興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1201#
發表於 10-12-13 11:13 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-13 11:06 發表


佢有去註冊, 不過冇join tour, 因為趕住返荃灣睇rachel 同 軒軒上堂~~


我諗係趕住返荃灣睇rachel 多d~~


珍珠宮

積分: 32869


1202#
發表於 10-12-13 11:15 |只看該作者
原帖由 lyhv 於 10-12-13 11:13 發表


我諗係趕住返荃灣睇rachel 多d~~


你開始了解佢啦~~


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1203#
發表於 10-12-13 11:15 |只看該作者
原帖由 chichibb 於 10-12-13 11:08 發表


ok~~


如果小朋友啱啱瞓醒, 體溫係可能會有小小偏熱ka, 你可以等半個至一個鐘再同佢探!


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


1204#
發表於 10-12-13 11:16 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-13 11:10 發表


係呀...咁學校可能故意講遲d, 費事比人鬧啦~~


如果有人打過去學校問,我反而諗今年會唔會真係遲就真~~


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1205#
發表於 10-12-13 11:16 |只看該作者
原帖由 chichibb 於 10-12-13 11:13 發表


吓, 咁我唔多想打喎


我記得係有得揀唔要豬流感


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


1206#
發表於 10-12-13 11:17 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-13 11:12 發表


份禮物係咪最少100呀??


yes..再重申...係冇上限嫁~~~


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1207#
發表於 10-12-13 11:18 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-13 11:07 發表


yes yes....不過而家打個d包埋豬流感~~


i c, 朗逸今年果支講左好耐帶佢去打都未打~~~


珍珠宮

積分: 32869


1208#
發表於 10-12-13 11:18 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-13 11:16 發表


如果有人打過去學校問,我反而諗今年會唔會真係遲就真~~


我咪打左lor~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


1209#
發表於 10-12-13 11:19 |只看該作者
原帖由 chichibb 於 10-12-13 10:52 發表
琴日去jusco終於買埋嗰半份禮物, 我嗰份真係超值, 唔止100蛟之餘仲有兩款禮物


睇下晞進有冇咁好彩先~~
我嗰份都未買,因為我改變咗主意,唔買之前嗰份lu~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


1210#
發表於 10-12-13 11:19 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-13 11:18 發表


我咪打左lor~~


咁我會信你多啲囉~~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


1211#
發表於 10-12-13 11:21 |只看該作者
原帖由 lyhv 於 10-12-13 11:18 發表


i c, 朗逸今年果支講左好耐帶佢去打都未打~~~


me 2~~~
dorothy, 晞進星期三四冇返學,星期五放學返嚟個書包冇功課袋,我今日係咪應該打比班主任同佢講聲好啲呢??mouth:


珍珠宮

積分: 32869


1212#
發表於 10-12-13 11:22 |只看該作者
原帖由 lyhv 於 10-12-13 11:16 發表


我記得係有得揀唔要豬流感


資助個d唔知有冇得揀喎~~
自付個d就應該有~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


1213#
發表於 10-12-13 11:24 |只看該作者
priscilla, 你call 咗比比媽未呀??


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1214#
發表於 10-12-13 11:38 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-13 11:22 發表


資助個d唔知有冇得揀喎~~
自付個d就應該有~~


唔知呢? 我上年好似10月打, 打完政府先話有得資助~~:;pppp:


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


1215#
發表於 10-12-13 11:39 |只看該作者
原帖由 chichibb 於 10-12-13 11:13 發表


吓, 咁我唔多想打喎


醫生話唔驚喎~


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


1216#
發表於 10-12-13 11:40 |只看該作者
原帖由 lyhv 於 10-12-13 11:13 發表


我諗係趕住返荃灣睇rachel 多d~~


睇rachel果日由頭喊到尾囉~


珍珠宮

積分: 32869


1217#
發表於 10-12-13 11:43 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-13 11:24 發表
priscilla, 你call 咗比比媽未呀??


未呀....


珍珠宮

積分: 32869


1218#
發表於 10-12-13 11:44 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-13 11:40 發表


睇rachel果日由頭喊到尾囉~


佢個日真係好準時返黎~~


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


1219#
發表於 10-12-13 11:46 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-13 11:44 發表


佢個日真係好準時返黎~~


飛黎


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


1220#
發表於 10-12-13 11:47 |只看該作者
宣道in 21號,老公又話唔去喇喎mouth:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo