影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   14


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1201#
發表於 22-3-13 17:36 |只看該作者
woonick 發表於 22-3-13 17:35
佢現實同希度都好似

佢真係唔似咁大


侯爵府

積分: 21177


1202#
發表於 22-3-13 17:37 |只看該作者
kcm 發表於 22-3-13 17:36
佢真係唔似咁大

同埋佢真係唔醜 為角色大犧牲
佢勝利號都好好睇


水晶宮

積分: 50660


1203#
發表於 22-3-13 17:39 |只看該作者
woonick 發表於 22-3-13 17:37
同埋佢真係唔醜 為角色大犧牲
佢勝利號都好好睇

勝利號我又係頂唔順


侯爵府

積分: 21177


1204#
發表於 22-3-13 17:40 |只看該作者
andyan324 發表於 22-3-13 17:39
勝利號我又係頂唔順

點解呀


侯爵府

積分: 21177


1205#
發表於 22-3-13 18:51 |只看該作者
lptikh 發表於 22-3-13 08:53
歡迎入坑

本帖最後由 woonick 於 22-3-13 18:52 編輯

https://youtu.be/s8ULPC9UcTI

5位主演ost 出左
不過南朋友唔好唱歌好d
泰梨唱得唔錯


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1206#
發表於 22-3-13 19:11 |只看該作者
Pollyowen 發表於 22-3-13 16:07
2521好似講女主戲份重,社內Paul吸引過南朋友(可能我睇到第六集,仲未發現到南朋友嘅吸引力)
...

你再睇落去都係差唔多,應該今晚果集先會撩下妹


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1207#
發表於 22-3-13 19:12 |只看該作者
andyan324 發表於 22-3-13 16:15
本帖最後由 andyan324 於 22-3-13 16:18 編輯

社長外冷內暖岩我心意好多

金秘書?
我唔覺得似喎,朴好似冇咁自戀低b掛


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1208#
發表於 22-3-13 19:24 |只看該作者
kcm 發表於 22-3-13 17:26
其實我好懷疑最尾個表白唔係表白
你知編劇好鍾意玩嘢

你指第9集最尾果幕?易辰話思考過應該係愛情,咁都唔算?
遺憾嘅係又要希度開口要佢講答案先講囉


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1209#
發表於 22-3-13 19:26 |只看該作者
kcm 發表於 22-3-13 17:29
2個揀,我會揀男二做男朋友
我都幾肯定,呢度冇人同我爭
...

男二戲份唔多,覺得佢只係為宥琳而生存


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1210#
發表於 22-3-13 19:32 |只看該作者
woonick 發表於 22-3-13 18:51
本帖最後由 woonick 於 22-3-13 18:52 編輯

https://youtu.be/s8ULPC9UcTI

哈哈,南朋友真係似嗌歌咁
覺得宥琳同希度唱得幾好,係咪首歌好難唱呢?


侯爵府

積分: 21177


1211#
發表於 22-3-13 19:36 |只看該作者
ccdccl 發表於 22-3-13 19:32
哈哈,南朋友真係似嗌歌咁
覺得宥琳同希度唱得幾好,係咪首歌好難唱呢?
...

女二係歌手 所以佢唱得最好。
不過南朋友真係難聽左少少


侯爵府

積分: 21177


1212#
發表於 22-3-13 19:38 |只看該作者
ccdccl 發表於 22-3-13 19:26
男二戲份唔多,覺得佢只係為宥琳而生存

但佢出場都有笑位係可愛既存在重有兩個鐘有啦


公爵府

積分: 25508


1213#
發表於 22-3-13 19:42 |只看該作者
ccdccl 發表於 22-3-13 19:26
男二戲份唔多,覺得佢只係為宥琳而生存

我都好鐘意呢個二年七班小可愛
做佢女朋友或死黨一定唔會悶
佢要南朋友抱抱真係救命


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1214#
發表於 22-3-13 20:32 |只看該作者
woonick 發表於 22-3-13 19:38
但佢出場都有笑位係可愛既存在重有兩個鐘有啦
...

韓劇TV會早半個鐘


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1215#
發表於 22-3-13 20:34 |只看該作者
Benbenmum 發表於 22-3-13 19:42
我都好鐘意呢個二年七班小可愛
做佢女朋友或死黨一定唔會悶
佢要南朋友抱抱真係救命:joyou ...

我好想小可愛同宥琳正式拍拖,應該幾好睇的


珍珠宮

積分: 48770

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1216#
發表於 22-3-13 20:35 |只看該作者
我又入嚟join 妳哋!
又係開咗25 21 同埋社內,
我仲傻更更 以為已經播晒先開,依家c喇,跟播好辛苦呢!


水晶宮

積分: 50660


1217#
發表於 22-3-13 20:43 |只看該作者
Ryanma 發表於 22-3-13 20:35
我又入嚟join 妳哋!
又係開咗25 21 同埋社內,
我仲傻更更 以為已經播晒先開,依家c喇,跟播好辛苦呢!

同我地傾下傾下好快過


侯爵府

積分: 21177


1218#
發表於 22-3-13 20:53 |只看該作者
ccdccl 發表於 22-3-13 20:32
韓劇TV會早半個鐘

我入左會呀 睇得stable d


侯爵府

積分: 21177


1219#
發表於 22-3-13 20:54 |只看該作者
Ryanma 發表於 22-3-13 20:35
我又入嚟join 妳哋!
又係開咗25 21 同埋社內,
我仲傻更更 以為已經播晒先開,依家c喇,跟播好辛苦呢!

唔會唔會 有得激動兩個月 好過一次過煲


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1220#
發表於 22-3-13 21:37 |只看該作者
woonick 發表於 22-3-13 20:53
我入左會呀 睇得stable d

我今日先開始用韓劇TV睇,原來2521冇搶先看
搶先看比左氣象廳

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo