經被寵壞喇!全世界喺度呻時,你地喺度晒命,你地有冇顧慮到人地嘅感受?


大宅

積分: 3174


1211#
發表於 08-3-28 10:44 |只看該作者
我...我住大埔時, 最遠只係去滌濤山嗰間小白露食飯

原文章由 Froggy_joe 於 08-3-28 10:25 發表
大埔好大架,咁易俾你估到咩
總之係近郊,唔近所有既交通要塞


珍珠宮

積分: 48875


1212#
發表於 08-3-28 10:47 |只看該作者
小白露家下好貴,我已謝絕去個處食飯
原文章由 des1971 於 08-3-28 10:44 發表
我...我住大埔時, 最遠只係去滌濤山嗰間小白露食飯

[ 本文章最後由 Froggy_joe 於 08-3-28 12:33 編輯 ]


子爵府

積分: 14086

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1213#
發表於 08-3-28 10:47 |只看該作者
咁即係邊樹呀!!

我之前住大埔 d 村屋..確係好正

原文章由 Froggy_joe 於 08-3-28 10:25 發表
大埔好大架,咁易俾你估到咩
總之係近郊,唔近所有既交通要塞


珍珠宮

積分: 48875


1214#
發表於 08-3-28 10:54 |只看該作者
我唔想咁張揚係個網度講我住係邊
原文章由 Oscar媽 於 08-3-28 10:47 發表
咁即係邊樹呀!!

我之前住大埔 d 村屋..確係好正


子爵府

積分: 14086

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1215#
發表於 08-3-28 11:09 |只看該作者
收到 la!!

原文章由 Froggy_joe 於 08-3-28 10:54 發表
我唔想咁張揚係個網度講我住係邊


大宅

積分: 3174


1216#
發表於 08-3-28 11:14 |只看該作者
揚咗出來住邊, 我怕joe joe家門會一大清早有人聚集係門前等......食......

原文章由 Froggy_joe 於 08-3-28 10:54 發表
我唔想咁張揚係個網度講我住係邊


珍珠宮

積分: 48875


1217#
發表於 08-3-28 11:17 |只看該作者
好得人驚喎
原文章由 des1971 於 08-3-28 11:14 發表
揚咗出來住邊, 我怕joe joe家門會一大清早有人聚集係門前等......食......


子爵府

積分: 12303

畀面勳章


1218#
發表於 08-3-28 12:10 |只看該作者
睇完你寫嘅事,我都有 D 想法:
經過呢幾年非人生活,同 C6 傾開計,話:'人比人,比死人';'你睇人好,人睇你好'......
既然自己可以幫吓人,咪自己慳 D 囉


原文章由 060228 於 08-3-27 22:44 發表
可能~偷吃是最好吃的~

諗諗下,我屋企都有SK-II, 花膠架!哈哈~

我今日又助養左一個國內小童,今次我諗左好耐,
因為始終都係$,自已成日慳自己,
自己平日幾百都唔捨得花落自己到又走去捐左去,(心魔)
但我覺得 ...


大宅

積分: 4060


1219#
發表於 08-3-28 12:21 |只看該作者
原文章由 BenBBall 於 08-3-28 10:33 發表
彥彥: 我諗你同阿 joe 已經被寵壞喇!全世界喺度呻時,你地喺度晒命,你地有冇顧慮到人地嘅感受?

晒命?no la,我只希望平衡一下,其實我真心相信大部分的工人仲係肯努力工作,賺錢養家架,當然有些係工作能力不足,更有些無心工作,做僱主的確有時很無奈,法例所限,遇上差工人,蝕底的往往都是僱主,我算好彩啫~希望家傭版有兩方面的聲音,有好/不好,咁先係交流嘛~~ 有時見到出面的post,我真係....


大宅

積分: 4060


1220#
發表於 08-3-28 12:22 |只看該作者
原文章由 Froggy_joe 於 08-3-28 10:47 發表
小白露家下好貴,我已謝謝去個處食飯

me 2,仲要又貴又唔好食~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo