跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1201#
發表於 08-8-22 15:32 |只看該作者
原文章由 vkk 於 08-8-22 15:23 發表

係呀!!最緊要攪好個身體先...
可能你再有bb時係孖b呢!!!

「睬!~」
唔好玩啦,未生過就話孖都所謂啫..
已經有一個...就唔好搞o剌...


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1202#
發表於 08-8-22 15:33 |只看該作者
原文章由 穎穎豬媽 於 08-8-22 15:24 發表

佢平時夜晚10點訓 朝早7點起身... 跟住10點訓1個鐘 到3點再訓呀... 但人地0的小朋友起碼訓到9點... 佢都吾知點0甘早起身..mouth:

因為你地返工..唔多唔少都會影響到佢o架..
但點解你唔調較佢夜晚早o的瞓o既?


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1203#
發表於 08-8-22 15:35 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-8-22 15:32 發表
wallace又訓左喇...佢頭先未訓夠...依家一擺佢係爸爸格離玩一陣, 之後佢自己訓左喇...

wallace 開始鍾意瞓你地張床呀...


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1204#
發表於 08-8-22 15:35 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-8-22 15:32 發表

「睬!~」
唔好玩啦,未生過就話孖都所謂啫..
已經有一個...就唔好搞o剌...



伯爵府

積分: 18922


1205#
發表於 08-8-22 15:37 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-8-22 03:35 PM 發表

wallace 開始鍾意瞓你地張床呀...




係呀....同埋有人係格離, 佢訓得快d....唉...我怕佢遲d無做我地訓唔到呀....皓皓係咪由細到大都自己訓, 無同你地訓架?


大宅

積分: 2038


1206#
發表於 08-8-22 15:40 |只看該作者
原文章由 vkk 於 08-8-22 15:32 發表

穎穎都訓好多轉喎!!佢5點起身到10點先再訓??

係呀... 下午5點之後...到夜晚10點先再訓呀...


大宅

積分: 2038


1207#
發表於 08-8-22 15:44 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-8-22 15:33 發表

因為你地返工..唔多唔少都會影響到佢o架..
但點解你唔調較佢夜晚早o的瞓o既?

佢出世3個月到而家都係呢個時間訓架... 比佢早0的訓... 我就見得佢好少....


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1208#
發表於 08-8-22 15:48 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-8-22 15:37 發表
係呀....同埋有人係格離, 佢訓得快d....唉...我怕佢遲d無做我地訓唔到呀....皓皓係咪由細到大都自己訓, 無同你地訓架?

你真係唔好比佢有呢個習慣...
到時你想甩身就好難...
我個仔好奇怪的...o係我地張床,佢反而瞓得冇咁好,
同埋我張床實在太多野吸引佢去搞,
例如公仔、書、風扇、燈等等,
所以佢每次o係我張床都掛住玩唔會瞓。

皓皓由細到大都係自己瞓的,1歲前就同我地一間房,
1歲後就自己一間房瞓。


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1209#
發表於 08-8-22 15:50 |只看該作者
原文章由 穎穎豬媽 於 08-8-22 15:44 發表

佢出世3個月到而家都係呢個時間訓架... 比佢早0的訓... 我就見得佢好少....

咁又係...
我識得有個朋友...佢又係在職媽媽..
佢每日放工接返個女都六點幾..
但個女8點就瞓覺,搞到佢都好少時間同個女相處。


伯爵府

積分: 18922


1210#
發表於 08-8-22 15:56 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-8-22 03:48 PM 發表

你真係唔好比佢有呢個習慣...
到時你想甩身就好難...
我個仔好奇怪的...o係我地張床,佢反而瞓得冇咁好,
同埋我張床實在太多野吸引佢去搞,
例如公仔、書、風扇、燈等等,
所以佢每次o係我張床都掛住玩唔會瞓。

皓皓由細 ...




嘩...皓皓好乖他呀~
我諗我都係決絕d夜晚比佢返自己床度玩到累而訓喇...
依家都差唔多一個星期, 佢晚晚都要係我地張床度玩...
玩玩下佢就訓著, 之後我就抱返佢過去自己床呀


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1211#
發表於 08-8-22 16:02 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-8-22 15:56 發表
嘩...皓皓好乖他呀~
我諗我都係決絕d夜晚比佢返自己床度玩到累而訓喇...
依家都差唔多一個星期, 佢晚晚都要係我地張床度玩...
玩玩下佢就訓著, 之後我就抱返佢過去自己床呀 ...

我之前睇書都有講過,
即使要氹bb瞓..都要o係佢張床樹氹佢...
要令佢慢慢適應自己o係自己張床瞓著覺...
到佢第時再大o的...你要佢自己瞓著覺時都會快o的適應。


伯爵府

積分: 18922


1212#
發表於 08-8-22 16:06 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-8-22 04:02 PM 發表

我之前睇書都有講過,
即使要氹bb瞓..都要o係佢張床樹氹佢...
要令佢慢慢適應自己o係自己張床瞓著覺...
到佢第時再大o的...你要佢自己瞓著覺時都會快o的適應。 ...




咁我知道點做喇..多謝你呀皓媽
真係要襯依家教佢, 如果唔係第時就唔得架喇


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1213#
發表於 08-8-22 16:11 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-8-22 16:06 發表
咁我知道點做喇..多謝你呀皓媽
真係要襯依家教佢, 如果唔係第時就唔得架喇

唔洗客氣....
我都係睇書學番o黎之嘛...


大宅

積分: 2038


1214#
發表於 08-8-22 16:17 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-8-22 16:11 發表

唔洗客氣....
我都係睇書學番o黎之嘛...

係呢... 你比皓皓返全日定半日呀?


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1215#
發表於 08-8-22 16:23 |只看該作者
原文章由 穎穎豬媽 於 08-8-22 16:17 發表

係呢... 你比皓皓返全日定半日呀?

返半日呀...
我自己湊...唔需要返全日啦.下午時間都係瞓覺之嘛..
而且,我個fd同我講(教幼稚園的),
叫我唔好比個仔返全日..
佢話返全日o個o的小朋友會特別曵,
因為佢地太長時間o係學校(日頭返學o既時間仲多過o係屋企o既時間),佢地會不知不覺間,覺得學校就係屋企咁,會較放肆,較冇規律。


大宅

積分: 2038


1216#
發表於 08-8-22 16:25 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-8-22 16:23 發表

返半日呀...
我自己湊...唔需要返全日啦.下午時間都係瞓覺之嘛..
而且,我個fd同我講(教幼稚園的),
叫我唔好比個仔返全日..
佢話返全日o個o的小朋友會特別曵,
因為佢地太長時間o係學校(日頭返學o既時間仲多過o係屋企o既 ...

明白喇...0甘我決定比穎穎讀半日...


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1217#
發表於 08-8-22 16:27 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-8-22 16:23 發表

返半日呀...
我自己湊...唔需要返全日啦.下午時間都係瞓覺之嘛..
而且,我個fd同我講(教幼稚園的),
叫我唔好比個仔返全日..
佢話返全日o個o的小朋友會特別曵,
因為佢地太長時間o係學校(日頭返學o既時間仲多過o係屋企o既 ...

係呀!我都鍾意比佢地返半日,成日係學校真係好長時間
但有D mami無人幚手湊真係無計


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1218#
發表於 08-8-22 16:28 |只看該作者
原文章由 穎穎豬媽 於 08-8-22 16:25 發表

明白喇...0甘我決定比穎穎讀半日...

咁你唸住比佢讀n1先,定K1呀!!!


大宅

積分: 2038


1219#
發表於 08-8-22 16:31 |只看該作者
原文章由 vkk 於 08-8-22 16:28 發表

咁你唸住比佢讀n1先,定K1呀!!!

讀n1先呀...


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1220#
發表於 08-8-22 16:33 |只看該作者
原文章由 穎穎豬媽 於 08-8-22 16:31 發表

讀n1先呀...

咁下年咪返學啦...係邊間讀??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo