立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
瑪瑙宮
積分: 142864
原文章由 winwin815 於 08-10-28 10:48 發表 yes, 如果cash入到課室仲係咁喊喊喊, 就有問題, 依家咁, 真係唔係大問題喎
公爵府
積分: 26018
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 11:02 發表 miss lam 都話佢入到去好 ok , 情緒好平伏 !! 人玩咩佢又跟到 , 唔係再自己坐坐下 cry 架啦 , 都無再叫藍老師鍚番 tim 呀 , 希望今日 3 hours ok 啦 !! ...
大宅
積分: 3433
原文章由 bbkitty 於 08-10-28 09:56 發表 鬼仔媽 有乜獨門秘方快d講黎聽下 我阿仔連potty都唔肯坐
男爵府
積分: 6542
原文章由 S.Africa 於 08-10-28 11:33 發表 信信媽 就係真人示範囉!再加即時講解同不時間問下佢去唔去.久而久之就ok啦!
複式洋房
積分: 2075
原文章由 <i>S.Africa</i> 於 08-10-28 11:33 發表 信信媽 <br /> 就係真人示範囉!再加即時講解同不時間問下佢去唔去.久而久之就ok啦!
原文章由 Elmo_MaMa 於 08-10-28 11:39 發表 係呀,我都係搵elmo pa示範,不過我發現你搵年紀相約既小朋友示範仲好 學得仲快
積分: 135797
原文章由 Rain~* 於 08-10-28 08:27 發表 cash媽,鬼仔媽, 我就係想請教呢樣野... 曦曦又係未介到片, 老師叫我幫佢著片褲, 每日帶多2條片褲,2條底褲仔,2套衫褲返學.. 因為曦曦返全日... 咁仲要帶埋佢個"BB"(麵包超人公仔)同奶嘴比佢訓覺, 咁咪日日返學好似走 ...
子爵府
積分: 14295
原文章由 hallonatalie 於 08-10-28 12:18 發表 Rain, 唔係嘛 ! 帶咁多嘢返學 ??? 我細囝都係返全日, 我諗住每日放定多一條褲仔喺書包, 學校叫我哋每日帶 3 條學習褲返學咋 ! 至於瞓覺嘅恩物, no la ! 返咗學, 就梗 ...
積分: 7164
原文章由 Elmo_MaMa 於 08-10-28 10:43 發表 我覺得有時佢地會搞唔清楚,有時佢瞓午睡,醒左仲著緊片,話shu shu,奶奶就話:痾啦,你有片片唔怕,佢會痾,但會望住地下話:地地無(shu shu)
原文章由 Rain~* 於 08-10-28 12:24 發表 natalie, 係老師叫我開頭要帶返去, 慢慢先同曦曦"meet"甩佢... 仲要每日帶多2套衫褲做spare... 我之前換埋換埋咁多輕鬆穿... 依家有用la.... 仲有..曦曦o係學校訓覺個被鋪... 好似係1星期要拎返屋企洗1次... 咁星期 ...
原文章由 catmilkw 於 08-10-28 12:27 發表 RAIN 曦曦一開始返就返全日,咁勁,得唔得架?
原文章由 bbkitty 於 08-10-28 11:50 發表 鬼仔媽,elmo ma 真人示範,真係冇諗過 等我話比信信爸知先!!thanks!!
原文章由 Rain~* 於 08-10-28 12:29 發表 cat, 唔係...係開始o係學校訓先要帶返去... 一開始我諗返1hr..之後慢慢加上去
原文章由 catmilkw 於 08-10-28 12:34 發表 RAIN 到佢習慣學校生活就唔會懶尿,褲每日帶1條就得,我見你話帶咁多野以為佢一開始就返FULL DAY
原文章由 catmilkw 於 08-10-28 12:36 發表 股市就跌,奶粉就升得咁快
原文章由 hallonatalie 於 08-10-28 12:39 發表 奶粉又加到幾銀呀 ?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy