跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1201#
發表於 08-10-28 11:02 |只看該作者
miss lam 都話佢入到去好 ok , 情緒好平伏 !!

人玩咩佢又跟到 , 唔係再自己坐坐下 cry 架啦 ,

都無再叫藍老師鍚番 tim 呀 , 希望今日 3 hours
ok 啦 !!



原文章由 winwin815 於 08-10-28 10:48 發表
yes, 如果cash入到課室仲係咁喊喊喊, 就有問題, 依家咁, 真係唔係大問題喎


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1202#
發表於 08-10-28 11:04 |只看該作者
咁就得啦, 放心, 至少佢想喊時識得叫ms lam攬攬嘛, 即係其實佢在學校搵到一個可信既人

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 11:02 發表
miss lam 都話佢入到去好 ok , 情緒好平伏 !!

人玩咩佢又跟到 , 唔係再自己坐坐下 cry 架啦 ,

都無再叫藍老師鍚番 tim 呀 , 希望今日 3 hours
ok 啦 !!



...
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 3433


1203#
發表於 08-10-28 11:29 |只看該作者
頭先死機,一入來禁多post,要追下先


大宅

積分: 3433


1204#
發表於 08-10-28 11:33 |只看該作者
信信媽

就係真人示範囉!再加即時講解同不時間問下佢去唔去.久而久之就ok啦!

原文章由 bbkitty 於 08-10-28 09:56 發表
鬼仔媽

有乜獨門秘方快d講黎聽下 我阿仔連potty都唔肯坐 


男爵府

積分: 6542


1205#
發表於 08-10-28 11:39 |只看該作者
係呀,我都係搵elmo pa示範,不過我發現你搵年紀相約既小朋友示範仲好 學得仲快
原文章由 S.Africa 於 08-10-28 11:33 發表
信信媽

就係真人示範囉!再加即時講解同不時間問下佢去唔去.久而久之就ok啦!


複式洋房

積分: 2075


1206#
發表於 08-10-28 11:50 |只看該作者
鬼仔媽,elmo ma

真人示範,真係冇諗過 等我話比信信爸知先!!thanks!!


原文章由 <i>S.Africa</i> 於 08-10-28 11:33 發表
信信媽
<br />
就係真人示範囉!再加即時講解同不時間問下佢去唔去.久而久之就ok啦!
Isaac成長篇
baby Isaac's album
教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不偏離


大宅

積分: 3433


1207#
發表於 08-10-28 11:56 |只看該作者
老實講大人細佬都有做示範,小朋友重勁,人地個媽媽同小朋友再加我個仔加我,一個toliet4個人一齊,小朋友一路去我同人地媽媽一齊講解



原文章由 Elmo_MaMa 於 08-10-28 11:39 發表
係呀,我都係搵elmo pa示範,不過我發現你搵年紀相約既小朋友示範仲好 學得仲快


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1208#
發表於 08-10-28 12:18 |只看該作者
Rain,

唔係嘛 ! 帶咁多嘢返學 ???

我細囝都係返全日, 我諗住每日放定多一條褲仔喺書包, 學校叫我哋每日帶 3 條學習褲返學咋 !

至於瞓覺嘅恩物, no la !

返咗學, 就梗係趁機戒埋佢喇 !

原文章由 Rain~* 於 08-10-28 08:27 發表
cash媽,鬼仔媽,
我就係想請教呢樣野...
曦曦又係未介到片,
老師叫我幫佢著片褲,
每日帶多2條片褲,2條底褲仔,2套衫褲返學..
因為曦曦返全日...
咁仲要帶埋佢個"BB"(麵包超人公仔)同奶嘴比佢訓覺,
咁咪日日返學好似走 ...


子爵府

積分: 14295

好媽媽勳章


1209#
發表於 08-10-28 12:24 |只看該作者
natalie,
係老師叫我開頭要帶返去,
慢慢先同曦曦"meet"甩佢...
仲要每日帶多2套衫褲做spare...
我之前換埋換埋咁多輕鬆穿...
依家有用la....
仲有..曦曦o係學校訓覺個被鋪...
好似係1星期要拎返屋企洗1次...
咁星期一返學咪會好似搬屋咁lor
細佬仔學校係咪咁ga?
原文章由 hallonatalie 於 08-10-28 12:18 發表
Rain,

唔係嘛 ! 帶咁多嘢返學 ???

我細囝都係返全日, 我諗住每日放定多一條褲仔喺書包, 學校叫我哋每日帶 3 條學習褲返學咋 !

至於瞓覺嘅恩物, no la !

返咗學, 就梗 ...


男爵府

積分: 7164


1210#
發表於 08-10-28 12:26 |只看該作者
ELMO MA

如果佢瞓醒想痾,應該立即除片同佢去TOILET,唔好再俾佢依賴片片
原文章由 Elmo_MaMa 於 08-10-28 10:43 發表
我覺得有時佢地會搞唔清楚,有時佢瞓午睡,醒左仲著緊片,話shu shu,奶奶就話:痾啦,你有片片唔怕,佢會痾,但會望住地下話:地地無(shu shu)


男爵府

積分: 7164


1211#
發表於 08-10-28 12:27 |只看該作者
RAIN

曦曦一開始返就返全日,咁勁,得唔得架?
原文章由 Rain~* 於 08-10-28 12:24 發表
natalie,
係老師叫我開頭要帶返去,
慢慢先同曦曦"meet"甩佢...
仲要每日帶多2套衫褲做spare...
我之前換埋換埋咁多輕鬆穿...
依家有用la....
仲有..曦曦o係學校訓覺個被鋪...
好似係1星期要拎返屋企洗1次...
咁星期 ...


子爵府

積分: 14295

好媽媽勳章


1212#
發表於 08-10-28 12:29 |只看該作者
cat,
唔係...係開始o係學校訓先要帶返去...
一開始我諗返1hr..之後慢慢加上去
原文章由 catmilkw 於 08-10-28 12:27 發表
RAIN

曦曦一開始返就返全日,咁勁,得唔得架?


男爵府

積分: 6542


1213#
發表於 08-10-28 12:33 |只看該作者
信信ma,
上次我地去餵羊仲搞笑,可能d羊食到好飽,只揀綠葉食,黃色唔食,莖唔食,elmo仔要追住佢,塞俾佢食,當隻羊唔領情時,佢就叫我餵,之後elmo食野扭扭拎拎時,我就問佢:你係唔係羊咩咩呀,食野食到咁,乖乖地食la"
跟住,佢會乖乖食一兩啖咁大吧!!
原文章由 bbkitty 於 08-10-28 11:50 發表
鬼仔媽,elmo ma

真人示範,真係冇諗過 等我話比信信爸知先!!thanks!!


男爵府

積分: 7164


1214#
發表於 08-10-28 12:34 |只看該作者
RAIN

到佢習慣學校生活就唔會懶尿,褲每日帶1條就得,我見你話帶咁多野以為佢一開始就返FULL DAY
原文章由 Rain~* 於 08-10-28 12:29 發表
cat,
唔係...係開始o係學校訓先要帶返去...
一開始我諗返1hr..之後慢慢加上去


男爵府

積分: 7164


1215#
發表於 08-10-28 12:36 |只看該作者
股市就跌,奶粉就升得咁快
原文章由 catmilkw 於 08-10-28 12:34 發表
RAIN

到佢習慣學校生活就唔會懶尿,褲每日帶1條就得,我見你話帶咁多野以為佢一開始就返FULL DAY


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1216#
發表於 08-10-28 12:37 |只看該作者
Rain,

係呀, 被袋床墊一星期帶返屋企洗一次 !
不過, 我預咗第一個禮拜要日日帶返屋企洗囉 !

無錯, 每個星期一就係好走難噤, 其實都係帶多一個大袋啫, 因為 d 被鋪床墊係有一個靚靚袋裝住架 !

原文章由 Rain~* 於 08-10-28 12:24 發表
natalie,
係老師叫我開頭要帶返去,
慢慢先同曦曦"meet"甩佢...
仲要每日帶多2套衫褲做spare...
我之前換埋換埋咁多輕鬆穿...
依家有用la....
仲有..曦曦o係學校訓覺個被鋪...
好似係1星期要拎返屋企洗1次...
咁星期 ...


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1217#
發表於 08-10-28 12:39 |只看該作者
奶粉又加到幾銀呀 ?


原文章由 catmilkw 於 08-10-28 12:36 發表
股市就跌,奶粉就升得咁快


男爵府

積分: 6542


1218#
發表於 08-10-28 12:41 |只看該作者
又加,我last friday叫我老公入錢訂奶粉,佢入完,已經問我,日元仲升緊,係唔係訂左既奶粉,唔會加價??
原文章由 hallonatalie 於 08-10-28 12:39 發表
奶粉又加到幾銀呀 ?


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1219#
發表於 08-10-28 12:43 |只看該作者
cash 今日第一日放 11:45 , aunty 接佢好開心 !!

無喊喊呀 , miss 仲講 3 個鐘都好 ok ..... 情緒都無話
好波動 wor !!



而家係差入去個一陣咋 , 希望快 d 克服到啦 !!


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1220#
發表於 08-10-28 12:47 |只看該作者
ha ha .... 好彩 cash 係上午 class .... 全日佢要 sleep
就大 wok 啦 !!

佢既瞓覺嘅恩物係 " aunty " , 甘大舊點帶呀 ??



原文章由 hallonatalie 於 08-10-28 12:18 發表
Rain,

唔係嘛 ! 帶咁多嘢返學 ???

我細囝都係返全日, 我諗住每日放定多一條褲仔喺書包, 學校叫我哋每日帶 3 條學習褲返學咋 !

至於瞓覺嘅恩物, no la !

返咗學, 就梗 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo