跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 33190


1201#
發表於 04-12-2 21:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

豬ma,
要小童, 女裝唔要. 有無男裝??
該用戶已被刪除

1202#
發表於 04-12-2 21:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18746


1203#
發表於 04-12-2 21:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

pekkle,
得一本"JAMES DEAN"係電腦,比住你先......
pekkle女 寫道:
豬ma,
要小童, 女裝唔要. 有無男裝??


珍珠宮

積分: 33190


1204#
發表於 04-12-2 21:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

豬ma,
no problem, 唔趕架, 你得閒先都得架...thank you.


伯爵府

積分: 18746


1205#
發表於 04-12-2 21:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

pekkle,
ok....no problem....燒左到時問你攞地址寄比你


珍珠宮

積分: 33190


1206#
發表於 04-12-2 22:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

rita老公(^_^)梓希爸爸,

針筒要黎餵bb食藥.


侯爵府

積分: 24274


1207#
發表於 04-12-2 22:23 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

原來大家都係12月結婚咁橋呀!
不過最好記會係天使啦!
小天使出世就12/10
你地結婚就10/12!


侯爵府

積分: 24274


1208#
發表於 04-12-2 22:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

謙謙係傷風鼻塞,仲有兩聲咳
為左唔想佢呼吸不順,所以先去睇醫生囉!

今日跟今期"媽媽寶寶"教去BB頭泥,真係得得地!
用Olive oil massage個頭兩次,每次4-5 mins
之後洗兩次頭
咁BB個頭就唔會咁大陣味,同埋去緊d頭皮狀物體


珍珠宮

積分: 33190


1209#
發表於 04-12-2 22:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,
我奶奶好攪笑, 佢係咁話elise傷風, 如果唔係唔會有鼻屎 ?-( ?-(


侯爵府

積分: 24274


1210#
發表於 04-12-2 22:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car man:
咁我地大人咪有好多人都係傷風?
尤其是d核突佬,佢地成日liu鼻屎喎... :mrgreen:
該用戶已被刪除

1211#
發表於 04-12-2 22:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 33190


1212#
發表於 04-12-2 22:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,
無錯呀! 我真係想一句就串死佢架!
不過忍住...只係講左句有鼻屎係正常..


伯爵府

積分: 18746


1213#
發表於 04-12-2 23:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

pekkle,
你奶奶好攪野喎


珍珠宮

積分: 33190


1214#
發表於 04-12-2 23:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

豬ma,
係呀!

佢仲每次一見到elise, 就講
"凍唔凍呀? 係lu, 凍呀! (就去close window)"


伯爵府

積分: 18746


1215#
發表於 04-12-2 23:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
自言自語 ?-( ?-(
pekkle女 寫道:
豬ma,
係呀!

佢仲每次一見到elise, 就講
"凍唔凍呀? 係lu, 凍呀! (就去close window)"
該用戶已被刪除

1216#
發表於 04-12-2 23:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 33190


1217#
發表於 04-12-3 00:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

弊喇!
elise又8:00pm訓到宜家仲未醒....
等一陣我就c喇 :cry: :cry:

等我準備野先, 唔係真係唔駛訓


子爵府

積分: 12555


1218#
發表於 04-12-3 00:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hi hi,all ma,


carol,
我以前同兩個大睇e生都有針筒俾o架喎!
kyleung 寫道:


邊個話一定有針筒比?
同我企出黎!!!! :evil:
姑娘話唔比針筒,只比匙更仔.
你地仲笑我!哼!!
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


1219#
發表於 04-12-3 00:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car man,
你奶奶上襯你屋企都好凍,但唔敢講,所以借BB過橋。 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

pekkle女 寫道:
豬ma,
係呀!

佢仲每次一見到elise, 就講
"凍唔凍呀? 係lu, 凍呀! (就去close window)"
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 4607


1220#
發表於 04-12-3 01:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

pekkle女 寫道:
豬ma,
係呀!

佢仲每次一見到elise, 就講
"凍唔凍呀? 係lu, 凍呀! (就去close window)"
[/quote]
我 mami 同你奶奶相反, 亞囡平時著兩件衫, 再用毛巾包住, 晏晝就係咁耳, 唔會包到好實, 比佢對手仔自由活動, 我 mami 都話熱, 唔駛包毛巾喎!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo