親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1201#
發表於 08-10-23 09:27 |只看該作者
原文章由 chrischris 於 08-10-22 20:43 發表
ABCD媽咪
真係多謝你回覆,如果唔落水,墾丁重有咩玩呢?另外重適唔適合去農場呢?你可唔可以再比D意見我呢?謝謝!

如果唔落水
墾丁可去睇風景,和玩沙漠的四驅車


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1202#
發表於 08-10-23 09:29 |只看該作者
原文章由 nonohi 於 08-10-22 23:42 發表
有沒有人join過利安旅遊 台北4天套票,入住陽明山八煙溫泉會館同麗都飯店($2,399),該旅行社OKma?酒店又OKma?

sorry...這兩間我也未住過
亦未聽過有任何comment


子爵府

積分: 12743


1203#
發表於 08-10-23 10:17 |只看該作者
fifi

我都想食下台菜呀

咁欣葉同青葉邊間好d呢?定係2間都可以去試下呢?(我要諗4個晚餐)

想問青葉係邊頭、要點去呀?

[ 本文章最後由 jenniferkwok 於 08-10-23 14:26 編輯 ]


大宅

積分: 1627


1204#
發表於 08-10-23 11:33 |只看該作者
我在長榮訂機票時遇到問題呀~
話說上星期五我上了長榮網站訂票, 價錢是HKD1070+TAX617=1687, 我是用master card 比錢的, 就算佢send 比我的itinerary都係話total amount paid 係1687,到尋日上e-banking check 數, 發現佢過左HKD1721.78, 我再上了長榮個網睇過晒d terms, 都唔覺有手續費等等的terms

尋日打了去長榮ticketing 果邊問, 又fax 晒d supporting 過去, 都係無人答到我

雖然total 訂兩張機票只係扣多左約hkd70, 唔係大數目, 但我都想知究竟這個是什麼費用

請問你們有無曾經遇過這種情況呢?
有沒有人可以解答到我呀? ^^ 謝謝


子爵府

積分: 12082


1205#
發表於 08-10-23 14:05 |只看該作者
fi-fi,
明白了..如落地簽証會否多人呢?
我現在找到的套票,是台北住一晚 + 飛牛農場一晚
台北飯店:1.華華 2.天成 3.凱撒...請問邊間較好?或者你有冇其他飯店推介呢?
另從台北前往飛牛農場,應坐火車再搭taxi or 租車?
你指的動物園..是否在木柵?
我仲想去兒童探知館...又點去架?
唔好意思一次過問咁多..
原文章由 fi-fi 於 08-10-23 08:22 發表
Jomei,

好簡單...你有2個方法
1)網略簽証:上網填表跟住就出發日前去金鐘取証or出發當日於香港機場取証
https://nas.immigration.gov.tw/

2)落地簽証:落機後於櫃台辨理

你小b只有2歲半....指定動作:動物園

...


子爵府

積分: 11547


1206#
發表於 08-10-23 14:30 |只看該作者
fi-fi,

我都知SHERATON方便呀, BUT有朋友住過話D房麻麻唔值咁貴喎, 我好多心架, 所以我呢幾日上網係咪SEARCH, 比我搵到呢幾間好似幾唔錯, 如果妳下次去都可諗諗架!

1. http://www.burgaryhotel.com/ <--呢間個TOILET好正
2. http://www.ambiencehotel.com.tw/ <--呢D房間我鍾意
3. http://www.rido.com.tw/ <--呢間好多特色房間選擇

聽講而家去TAIWAN有PROMOTION喎, 妳會唔會又去玩番幾日呀?

妳住過WESTIN未呀, D房正唔正架?
原文章由 fi-fi 於 08-10-22 20:25 發表
一姐,
你所提及的三間酒店,就方便程度而排列:
1. westin
2. sherwood
3. shangri-la (呢間真係唔得,與捷運站有一段距離)

如果唔理$$$,我一定揀六福皇宮(westin)
其實你真係可以考慮台北喜來登,真係超級方便,正正在 ...

[ 本文章最後由 yatjeh 於 08-10-23 14:35 編輯 ]


大宅

積分: 1627


1207#
發表於 08-10-23 14:47 |只看該作者
長榮覆左我扣多左錢的問題啦,
原來他們轉了銀行, 用了美金計我的機票費用,而家佢話3星期內會退返多扣的錢.

如果大家近來有上過長榮網站度訂飛, 記得check 緊d bank statement 呀~ ^^


子爵府

積分: 11547


1208#
發表於 08-10-23 14:56 |只看該作者
其實我都好想去吓農場呢, 唔知車程遠唔遠呢? 飛牛好玩嗎, OR有其他更好的選擇呀?

JOMEI,
雖然我成6年未去過台灣, BUT以我所知凱撒的前身係HOLIDAY INN, 應該質素OK. 我以前都住過天成, 佢地個地點勁方便!!!

我剛才SEARCH咗有幾間HOTEL, 妳不妨參考吓啦, OR 晌以下的HOTEL網再搵資料吧! 係呢, 妳幾時去玩呀?

http://hk.deals.travelzoo.com/taiwan/
http://taiwan.hotel.com.hk/

原文章由 Jomei 於 08-10-23 14:05 發表
fi-fi,
明白了..如落地簽証會否多人呢?
我現在找到的套票,是台北住一晚 + 飛牛農場一晚
台北飯店:1.華華 2.天成 3.凱撒...請問邊間較好?或者你有冇其他飯店推介呢?
另從台北前往飛牛農場,應坐火車再搭taxi or 租車?
...


大宅

積分: 1152


1209#
發表於 08-10-23 20:05 |只看該作者

有冇人去過呢?

墾丁的國立海洋館,你地有冇人去過呢?值唔值得去呢?謝謝


男爵府

積分: 5746


1210#
發表於 08-10-23 21:03 |只看該作者
fi fi

請問如去平溪 十份要唔要去一日?如何去平溪及十份?


洋房

積分: 56


1211#
發表於 08-10-23 21:25 |只看該作者
我剛在CX holiday book 3D2N package, 請問各位知否有冇快捷而安全交通工具由機場到六福皇宮(westin hotel)?
Many Thanks!


男爵府

積分: 9345


1212#
發表於 08-10-23 22:21 |只看該作者
Man04,
又唔洗一日咁多,半日喇...溫馨提示:如果當天落天就唔好去喇~

你先搭捷運往台北車站,轉火車往瑞芳,再轉乘平溪支綫....車程約1.5個鐘

平溪沿綫各站資料:
http://kingarty.myweb.hinet.net/88/www/8803.htm

原文章由 Man04 於 08-10-23 21:03 發表
fi fi

請問如去平溪 十份要唔要去一日?如何去平溪及十份?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1213#
發表於 08-10-23 22:37 |只看該作者
WaisumBB

長榮巴士...或者NT900租車,爽!!!
http://www.evergreen-eitc.com.tw/eitchtdocs/jsp/c_4/c_4_2_2.jsp

原文章由 WaisumBB 於 08-10-23 21:25 發表
我剛在CX holiday book 3D2N package, 請問各位知否有冇快捷而安全交通工具由機場到六福皇宮(westin hotel)?
Many Thanks!
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 3333


1214#
發表於 08-10-23 22:39 |只看該作者
各位我 book 房時,佢地有以下咁要求

以上專案限持國民身分證或外僑居留證者,入住時需出示本人有效證件。若經飯店人員查證,住宿人沒有前述有效證件,則需補足與該房型定價之差額。

我想問下,我哋香港人唔合資格?!


洋房

積分: 164


1215#
發表於 08-10-23 22:53 |只看該作者
OH.. thanks so much for your sharing...
我最近都是在長榮網book機票, 都發覺點解最後貴左d, 見佢是charge美金, 然後bank再charge番做港元, 我以為這是他們的一貫做法, 心裡唔多happy, 但無call佢地問
等我明天都打去問番先, thanks

原文章由 ceciso 於 08-10-23 14:47 發表
長榮覆左我扣多左錢的問題啦,
原來他們轉了銀行, 用了美金計我的機票費用,而家佢話3星期內會退返多扣的錢.

如果大家近來有上過長榮網站度訂飛, 記得check 緊d bank statement 呀~ ^^ ...


洋房

積分: 164


1216#
發表於 08-10-23 23:01 |只看該作者
010,
多謝你的詳細資料...
我已book左黃慶果園, book了星空閣樓, 好期待呀, 希望到時天氣晴朗, 瞓響床都可以睇到星星...
我在清境逗留的日子是閒日, 到時會無羊咩show, 不過算啦, 有羊玩就算...
不過最近上清境個web先知, 小瑞士花園close左維修wor, 到時又少左個景點添..

呢兩日我開始努力鑽研下台灣的書網, 我地到時帶住兩個細, 可能無乜閒情慢慢揀書, 唯有看看可否事前上網訂定, 去7-11取書..

我仲想看看有無什麼特別玩具教材等, 而家search下做下功課先...

原文章由 010 於 08-10-20 14:40 發表
死...放假一返屋企就無晒件事...
我就係話返屋企揾返d網友commentsd資料比你地囉,但唔記得左...希望今晚返去再揾...”蚊”耳仔記住先得

angies
台中好似無落地簽證嫁喎,
但若班機係辦公時間,
你個朝去到香港機場先做簽證都得
小朋友 ...


大宅

積分: 3333


1217#
發表於 08-10-23 23:35 |只看該作者
各位,花了幾天時間睇晒,好佩服同好多謝d媽咪咁有心!讚!

現有問題如下:

1. 如 Book 酒店,以國联同神旺比,邊間會好d?咁價錢又大約
多少?

2. 咁以上這兩間,機場有無車直到?還是要轉車?

3. 請問台北有無類似澳門塔果類轉旋餐廳?因為阿囡勁鐘意去。

4. 另外係 Hello Kitty 候機室係边,我哋會搭國泰,唔知會唔會去到?


子爵府

積分: 11547


1218#
發表於 08-10-23 23:49 |只看該作者
fi-fi,

why you don't answer me ge.....嗚



我都知SHERATON方便呀, BUT有朋友住過話D房麻麻唔值咁貴喎, 我好多心架, 所以我呢幾日上網係咪SEARCH, 比我搵到呢幾間好似幾唔錯, 如果妳下次去都可諗諗架!<br />
<br />
1. http://www.burgaryhotel.com/  ... [/quote]<br />


男爵府

積分: 9345


1219#
發表於 08-10-24 08:31 |只看該作者
mama55,

果個價錢只for台灣本土人咋,我哋香港人係book唔到嫁!!!


原文章由 mama55 於 08-10-23 22:39 發表
各位我 book 房時,佢地有以下咁要求

以上專案限持國民身分證或外僑居留證者,入住時需出示本人有效證件。若經飯店人員查證,住宿人沒有前述有效證件,則需補足與該房型定價之差額。

我想問下,我哋香港人唔合資格?! ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1220#
發表於 08-10-24 08:35 |只看該作者
一姐,

sorry...sorry!!!!我睇漏眼添,我以為你淨係介紹酒店叫我下次去試下添

WESTIN (六福皇宮),我邊有錢住呀...我好鬼cheap嫁喇,我去台北住ge飯店最緊要近捷運站,落街有野行有野食...最重要係乾淨無鬼...哈!!!!

不過...我老細每次去台北都係指定要住westin嫁,不過佢有嘛...每論去到邊個地方,佢都係要住westin

我九月尾時...趁KA有特價機票,我已經飛樸左機票,新年去5D4N喇!!!


原文章由 yatjeh 於 08-10-23 23:49 發表
fi-fi,

why you don't answer me ge.....嗚



我都知SHERATON方便呀, BUT有朋友住過話D房麻麻唔值咁貴喎, 我好多心架, 所以我呢幾日上網係咪SEARCH, 比我搵到呢幾間好似幾唔錯, 如果妳下次去都可諗諗架!

1. http: ...

[ 本文章最後由 fi-fi 於 08-10-24 08:52 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo